Ik heb het even opgezocht en dat is service en veiligheidquote:
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
MSM geloven en denken dat FVD-stemmers allemaal laagopgeleid zijn
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
En welke partij stemde jij alsweer?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.
Bovendien denk ik helemaal niet dat alle FvD-stemmers idioten zijn, want er zit ook genoeg verstandigen tussen met wie je in principe een prima discussie kunt voeren.
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
Dat gaat niet meer veranderen. Als je moeite hebt met migratie kun je beter zelf je biezen pakken. De Marokkanen, Turken, Afghanen, Iraniërs, Kaapverdianen, Irakezen, Somaliërs, Egyptenaren, Armeniërs, ze blijven voor een heel groot gedeelte. Voor je het weet pikken ze je banen in en je vrouwen af.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik heb je net het antwoord gegeven waar je het mee moet doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
MSM....quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
Niet zonder reden natuurlijk..quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral nog even duidelijk willen maken dat het toch echt, echt de schuld van die Marokkaanse conducteurs was die zich niet konden gedragen.
Niveautje speelplein, dit. Weten dat je fout zit en bij je obligate verontschuldiging toch nog even naar het andere jongetje wijzen.
Mooi omschreven, de daden van dit jongetje vergeten we. Heel goed gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstokquote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die controleurs lopen met "wapengerei" rond? Klopt dit überhaupt?
Boa's met pistolen, dat zijn toch vooral boswachters die in aanraking kunnen komen met bewapende stropers dacht ik?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstok
"Nederland heeft zo'n 23.500 boa's. Enkele honderden beschikken als uitzonderingsgevallen over een wapenstok, pepperspray of een vuurwapen. Zij werken bijvoorbeeld in een buitengebied of kunnen niet op back-up van de politie rekenen. Het toekennen van wapens als verdedigingsmiddelen maakt na de invoering van de nieuwe regels een einde aan die willekeur, stelt de BOA Bond."
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.
En daarom neem je het dan al die andere jongetjes kwalijk, want dat is wat slimme mensen doen. Nuance is voor homo's!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
Die gasten in burger bedoel ik. Dat kan gewoon service en veiligheid in burger zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Ze dragen dus geen wapens.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb je net het antwoord gegeven waar je het mee moet doen.
Slotje graag. Mod? Mo-o-o-o-o-od?!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Donderjagers het volgende:
Prima. En nu weer over tot de orde van de dag.
Zover ik kan nagaan was ik de eerste op dit hele forum die kritiek leverde op de tweet van TB.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.
NWS / Forum voor Democratie heeft de meeste leden #2quote:* TomLuny : Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Maar de NS boa's dus niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstok
"Nederland heeft zo'n 23.500 boa's. Enkele honderden beschikken als uitzonderingsgevallen over een wapenstok, pepperspray of een vuurwapen. Zij werken bijvoorbeeld in een buitengebied of kunnen niet op back-up van de politie rekenen. Het toekennen van wapens als verdedigingsmiddelen maakt na de invoering van de nieuwe regels een einde aan die willekeur, stelt de BOA Bond."
Who cares? Alsof discriminatie wel oké is.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zover ik kan nagaan was ik de eerste op dit hele forum die kritiek leverde op de tweet van TB.
Zal het nog even herhalen :
[..]
Waar ik 'problemen mee heb', heb ik al geprobeerd toe te lichten, namelijk dat de haaien bloed ruiken en dit misbruiken om de probleemgroepen weer de status van slachtoffer toe te dichten en het probleem dus nog langer mag voortwoekeren en ten tweede dat woorden betekenis hebben.
Discriminatie is niet gelijk aan racisme.
Racisme is per definitie discriminatie, racisme is een subgroep van alle vormen van discriminatie. Wanneer het ras betreft (en je kunt in dit geval twisten of 'Marokannen' een ras zijn), betreft het dus automatisch ook discriminatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Maar wel in het besluit dat die bevoegdheid voor NS-BOA's regelt.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:57 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat onderscheid wordt niet gemaakt in het artikel.
Dat maakt het niet minder erg. Disciminatie of racisme - om het even. En de haaien ruiken geen bloed, de haaien krijgen hele lappen vlees toegegooid. Dom doen en dan een reactie krijgen, om vervolgens problemen te hebben met de reactie op het dom doen. Je maakt nu van hem een zielig slachtoffer. Het probleem zal met dit soort statements van hem alleen maar erger worden, als jij denkt dat deze wijze van het 'benoemen' van problemen de problemen op gaat lossen, dan ben je ver van huis.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zover ik kan nagaan was ik de eerste op dit hele forum die kritiek leverde op de tweet van TB.
Zal het nog even herhalen :
[..]
NWS / Forum voor Democratie heeft de meeste leden #2
Waar ik 'problemen mee heb', heb ik al geprobeerd toe te lichten, namelijk dat de haaien bloed ruiken en dit misbruiken om de probleemgroepen wederom de status van zielig slachtoffer toe te kunnen dichten en het probleem dus nog langer mag voortwoekeren en ten tweede dat woorden betekenis hebben.
Mee eens, zijn beide niet oke.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Who cares? Alsof discriminatie wel oké is.
Waar denk jij dat te lezen?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar wel in het besluit dat die bevoegdheid voor NS-BOA's regelt.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0042605/2019-10-01
(Hoofd)conducteurs zijn inderdaad BOA's, maar hebben sowieso geen politiebevoegdheden, en dus nooit pepperspray, een wapenstok of handboeien bij zich.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:https://wetten.overheid.n(...)#Circulaire.divisie9 puntje 9.4
De boa Openbaar Vervoer kan optioneel beschikken over de politiebevoegdheden bedoeld in artikel 7, eerste, derde en vierde lid, van de Politiewet 2012 en kan optioneel beschikken over handboeien en/of wapenstok. De ingehuurde boa Openbaar Vervoer kan optioneel beschikken over de politiebevoegdheden bedoeld in artikel 7, eerste, derde en vierde lid, van de Politiewet 2012 en optioneel over handboeien.
quote:https://community.ns.nl/o(...)oa-informatief-28690
[..]
In de 7 domeinen kan er ook sprake zijn dat men politiebevoegdheden heeft. Denk hierbij aan het gebruik van wapens, handboeien en identiteitsfouillering. Ik zoom nu in op de BOA-OV, domein 4. Bij NS hebben alle HC een BOA bevoegdheid, dit hebben we nodig om onze functie uit te oefenen (staat zo omschreven) en de collega’s van Veiligheid en Service (VenS) zijn BOA-OV+. De + geeft aan dat deze groep politiebevoegdheden heeft. Daar moet men elk jaar een examen voor afleggen. Alle BOA’s moeten overigens elke 5 jaar aantonen dat ze bekwaam zijn gebleven (wij (NS) doen dat door elke 5 jaar een examen te doen). De collega’s VenS mogen dus meer als wij HC. Dit is overigens niet te zien aan het BOA-insigne, die is nog steeds dezelfde als voor elk domein. Onze BOA-OV’s zijn beëdigd om strafbare feiten op te sporen voor de Spoorwegwet en het daarbij behorende Besluit.
[..]
Het is geen discriminatie of racisme.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg. Disciminatie of racisme - om het even.
De reden dat ze in burger zijn is dus omdat mensen stiekem door de poortjes gaan. Mocht iemand zich dat afvragen waarom ze niet herkenbaar in uniform liepen...quote:De RET maakt wel vaker gebruik van de controleurs in burger. „Wij hebben elke dag collega’s die in uniform en in burger lopen. Dat doen we ook met opzet. Reizigers voelen zich meestal veiliger als er mensen in uniform aanwezig zijn, maar zullen niet snel door een poortje heen glippen als er mensen van de RET bij lopen. Vandaar dat wij ook gebruikmaken van controleurs in burger.”
Het zijn niet eens excuses.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-beschuldiging.html
Jeetje, die linkse NOS bericht nu ook nog over de excuses van Baudet! Framing en eenzijdige berichtgeving weer hoor.
IQ van een aardbei.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is geen discriminatie of racisme.
Wat een bullshit hype is dit weer, gatverdamme. Dus 2 vrouwen klagen bij Thierry over Marokkanen, Thierry tweet iets, blijkt dat die vriendinnen niet helemaal de waarheid vertelden.
Is dat de schuld van Thierry Baudet? Nee.
Had hij het kunnen weten? Nee.
Moet hij excuses aanbieden? Nee.
Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.
Echt walgelijk dat er nu kwalijke dingen worden geroepen als ''Baudet heeft het uit zijn duim gezogen''.Kamerleden verontwaardigd. Mensen kijken of er aangifte kan worden gedaan.
Wat een kutland is dit.
Grappige foto waarin Baudet eruit ziet alsof hij een immense, dampende drol met haren eraan binnen probeert te houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-beschuldiging.html
Jeetje, die linkse NOS bericht nu ook nog over de excuses van Baudet! Framing en eenzijdige berichtgeving weer hoor.
Als dat zo is, is dat zeer ernstig.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:55 schreef Degodvader het volgende:
[..]
[..]
Ze dragen dus geen wapens.
Dat betekent dat de agent met zijn wapens heeft gekletterd. Die agent heeft een gesprek nodig als het verhaal van Baudet klopt. Met wapens gaan kletterenwwegens niet tonen vervoersbewijs is nou niet bepaald in lijn met zijn ambtsinstructie. Daarom lijkt het me heel belangrijk dat de agent en de NS-medewerkers een verklaring geven.
Ga je nu GroenLinks stemmen?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:58 schreef Steef121 het volgende:
Niet de 'excuses' waar ik op gehoopt had. Jammer.
Hoe krijg je dit allemaal uit je toetsenbord, razend knap.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een bullshit hype is dit weer, gatverdamme. Dus 2 vrouwen klagen bij Thierry over Marokkanen, Thierry tweet iets, blijkt dat die vriendinnen niet helemaal de waarheid vertelden.
Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.
Echt walgelijk dat er nu kwalijke dingen worden geroepen als ''Baudet heeft het uit zijn duim gezogen''.Kamerleden verontwaardigd. Mensen kijken of er aangifte kan worden gedaan.
Wat een kutland is dit.
Met groot bombast aankondigen dat mensen zijn aangevallen door vier Marokannen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jeetje, Baudet heeft de situatie uitgelegd en het is nog niet voldoende.![]()
WIE HAD DAT KUNNEN DENKEN?
Wacht even, Thierry tweet zelf een verhaal, een verhaal wat hij niet kan verifieren, complete bevolkingsgroepen worden op basis daarvan beschuldigd, maar het ligt niet aan Thierry.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een kutland is dit.
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een kutland is dit.
Nee, want ik ben ook tegen die groene gekte, maar het maakt het allemaal niet makkelijker.quote:
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van. Blijkbaar snap je de ernst van zijn uitspraken niet en vervolgens linkt hij het, net als sommigen hier, aan totaal andere dingen zonder. Het ligt aan de immigratie dat hij een leugen heeft gepost. Dream on, Harvest.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jeetje, Baudet heeft de situatie uitgelegd en het is nog niet voldoende.![]()
WIE HAD DAT KUNNEN DENKEN?
Nog een beetje nat achter de oren... Komt wel goed met hem!quote:Op maandag 3 februari 2020 17:05 schreef luxerobots het volgende:
Baudet blijkt maar weer eens een politieke amateur te zijn.
Ik vind het echt schokkend hoe openlijk racisme hier wordt goedgekeurd. Zijn die allemaal van 8chan gekomen ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je begrijpt niet waarom het zo fout is wat hij gedaan heeft en nog schuift hij het in andere schoenen dan die van hem zelf. Als je dat niet begrijpt zal het iets met je normen en waarden te maken hebben. Grappig genoeg laat je inmiddels met verschillende comments zien dat je gewoon een haat hebt tegen Marokkanen en ook jij geeft hen de schuld van het liegen van Baudet
Heul veul mensen vinden van niet, dus laten we 'm nog even verder op z'n plek zetten.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mensen.
Als Baudet publiekelijk in de kamer zijn keel doorsnijd zou het nog niet voldoende zijn.
Baudet heeft dit netjes afgehandeld. Kunnen we gelukkig weer allemaal normaal doen.
Daarom wat ik al eerder zei.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben ook tegen die groene gekte, maar het maakt het allemaal niet makkelijker.
Grappig want je zit net twee topics te zeggen dat hij helemaal geen sorry hoeft te zeggen en dat het aan de Marokkanen ligt. Jij staat zelfs nog te juichen als hij jou in je bek piest.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mensen.
Als Baudet publiekelijk in de kamer zijn keel doorsnijd zou het nog niet voldoende zijn.
Baudet heeft dit netjes afgehandeld. Kunnen we gelukkig weer allemaal normaal doen.
Ik zou je aanraden professionele hulp te zoeken. Daar laat ik het maar bij, want het is verspilde tijd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mensen.
Inhoudelijk, wel..quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grappig want je zit net twee topics te zeggen dat hij helemaal geen sorry hoeft te zeggen en dat het aan de Marokkanen ligt. Jij staat zelfs nog te juichen als hij jou in je bek piest.
Hij hoeft ook geen sorry te zeggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grappig want je zit net twee topics te zeggen dat hij helemaal geen sorry hoeft te zeggen en dat het aan de Marokkanen ligt. Jij staat zelfs nog te juichen als hij jou in je bek piest.
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
Nou, prima. Goed dat de Baudepten nu ook zien dat de originele tweet een miskleun was.
Waaruit blijkt dat? Hij heeft namelijk geen sorry gezegd, dus dat kan je niet weten.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen sorry te zeggen.
Maar zelfs als hij sorry zegt zal het niet voldoende zijn, dat is onderhand wel duidelijk.
Uit de verklaring blijkt al dat hij wist dat het om een controle ging...quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Je hoeft hiervoor ook geen excuses aan te bieden. Enkel een verklaring.
Is helaas al een poosje zo. Al heb ik het idee dat die nieuwe NWS mod er wel op modereert, maar normaliter mag openlijk racisme blijven staan, wellicht totdat iemand er in feedback over begint.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind het echt schokkend hoe openlijk racisme hier wordt goedgekeurd. Zijn die allemaal van 8chan gekomen ofzo?
Jawel hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Vis1980 het volgende:
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van.
Natuurlijk. Maar gemakshalve weggelaten. Want er moeten genoeg tweet-karakters overblijven om te generaliseren.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef Leandra het volgende:
Hij wist dus gewoon dat het een controle was, met z'n FaceBookverklaring.
Hij wist dat het controleurs waren idd. En als hij de werkelijkheid zou tweeten dan kwam zijn punt niet aan. Dus hij maakt er 4 Marokkanen van zodat iedereen denkt dat zijn vriendinnen aangerand waren oid, want dat was de associatie die ik had.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit de verklaring blijkt al dat hij wist dat het om een controle ging...
Dat is nog wel het meest bijzondere aan het verhaal, ja. Hij wist dat de dames werden gecontroleerd en alsnog post hij dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit de verklaring blijkt al dat hij wist dat het om een controle ging...
Ah duidelijkquote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef probeer het volgende:
[..]
(Hoofd)conducteurs zijn inderdaad BOA's, maar hebben sowieso geen politiebevoegdheden, en dus nooit pepperspray, een wapenstok of handboeien bij zich.
NS beveiligers zijn ook BOA's, hebben beperkte politiebevoegdheden, en dus handboeien en soms een wapenstok bij zich. Geen pepperspray.
[..]
[..]
Je leest niet aandachtig krijg ik de indruk.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg. Disciminatie of racisme - om het even. En de haaien ruiken geen bloed, de haaien krijgen hele lappen vlees toegegooid. Dom doen en dan een reactie krijgen, om vervolgens problemen te hebben met de reactie op het dom doen. Je maakt nu van hem een zielig slachtoffer. Het probleem zal met dit soort statements van hem alleen maar erger worden, als jij denkt dat deze wijze van het 'benoemen' van problemen de problemen op gaat lossen, dan ben je ver van huis.
Dit is trouwens geen afgang voor de hele rechtse flank.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hahaha, wat een afgang weer voor de politieke rechterflank. PVV, FvD, same shit. Komt alleen maar onzin uit. Puur uit op sensatie, bewust stoken, rellen, eigenlijk lijken ze best veel op de Marokkaanse straatratjes. We hebben ze allemaal zien komen en gaan, de Janmaatjes, Wildersjes, Baudetjes. Sjiek van buiten, stront van binnen.
Waar ga je nu op stemmen?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:58 schreef Steef121 het volgende:
Niet de 'excuses' waar ik op gehoopt had. Jammer.
Hij heeft in ieder geval toegegeven dat hij te snel gehandeld heeft, dus ik vergeef hem voor deze keer.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daarom wat ik al eerder zei.
Laat je niet zo opjutten door deze hysterie. Dat is precies wat zijn tegenstanders willen.
Dan had er gestaan "4 Marokkaanse controleurs van de NS hebben 2 dierbare vriendinnen aangerand in de trein". Dan was er wel wat aan de hand geweest natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien werden ze ook aangerand. Weet jij veel.
@Lonaa Godin.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Is helaas al een poosje zo. Al heb ik het idee dat die nieuwe NWS mod er wel op modereert, maar normaliter mag openlijk racisme blijven staan, wellicht totdat iemand er in feedback over begint.
Deze discussie werd gisteren al in het FvD topic gevoerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef HiZ het volgende:
Kan er geen centraal 'Baudet heeft het moeilijk met de waarheid' topic komen?
Zie je. Dan is het dus weer niet goedquote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar had hij de hele dag voor nodig? ('eigenlijk had ik toch soort van gelijk')
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval toegegeven dat hij te snel gehandeld heeft, dus ik vergeef hem voor deze keer.
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.quote:Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
Al had hij een IS-filmpje geplaatst waarin hij eigenhandig een krijgsgevangene onthoofd met als tekst 'zelfs een paar van mijn beste vrienden zijn Marokkaan' had jij het nog als excuses geaccepteerd, ga toch weg man.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je. Dan is het dus weer niet goedZoals ik al eerder geroepen had.
FvD vooralsnog, tot zich een beter alternatief voordoet.quote:
Jup.quote:
Zijn allemaal hele nette mensen joh, als je sommige users hier moet geloven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.
Want een vertoning. Hier krijg je inderdaad wel de kriebels van.
Het is wel een beetje jammer dat hij er drie dagen voor nodig had, toch? Het is een tweet van vrijdagavond en er was al eerder behoorlijk wat ruchtbaarheden aan gegeven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je. Dan is het dus weer niet goedZoals ik al eerder geroepen had.
Exact.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een kutland is dit.
quote:Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.
Doe er zelf dan wat aan in plaats van je hier druk te maken om wie zich druk maakt om een tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Doe eerder hier wat aan dan je over tweetjes druk te gaan maken
[..]
Zoiets schreef ik 500 posts geleden al.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.
Want een vertoning. Hier krijg je inderdaad wel de kriebels van.
Misschien een moment om even geen hypotheses meer de lucht in te gooien.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien werden ze ook aangerand. Weet jij veel.
Ah de rechtse dictatoriale trekjes komen bij sommige ook langzaam boven drijven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze discussie werd gisteren al in het FvD topic gevoerd.
Deze 3 topicreeksen van vandaag zijn overbodig.
Nee. Alleen groots gebracht toen de nos de reactie van de ns had.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jammer dat hij er drie dagen voor nodig had, toch? Het is een tweet van vrijdagavond en er was al eerder behoorlijk wat ruchtbaarheden aan gegeven.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien een moment om even geen hypotheses meer de lucht in te gooien.
Goh, zijn de argumenten weer eens op?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Doe er zelf dan wat aan in plaats van je hier druk te maken om wie zich druk maakt om een tweet.
(ik gebruik alleen jouw eigen peuterlogica, hè)
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:24 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zoiets schreef ik 500 posts geleden al.
Omdat het controleurs/ambtenaren zijn hoeft nog niet te betekenen dat het geen asociaal uitschot kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |