Heel interessant! Train Simulator 2020 heb ik al dus ik zal morgen eens kijken hoe goed het draait op m'n huidige computer, en als dat een beetje wil dan is dit wel een leuke optie voor wat addon-routes. Nogmaals dank!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meestal welHier staan allemaal Steam-logo's bij. DRM-vrij komt ook wel eens voor, misschien ook wel een keer UPlay of zoiets maar dat is niet zo vaak
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, dééls wel, maar soms zijn er wat gekkies die er ook een schepje bovenop doen. Nu een stel Italianen
Zo te zien moeten we Steam-matties zijn voor dat kan. Dat wordt dan een andere keerquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:27 schreef I het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee ja. Moet nog wel uitvogelen hoe dat precies werkt.
Dit... ditquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:27 schreef I het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik begrijp het gewoon niet.
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien moeten we Steam-matties zijn voor dat kan. Dat wordt dan een andere keer
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit... dit![]()
Het niet snappen begrijp ik nog wel, maar het niet begrijpen, nee, dat snap ik niet!
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuwquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
[..]
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?
Hij is weer iets te melig, haha. Iets met Candlelight enzo. Ik durf zelf soms niet te geloven wat we uitspoken haha.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed bezig!Ben benieuwd naar de podcast!
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjesquote:
Hebben we een ketter?quote:
Ja, zet je zonnebril maar op.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
[..]
Misschien wil ik het helemaal niet begrijpen, snap je?
En als er tijd overblijft dan doen ze iets over mishandelde vrouwen en veel huilen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjes
10% bestaat uit liedjes die niet echt deelnemen
10% bestaat uit het moeizaam aflopen van een veel te ingewikkelde trap
20% bestaat uit reclame
40% bestaat uit intervalacts en hosts die grappig proberen te doen
En toch is het zo'n beetje mijn favoriete NSF, gezien de kwaliteit van liedjes
En jij snapt én begrijpt het én houdt ervan!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuw
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is weer iets te melig, haha. Iets met Candlelight enzo. Ik durf zelf soms niet te geloven wat we uitspoken haha.
@I is hier ineens gestrand afgelopen jaar. Waarom begrijpen we nog steeds nietquote:
OH JA!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En als er tijd overblijft dan doen ze iets over mishandelde vrouwen en veel huilen.
Moeilijk gedoe noem ik het nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een jaar geleden was het voor mij ook allemaal nieuw
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20% van de show bestaat uit deelnemende liedjes
10% bestaat uit liedjes die niet echt deelnemen
10% bestaat uit het moeizaam aflopen van een veel te ingewikkelde trap
20% bestaat uit reclame
40% bestaat uit intervalacts en hosts die grappig proberen te doen
En toch is het zo'n beetje mijn favoriete NSF, gezien de kwaliteit van liedjes
Krijgen we er subsidie voor? Zoniet, misschien eens checken bij de oppermods.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:I is hier ineens gestrand afgelopen jaar. Waarom begrijpen we nog steeds nietWe zijn blij dat hij er is en zouden niet zonder hem willen, maar soms hebben we wel eens zoiets van 'waarom hier?'
Eensch!quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Niks mis met melig en Candlelight op zijn tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |