quote:Op maandag 3 februari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg de indruk dat jij er niet zoveel zin in hebt.
Wtf gast ga jij niet hossend de straat op met oranje vlag als WE het wereldrecord hebben?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]![]()
Die mensen nemen het allemaal zo vreselijk serieus, ik kan daar niet mee omgaan.
GMTAquote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Dit is nu al het beste nieuws van heel 2020.
Verschrikkelijk dat de natuur moest wijken voor die engnek.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen bij het mus-incident?
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Dit is nu al het beste nieuws van heel 2020.
En Koert Westerman commentator of anders Sierd de Vosquote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk met Hansie Hansie. Kunnen ze die niet even weer bij sbs host maken
Het heette ooit D-Day maar daar waren ze in Duitsland niet zo blij mee.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zit eigenlijk op het ANP-berichtje te wachten dat Domino Day racisme is.
Wat een correct antwoord van je, zeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat de natuur moest wijken voor die engnek.
Ik vind dat het nog verbazingwekkend lang duurde voordat ze dit terugbrachten op de TV.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Heel gaaf maar eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen, dus ik vrees een beetje
"Ik hoor even niks, maar gelukkig is daar het geluid van de aorta die nog loopt."quote:Op maandag 3 februari 2020 19:01 schreef Vriezzer het volgende:
JUICHEN!
Builders challenges, reclameslingers, alles!
Ja, de aorta.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik hoor even niks, maar gelukkig is daar het geluid van de aorta die nog loopt."
De pendel, bedoel je natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:14 schreef KennyPowers het volgende:
De slinger, tijd voor 20 minuten reclame
Die challenges mogen ze wmb wel weglatenquote:Op maandag 3 februari 2020 19:01 schreef Vriezzer het volgende:
JUICHEN!
Builders challenges, reclameslingers, alles!
Trillende handjes en tranen genot.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die challenges mogen ze wmb wel weglaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |