https://www.mediacourant.(...)-terug-op-televisie/quote:Het grote tv-evenement Domino Day keert na een afwezigheid van elf jaar terug op de buis. EndemolShine werkt aan een nieuwe editie, die in november zal plaatsvinden. Dat heeft de tv-producent laten weten. EndemolShine heeft een hele reeks vacatures openstaan voor de aankomende editie. “Ja, je ziet het goed: DOMINO DAY KOMT TERUG! 🎊We hebben de smeekbedes en petities gezien en gaan dit jaar het dominorecord van 2009 proberen te verbreken“, zo klinkt het.
Dat wordt nog een hele klus, aldus het productiehuis. “Want dat betekent dat er maar liefst meer dan 4,5 miljoen (🤯) stenen om moeten vallen… Maar blij dat we zijn, dat we deze legendarische uitdaging opnieuw aangaan!”
Er wordt nog geen uitzendende omroep gecommuniceerd. SBS 6 heeft nog niet gereageerd op de vraag of het tv-evenement bij die zender terugkeert. Het kan ook zijn dat EndemolShine nog in onderhandeling is met een zender.
Domino Day was een jaarlijks terugkerend spektakel op SBS 6 en een van de grootste tv-producties die ons land ooit gekend heeft. De show begon in 1998 ter gelegenheid van het driejarige jubileumfeest van de zender en Linda de Mol tikte de eerste steen omver.
Sindsdien was er ieder jaar een recordpoging vallende dominosteentjes te zien op SBS 6. De eerste zes edities werden gepresenteerd door Wendy van Dijk en Hans Kraay jr; de laatste vijf edities deed hij met Nance Coolen.
De editie van 2009 was de laatste. Hoewel de kijkcijfers torenhoog waren – er keken dat jaar 2,9 miljoen mensen naar het drie uur durende verslag – stopte de show vanwege de economische crisis.
Door de crisis kon SBS niet meer genoeg sponsors vinden voor de financiering van de peperdure show. “Domino Day heeft een heel complex financieringsmodel, omdat we ook samenwerken met buitenlandse zenders“, liet Endemol weten.
De economische crisis is inmiddels weer voorbij en dat betekent dat de show weer terugkeert. De beschikbare vacatures kunt u hier vinden.
Oh die vieze man. Wat een walgelijk figuur vond ik dat altijd. Ik kreeg bij hem het idee dat hij dan voordat hij naar bed ging een domino vanaf de woonkamer tot z'n slaapkamer maakte, zich daar dan aftrok en wanneer hij ejaculeerde hij mikte op het laatste steentje zodat er weer een rode draad door z'n woning liep. Heel eng allemaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef 18.32 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is deze baas er ook weer bij.
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh die vieze man. Wat een walgelijk figuur vond ik dat altijd. Ik kreeg bij hem het idee dat hij dan voordat hij naar bed ging een domino vanaf de woonkamer tot z'n slaapkamer maakte, zich daar dan aftrok en wanneer hij ejaculeerde hij mikte op het laatste steentje zodat er weer een rode draad door z'n woning liep. Heel eng allemaal.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 3 februari 2020 14:54 schreef Zipportal het volgende:
De aorta gaat weer lopen.
@:de_kraam
Wat ging er door je heen bij het mus-incident?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh die vieze man. Wat een walgelijk figuur vond ik dat altijd. Ik kreeg bij hem het idee dat hij dan voordat hij naar bed ging een domino vanaf de woonkamer tot z'n slaapkamer maakte, zich daar dan aftrok en wanneer hij ejaculeerde hij mikte op het laatste steentje zodat er weer een rode draad door z'n woning liep. Heel eng allemaal.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Kneuzenkermis
Ik kijk wel uit naar steentjes die te vroeg omvallen en zorgen voor teleurstelling alom.
Ik vind het wel humor, ze verzinnen het onnozelste en meest zinloze doel op deze planeet, namelijk miljoenen steentjes achter elkaar zetten. En als het dan een keertje misgaat zijn ze helemaal in zak en as. Ze doen het zichzelf aanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Kneuzenkermis
Ik kijk wel uit naar steentjes die te vroeg omvallen en zorgen voor teleurstelling alom.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
En al die studenten van over de hele wereld die vrijwillig al die steentjes achter elkaar zetten alsof het allemaal een hoger doel heeft.
Wat een verspilde energie allemaal.
Ik krijg de indruk dat jij er niet zoveel zin in hebt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, ze verzinnen het onnozelste en meest zinloze doel op deze planeet, namelijk miljoenen steentjes achter elkaar zetten. En als het dan een keertje misgaat zijn ze helemaal in zak en as. Ze doen het zichzelf aan
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg de indruk dat jij er niet zoveel zin in hebt.
Wtf gast ga jij niet hossend de straat op met oranje vlag als WE het wereldrecord hebben?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]![]()
Die mensen nemen het allemaal zo vreselijk serieus, ik kan daar niet mee omgaan.
GMTAquote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Dit is nu al het beste nieuws van heel 2020.
Verschrikkelijk dat de natuur moest wijken voor die engnek.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen bij het mus-incident?
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Dit is nu al het beste nieuws van heel 2020.
En Koert Westerman commentator of anders Sierd de Vosquote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk met Hansie Hansie. Kunnen ze die niet even weer bij sbs host maken
Het heette ooit D-Day maar daar waren ze in Duitsland niet zo blij mee.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zit eigenlijk op het ANP-berichtje te wachten dat Domino Day racisme is.
Wat een correct antwoord van je, zeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat de natuur moest wijken voor die engnek.
Ik vind dat het nog verbazingwekkend lang duurde voordat ze dit terugbrachten op de TV.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Heel gaaf maar eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen, dus ik vrees een beetje
"Ik hoor even niks, maar gelukkig is daar het geluid van de aorta die nog loopt."quote:Op maandag 3 februari 2020 19:01 schreef Vriezzer het volgende:
JUICHEN!
Builders challenges, reclameslingers, alles!
Ja, de aorta.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik hoor even niks, maar gelukkig is daar het geluid van de aorta die nog loopt."
De pendel, bedoel je natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:14 schreef KennyPowers het volgende:
De slinger, tijd voor 20 minuten reclame
Die challenges mogen ze wmb wel weglatenquote:Op maandag 3 februari 2020 19:01 schreef Vriezzer het volgende:
JUICHEN!
Builders challenges, reclameslingers, alles!
Trillende handjes en tranen genot.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die challenges mogen ze wmb wel weglaten
Die debiele challenges waren echtquote:Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die challenges mogen ze wmb wel weglaten
Marleen Houter erbij, niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eis het olijke duo Westerman-Mantingh als presentatoren. Dus het moet naar RTL 7.
Had je anders verwacht dan? Dit is TV geen DRT.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een correct antwoord van je, zeg.
De laatste keren was er wel 80 keer reclame. Dat keek voor geen meter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef qajariaq het volgende:
Joh, wat maakt dit nog een hoop los.
In eerste instantie vond ik het wel grappig maar dat het een jaarlijks event werd zonder competitie van anderen ging de lol er wat van af. Temeer dat het professioneel/commercieel ook volledig werd uitgezogen eigenlijk. Als ze het hadden opgezet als wedstrijd tussen verenigingen/gemeenten of andere vrijwilligersgroepen of zo dan was het vast leuker gebleven.
Maar goed als het weer komt zal ik best wel proberen te kijken maar waarschijnlijk bij in slaap vallen of een spelletje gaan doen.
Misschien moet je even hieronder op 'Kuttopic' klikken, heb je hier gelijk ook minder last van. En vooral je TV uitlaten op de dag van Domino Day!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
Als je dan toch zoiets onnozels wil doen als 5 miljoen steentjes neerzetten, verbind er dan een maatschappelijk goed doel aan. Toch tamelijk bizar dat 60 vrijwilligers 6 weken lang met zoiets ridicuuls bezig.
Nee ik vind het veel te leuk dit knake-evenement af te zeiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je even hieronder op 'Kuttopic' klikken, heb je hier gelijk ook minder last van. En vooral je TV uitlaten op de dag van Domino Day!
Mijn beeld van je verandert compleet.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Dit is TV geen DRT.
Je hebt het over vrijwilligers, het is zeker ook een gymzaal van 150m2 die ze gebruiken. Allemaal lulkoek wat de laatste 20 jaar door de media is verspreid.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
Als je dan toch zoiets onnozels wil doen als 5 miljoen steentjes neerzetten, verbind er dan een maatschappelijk goed doel aan. Toch tamelijk bizar dat 60 vrijwilligers 6 weken lang met zoiets ridicuuls bezig.
quote:In 2001 was er een project met de skyline van New York, dit is uiteindelijk geschrapt na de aanslagen op de World Trade Center.
Jammer van het schrappen, die was zeker wel gevallen.quote:
Ergens vandaag kwam dus dat moment waarop jij een link hebt gelegd tussen Domino Day en Corona. Hoe dan.quote:
Vooruitzien is regeren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ergens vandaag kwam dus dat moment waarop jij een link hebt gelegd tussen Domino Day en Corona. Hoe dan.
Dit dus. Een ex van mij wilde daar vroeger ook aan mee doen, kon ze het op haar CV zetten.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
En al die studenten van over de hele wereld die vrijwillig al die steentjes achter elkaar zetten alsof het allemaal een hoger doel heeft.
Wat een verspilde energie allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |