Ja, de huizenmarkt die volledig op slot zit bijvoorbeeld. Bedankt nog, VVD!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:34 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich best om meer dan 1 ding drukmaken hoor.
Er had ook wel excuses bij gemogen. Blijkt toch heel anders in elkaar te steken.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon uitleg toch?
Kan me overigens prima voorstellen dat Marokkanen zich zelfs in functie ernstig misdragen richting Westerlingen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mooizo. Excuses zijn gemaakt dus we kunnen weer over tot de orde van de dag
Dat ging snel jaquote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Prima uitleg, met een erkenning dat hij de situatie niet juist heeft ingeschat. Kous mag af jong0ns.
De dames in kwestie zijn wel gedegradeerd van dierbare vriendinnen naar "twee jonge vrouwen die goede bekenden van mij zijn."
Waar stem jij op?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Er wordt opeens met geen woord meer gerept over Marokkanen. Wat een idioot is het toch.
"Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren."quote:Op maandag 3 februari 2020 16:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Er wordt opeens met geen woord meer gerept over Marokkanen. Wat een idioot is het toch.
Ja dus? Zag dat ik een foutje had gemaakt. Prima toch om dan ff te editten?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL snel een edit. Dit is inderdaad gewoon dom gelul en geen excuus.
Nee. Hooguit de agent die er later bijkwam.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die controleurs lopen met "wapengerei" rond? Klopt dit überhaupt?
Daar lijkt het idd op. Controleurs liepen met "wapengerei" rond dus kennelijk. Klopt dat überhaupt?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral nog even duidelijk willen maken dat het toch echt, echt de schuld van die Marokkaanse conducteurs was die zich niet konden gedragen.
Niveautje speelplein, dit. Weten dat je fout zit en bij je obligate verontschuldiging toch nog even naar het andere jongetje wijzen.
Ze zullen wel 'wat' bij zich hebben! Pepperspray?!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Nergens voor nodig. Ze kunnen zich beter richten op hun werk ipv dit zinloze gedoequote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de verklaringen van de conducteurs en politie.
Om daarvoor je heil bij FvD te zoeken.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, de huizenmarkt die volledig op slot zit bijvoorbeeld. Bedankt nog, VVD!
Of dat ging over die agent in burger, want die ontbreekt nu in zijn lezing.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Duidelijk iemand die geen excuses kan aanbieden. Geen zelfreflectie. Alleen al daarom zal zijn partij op de lange termijn ten onder gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Beetje slap verhaal...twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:28:26Statement incident trein: https://t.co/POP2wdsFj8 reageer retweet
Wie zegt dat ik mijn heil bij FvD zoek?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om daarvoor je heil bij FvD te zoeken.Die stemmeb hetzelfde als de VVD.
Rechts genoeg om niet als linkse gütmensch weggezet te worden. Links genoeg om door dit soort onzin heen te kijken. Zoiets?quote:
Lijkt me ook sterk. Ben al 30 jaar of zo niet meer in openbaar vervoer geweest, hooguit sporadisch vingers op 1 hand te tellen, maar lijkt me idd niet dat controleurs wapens dragen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Hooguit de agent die er later bijkwam.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die geen excuses kan aanbieden. Geen zelfreflectie. Alleen al daarom zal zijn partij op de lange termijn ten onder gaan.
Controleurs lopen met zo'n ding rond waarmee ze je OV-pas kunnen scannen. Als dat wapengerei moet zijn, dan ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op. Controleurs liepen met "wapengerei" rond dus kennelijk. Klopt dat überhaupt?
Het is geen reclame, dat ben ik met je eens en vond het al meteen geen slimme zet van meneer Baudet :quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hahaha, wat een afgang weer voor de politieke rechterflank. PVV, FvD, same shit. Komt alleen maar onzin uit. Puur uit op sensatie, bewust stoken, rellen, eigenlijk lijken ze best veel op de Marokkaanse straatratjes. We hebben ze allemaal zien komen en gaan, de Janmaatjes, Wildersjes, Baudetjes. Sjiek van buiten, stront van binnen.
Of men zo blij mag zijn met deze uitglijder is een tweede.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:33 schreef TomLuny het volgende:
Lidmaatschap FvD wordt meer als een politieke keuze, het wordt een missie ..
Baudet :
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein.
Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul!
Red dit land!
10:22 p.m. · 31 jan. 2020
> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop
Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.htmlquote:De fractie van Denk wil een debat over de kwestie en over de gevolgen voor de samenleving als politici "leugens en haatzaaiende tweets" gaan verspreiden. Andere partijen zoals GroenLinks, willen dat Baudet zijn excuses aanbiedt. "Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver. "Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
Ze mogen het ook niet. Alleen in bijzondere situaties hebben BOA's toestemming om een wapen te dragen (zie bijvoorbeeld de recente berichten over boswachters in drugsafval-gebieden), maar treinconducteurs vallen daar niet onder.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Ben al 30 jaar of zo niet meer in openbaar vervoer geweest, hooguit sporadisch vingers op 1 hand te tellen, maar lijkt me idd niet dat controleurs wapens dragen.
Het spijt me, ook deze grote leider is niet in staat om je gedachtegoed op een deugdelijke manier te vertegenwoordigen. Kan ik niets aan doen. Moet je je beklag doen bij Thierry.quote:
Controleurs hebben tegenwoordig handboeien en volgens mij ook pepperspray. Die met die gele jassiesquote:Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Ben al 30 jaar of zo niet meer in openbaar vervoer geweest, hooguit sporadisch vingers op 1 hand te tellen, maar lijkt me idd niet dat controleurs wapens dragen.
En dat is? Ik zoek nog een partij.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Rechts genoeg om niet als linkse gütmensch weggezet te worden. Links genoeg om door dit soort onzin heen te kijken. Zoiets?
Het is inderdaad precies dat racistische voorstellingsvermogen van je waar hij op inspeelt.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon uitleg toch?
Kan me overigens prima voorstellen dat Marokkanen zich zelfs in functie ernstig misdragen richting Westerlingen.
Zo'n scanner als in magazijnen gebruikt wordt? Man o man.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Controleurs lopen met zo'n ding rond waarmee ze je OV-pas kunnen scannen. Als dat wapengerei moet zijn, dan ja.
Eén zinnetje waarin de helft alsnog gewoon partijpropaganda is en bovendien de rest van zijn bericht eraan besteden waarom hij tóch gelijk had.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
"Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren."
Hij noemt Marokkanen niet letterlijk, maar een beetje begrijpend kunnen lezen mag wel.
Lijkt me wel. Als dit verhaal inderdaad klopt moet het in het vervolg moeten worden voorkomen. Een agent die om eem vervoersbewijs 'meermaals' met zijn wapen klettert verdient een dikke reprimande.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ze kunnen zich beter richten op hun werk ipv dit zinloze gedoe
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij je niet wenst aan te passen in dit land, kan je maar beter gaan. Is gewoon een tip. Ik bedoel we eisen van nieuwkomers dat ze zich aanpassen, maar dat geldt evengoed voor oudkomers.
Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Het is geen reclame, dat ben ik met je eens en vond het al meteen geen slimme zet van meneer Baudet :
[..]
> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop
Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Die man is nog niet in staat excuses te maken als zijn leven er vanaf hangt.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eén zinnetje waarin de helft alsnog gewoon partijpropaganda is en bovendien de rest van zijn bericht eraan besteden waarom hij tóch gelijk had.
Hij ziet gewoon écht het probleem niet. Of waarschijnlijk nog erger: hij ziet het probleem wel, maar weet dat hij zijn achterban toch te stompzinnig is om het werkelijke probleem te zien.
MSM geloven en denken dat FVD-stemmers allemaal laagopgeleid zijnquote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eén zinnetje waarin de helft alsnog gewoon partijpropaganda is en bovendien de rest van zijn bericht eraan besteden waarom hij tóch gelijk had.
Hij ziet gewoon écht het probleem niet. Of waarschijnlijk nog erger: hij ziet het probleem wel, maar weet dat hij zijn achterban toch te stompzinnig is om het werkelijke probleem te zien.
Volgens mij is dat spoorwegpolitie.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Controleurs hebben tegenwoordig handboeien en volgens mij ook pepperspray. Die met die gele jassies
Je bent nog 'wen er maar aan' vergeten.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Controleurs hebben tegenwoordig handboeien en volgens mij ook pepperspray. Die met die gele jassies
Dat is jammer dat je er niet op zit te wachten, alleen is het een feit dat er migratie is en dat er miljoenen mensen in dit land wonen en werken die een andere 'achtergrond' hebben. Het is onmogelijk om dat terug te draaien, wat je wel kan doen is ermee leren leven.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik heb het even opgezocht en dat is service en veiligheidquote:
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
MSM geloven en denken dat FVD-stemmers allemaal laagopgeleid zijn
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
En welke partij stemde jij alsweer?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.
Bovendien denk ik helemaal niet dat alle FvD-stemmers idioten zijn, want er zit ook genoeg verstandigen tussen met wie je in principe een prima discussie kunt voeren.
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
Dat gaat niet meer veranderen. Als je moeite hebt met migratie kun je beter zelf je biezen pakken. De Marokkanen, Turken, Afghanen, Iraniërs, Kaapverdianen, Irakezen, Somaliërs, Egyptenaren, Armeniërs, ze blijven voor een heel groot gedeelte. Voor je het weet pikken ze je banen in en je vrouwen af.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik heb je net het antwoord gegeven waar je het mee moet doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
MSM....quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
Niet zonder reden natuurlijk..quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral nog even duidelijk willen maken dat het toch echt, echt de schuld van die Marokkaanse conducteurs was die zich niet konden gedragen.
Niveautje speelplein, dit. Weten dat je fout zit en bij je obligate verontschuldiging toch nog even naar het andere jongetje wijzen.
Mooi omschreven, de daden van dit jongetje vergeten we. Heel goed gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstokquote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Boa's met pistolen, dat zijn toch vooral boswachters die in aanraking kunnen komen met bewapende stropers dacht ik?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstok
"Nederland heeft zo'n 23.500 boa's. Enkele honderden beschikken als uitzonderingsgevallen over een wapenstok, pepperspray of een vuurwapen. Zij werken bijvoorbeeld in een buitengebied of kunnen niet op back-up van de politie rekenen. Het toekennen van wapens als verdedigingsmiddelen maakt na de invoering van de nieuwe regels een einde aan die willekeur, stelt de BOA Bond."
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.
En daarom neem je het dan al die andere jongetjes kwalijk, want dat is wat slimme mensen doen. Nuance is voor homo's!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
Die gasten in burger bedoel ik. Dat kan gewoon service en veiligheid in burger zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Ze dragen dus geen wapens.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |