abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191328766
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Inderdaad. Vooral achter gesloten voordeuren door blankwitte mannen die een bekende van de vrouw in kwestie zijn.
Onjuist:
Zedendelinquentie en etniciteit
NRC: ‘Taboe op onderzoek relatie zedenmisdrijf en herkomst’
GeenStijl: Driekwart verkrachters in grote steden is allochtoon

Gezien je verdere toontje in deze reeks reken ik nu op excuses van jouw kant richting blanke mannen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191328771
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen er meer bij gebaat zijn dat iemand, zijnde in dit geval een politicus, wat probeert te doen aan verkrachtingen an sich dan aan een individuele verkrachtingscasus ja. Voor dit laatste zijn er rechters.
Baudet maakt het de slachtoffers in de 'echte' kwesties juist bar moeilijk, door dit soort rioolprietpraat en leugens te verspreiden.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 16:25:12 #28
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191328789
Lijkt me ook bloed irritant om door 4 Marokkaanse undercover controleurs te worden gevraagd naar mijn kaartje. Ik woon in Nederland, niet Marrakech. Blijft toch de grootste blunder in de vaderlandse geschiedenis, gastarbeiders niet terugsturen.
pi_191328790
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen er meer bij gebaat zijn dat iemand, zijnde in dit geval een politicus, wat probeert te doen aan verkrachtingen an sich dan aan een individuele verkrachtingscasus ja.
Ik heb net in dit topic geleerd dat je dat juist op deze manier aan moet kaarten. Jouw logica volgend: Baudet beoogt het oplossen van dit probleem. Dat hij mensen daarbij in het wilde weg beschuldigd maakt niet uit.

Nog even los van de nogal twijfelachtige stelling dat Baudet het 'Marokkanen-probleem' wel op zou kunnen lossen, maar soit, met die teleurstelling mogen de realisten onder ons vanzelf wel een keer dealen.
pi_191328791
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
Wat zou eigenlijk de aantijging in een eventuele aangifte van de politie kunnen zijn? Haat zaaien, opruiing, discriminatie, zoiets?
Smaad, laster.
pi_191328794
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Baudet maakt het de slachtoffers in de 'echte' kwesties juist bar moeilijk, door dit soort rioolprietpraat en leugens te verspreiden.
Onjuist, #BelieveWomen
pi_191328809
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:25 schreef Eendenkooi het volgende:
Lijkt me ook bloed irritant om door 4 Marokkaanse undercover controleurs te worden gevraagd naar mijn kaartje. Ik woon in Nederland, niet Marrakech. Blijft toch de grootste blunder in de vaderlandse geschiedenis, gastarbeiders niet terugsturen.
Als jij je niet wenst aan te passen in dit land, kan je maar beter gaan. Is gewoon een tip. Ik bedoel we eisen van nieuwkomers dat ze zich aanpassen, maar dat geldt evengoed voor oudkomers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191328819
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:25 schreef Eendenkooi het volgende:
Dan hoop ik maar voor je dat je ergens ver weg van de bewoonde wereld leeft.
pi_191328828
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als jij je niet wenst aan te passen in dit land, kan je maar beter gaan. Is gewoon een tip. Ik bedoel we eisen van nieuwkomers dat ze zich aanpassen, maar dat geldt evengoed voor oudkomers.
Nee, dat idee van naar elkaar toeintegreren is geen feit, maar een mening afkomstig van nepwetenschappers uit nepinstituten die ons ondermijnen.
pi_191328832
Hoe de MSM-media en al die gefeminiseerde politici er ook als aasgieren opduiken :')

En als er weer zware criminalieit plaatsvindt door anti-Westerlingen, hoor je deze ratten niet.

Wanneer heb ik Jetten of Klaver over de integratieproblematiek en de aanpak daarvan gehoord, en dan bedoel ik niet windowdressing maar het probleem benoemen: islam-kolonisatie en afrikaans tribalisme.
pi_191328843
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, dat idee van naar elkaar toeintegreren is geen feit, maar een mening afkomstig van nepwetenschappers uit nepinstituten die ons ondermijnen.
Nee, dat is een feit in mijn omgeving. Een keihard gegeven. Iets waar men niet zomaar onderuit kan komen. Ontkennen heeft geen zin, maak je je leven alleen maar moeilijker mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191328845
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Hoe de MSM-media en al die gefeminiseerde politici er ook als aasgieren opduiken :')
Het was al te lang rustig en de hysterie rondom VVD-graaier Otten was al gaan liggen. Dan moet je iets bedenken.
pi_191328855
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het was al te lang rustig en de hysterie rondom VVD-graaier Otten was al gaan liggen. Dan moet je iets bedenken.
Klopt, de linkse MSM heeft Baudet ertoe bewogen om leugens te verspreiden via Twitter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191328858
quote:

[..]

Dat Thierry dit bedacht heeft was alleen wel erg dom van 'm. Maargoed, hij heeft zijn momemt weer even. Nu nog hopen dat het allemaal met een sisser afloopt.
pi_191328866
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Onjuist:
Zedendelinquentie en etniciteit
NRC: ‘Taboe op onderzoek relatie zedenmisdrijf en herkomst’
GeenStijl: Driekwart verkrachters in grote steden is allochtoon

Gezien je verdere toontje in deze reeks reken ik nu op excuses van jouw kant richting blanke mannen.
Je bronnen gaan over verkrachtingen waarbij aangifte wordt gedaan terwijl dat bij verkrachting door een bekende vaak niet wordt gedaan. ;)
pi_191328873
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:25 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Smaad, laster.
Moet een aangifte daarvoor niet gedaan worden door betrokkenen zelf (in dit geval die conducteurs dus) ?
blablablabla
pi_191328876
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, dat idee van naar elkaar toeintegreren is geen feit, maar een mening afkomstig uit instituten die ons ondermijnen.
Neem eens een kijkje in de Randstad. Dat proces is al jaren in volle gang. Je zou eens op middelbare- en basisscholen moeten kijken waar allerlei etniciteiten dagelijks in de regel op goede voet met elkaar omgaan en samenwerken. En op universiteiten, hogescholen, werkplekken bij uiteenlopende organisaties en zelfs bestuursplekken bij de grote jongens is datzelfde beeld te zien.

Ik heb bij een therapeut een behandeling moeten volgen (ook weer een donker iemand notabene!) om dat allemaal goed te kunnen verwerken. Die confrontatie is niet echt aan te raden dus.
pi_191328879
Vandaag heeft DWDD als tafeldame de Marokkaanse Soundos El Ahmadi uitgenodigd
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191328889
Beetje slap verhaal...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191328894
quote:

[..]

Echt hè. Ook weer zo illustratief hoe de MSM dan weer niet berichtte over het terugbetalen (en dus het erkennen van fouten) door Otten het VVD-varken.
pi_191328896
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:31 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat Thierry dit bedacht heeft was alleen wel erg dom van 'm. Maargoed, hij heeft zijn momemt weer even. Nu nog hopen dat het allemaal met een sisser afloopt.
Dat verwacht ik en als dat niet zo is dan begint de politie maar een rechtszaak tegen Baudet, dan kunnen we weer lachen in het volgende vanuit V&J aangestuurde nepproces.

Daarover gesproken: het idee van een corrupte, door de politiek ingefluisterde ambtenarenkaste op Min.V&J hangt Nederland boven het hoofd, waarbij we bij bevestiging een achterlijke bananenrepubliek zijn geworden, maar men maakt zich druk om een tweet. :')
pi_191328905
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet een aangifte daarvoor niet gedaan worden door betrokkenen zelf (in dit geval die conducteurs dus) ?
Je moet een klacht doen (nuanceverschil met aangifte). Maar smaad en laster kan zich ook richten op organisaties natuurlijk. Is niet voorbehouden aan natuurlijke personen.
pi_191328916
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat verwacht ik en als dat niet zo is dan begint de politie maar een rechtszaak tegen Baudet, dan kunnen we weer lachen in het volgende vanuit V&J aangestuurde nepproces.

Daarover gesproken: het idee van een corrupte, door de politiek ingefluisterde ambtenarenkaste op Min.V&J hangt Nederland boven het hoofd, waarbij we bij bevestiging een achterlijke bananenrepubliek zijn geworden, maar men maakt zich druk om een tweet. :')
Mensen kunnen zich best om meer dan 1 ding drukmaken hoor.
pi_191328925
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Beetje slap verhaal...
Ah, Baudet kiest de aanval om zichzelf te verdedigen. Daar gaan de fractievoorzitters niet blij mee zijn. Die hoopten op een nederig excuses.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191328927
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Beetje slap verhaal...
Daar had hij de hele dag voor nodig? ('eigenlijk had ik toch soort van gelijk') :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')