Komende zaterdag moet Melfest wel even wijken voor San Remo, anders kijk ik die voorronde ook altijd livequote:Op woensdag 5 februari 2020 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja, Melfest is heilig ofzo (andere voorrondes neem ik met liefde op hoor of kijk ik op Youtube al scrollend terug)
Op basis van wat ik vanavond zie kies ik denk ik toch voor Melfest. Als ik dan thuis ben, wat ik betwijfel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komende zaterdag moet Melfest wel even wijken voor San Remo, anders kijk ik die voorronde ook altijd live
You're in too deep! Je kan niet meer terug!quote:
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opzij gezet was meer van "Euh, ja ik kan na 22:00 uur pas. Dus zie je dan" dan echt gedumpt.
Tijdens de Noorse voorronde heb je tijd zat! Zoveel tijd dat het de afgelopen weken vrij aardig te doen was om tussendoor ook nog de Litouwse voorronde te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:57 schreef I het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om tijdens het kijken ook te typen, maar dat gaat met ESF vast wel lukken omdat er zoveel gepraat wordt, en muziek ook wel gewoon te horen is als je er even niet naar kijkt.
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:57 schreef I het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om tijdens het kijken ook te typen, maar dat gaat met ESF vast wel lukken omdat er zoveel gepraat wordt, en muziek ook wel gewoon te horen is als je er even niet naar kijkt.
San Remo is hier al 13 jaar echt vaste mik elk jaar, dat sla ik nooit overquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van wat ik vanavond zie kies ik denk ik toch voor Melfest. Als ik dan thuis ben, wat ik betwijfel.
Nou ja hoe dan ook, dan zit ik denk ik aan de koffie in m'n stamkroegquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
San Remo is hier al 13 jaar echt vaste mik elk jaar, dat sla ik nooit overMelfest vind ik de afgelopen jaren ook qua kwaliteit van de songs wat minder. Maar misschien is komende zaterdag wel anders.
Het zal ook wel weer niet hoor, rebelquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook, dan zit ik denk ik aan de koffie in m'n stamkroeg
Rebel with a cause!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer niet hoor, rebel
Is San Remo nog steeds bezig?quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenHet meetypen met wat je ziet is zodanig leuk (met de nummers erbij, de interval acts die eindeloos duren - zoals nu - en lekker met zijn allen humoristisch commentaar leveren is echt zo'n hoogtepunt van het jaar altijd
).
Tijdens het echte ESF kom ik hier dan weer niet in de live topics, want dan wil ik wel alles volgen.
quote:
quote:
Jaquote:
Excuse me? One does not ignore Obi Wan, especially ifquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste stukje kan je negeren, bovenste stukje is leuker vind ik.
Okay nou, dan hoef jij 'm niet te negerenquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? One does not ignore Obi Wan, especially ifEWAN
is playing him.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste stukje kan je negeren, bovenste stukje is leuker vind ik.
Trusten!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, de Italianen hebben mijn ziel ernstige schade toegebracht dus ik ga ook maar naar bed.
Truste allen!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens de Noorse voorronde heb je tijd zat! Zoveel tijd dat het de afgelopen weken vrij aardig te doen was om tussendoor ook nog de Litouwse voorronde te kijken
Ahja, nou, dat komt dan een beetje op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens het meetypen van zo'n show mis ik ook heel veel, maar dat gelul eromheen hoef ik ook niet persé te volgenHet meetypen met wat je ziet is zodanig leuk (met de nummers erbij, de interval acts die eindeloos duren - zoals nu - en lekker met zijn allen humoristisch commentaar leveren is echt zo'n hoogtepunt van het jaar altijd
).
Tijdens het echte ESF kom ik hier dan weer niet in de live topics, want dan wil ik wel alles volgen.
Omdat hij er niet was, of omdat wat hij had minder goed was?quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Raphael kwam helaas niet met een nieuwe Madness of Love
Dat laatste. Vond het ook niet vreselijk ofzo, maar had meer iets in de Madness of Love stijl gehooptquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat hij er niet was, of omdat wat hij had minder goed was?
Babystepsquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:47 schreef I het volgende:
Ahja, nou, dat komt dan een beetje op hetzelfde neer inderdaad.Maar ik vind het ESF zelf kunnen volgen al heel wat.
Trusten!quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, de Italianen hebben mijn ziel ernstige schade toegebracht dus ik ga ook maar naar bed.
Truste allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |