abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2020 @ 16:02:55 #261
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191328437
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:00 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ironisch genoeg waren ze hier mee bezig. Tot een parlementariër hen betichtte van strafbaar, ernstig lastigvallen van dames in een trein.
Ik zou ook een groep marokkanen in burger vragen om identificatie als ze mij in het ov zouden vragen om mijn vervoersbewijs.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191328438
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee maar VVD is wel gewoon "veilig" voor veel Nederlanders. Zoiets doms als wat Baudet hier deed heeft Rutte in 15 jaar nog niet geflikt. Of in elk geval niet zo opzichtig de fout in gegaan da zijn geloofwaardigheid ernstig in het geding kwam.

Dan kunnen mensen beginnen over de leugens van Mark, maar vergeet niet dat Baudet een nieuwkomer is dus dit soort domme uitglijders tarten gewoon enorm aan het vertrouwen dat je wilt opbouwen bij je kiezers voor iemand die zich presenteert als de stem van het intellect.
"1000 euro voor iedereen!"
"Geen cent meer naar de Grieken!"
"Ik neem de uitslag van het Oekraïnereferendum serieus."
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:03:19 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191328444
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zou ook een groep marokkanen in burger vragen om identificatie als ze mij in het ov zouden vragen om mijn vervoersbewijs.
Daar is ook helemaal niets mis mee...
pi_191328450
quote:

[..]

Ja. Ik ook, dus?
  maandag 3 februari 2020 @ 16:03:35 #265
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191328452
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee maar VVD is wel gewoon "veilig" voor veel Nederlanders. Zoiets doms als wat Baudet hier deed heeft Rutte in 15 jaar nog niet geflikt. Of in elk geval niet zo opzichtig de fout in gegaan da zijn geloofwaardigheid ernstig in het geding kwam.

Dan kunnen mensen beginnen over de leugens van Mark, maar vergeet niet dat Baudet een nieuwkomer is dus dit soort domme uitglijders tarten gewoon enorm aan het vertrouwen dat je wilt opbouwen bij je kiezers voor iemand die zich presenteert als de stem van het intellect.
Dit is het hele eieren eten. Als de FvD een leider zou hebben die wat minder demagogisch over zou komen, wellicht wat tactischer en diplomatieker zijn woorden kiest, dan zouden ze vele malen beter presteren en wellicht de grootste van Nederland zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_191328463
quote:

[..]

Je mag handhavers altijd vragen om zich te legitimeren.
pi_191328465
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:26 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)rzoekt-aangifte.html
[..]

Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?
Tekenen bij het kruisje natuurlijk!

Een tweetje mensen, een tweet _O-
en nog eentje

quote:
De fractie van Denk wil een debat over de kwestie en over de gevolgen voor de samenleving als politici "leugens en haatzaaiende tweets" gaan verspreiden. Andere partijen zoals GroenLinks, willen dat Baudet zijn excuses aanbiedt. "Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver. "Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.html

Ik ontkom niet aan de indruk dat als immigratie-kritische politici 10x zo'n voorval aan de wereld bekend maken waarbij wel sprake is van ernstig wangedrag of zelfs misdaad dat dit dan volledig genegeerd wordt en dat bij één vergissinkje het hele media- en justitie circus draaiend op poten wordt gezet. Gemalen visvoer op hun molen.

Valt trouwens nog te bezien of het een vergissinkje is, iemand kan ook grof lastig gevallen worden door botte onbeleefde ambtenaren.

En nogmaals, Marokkanen zijn geen ras.
shift-knop defekt
pi_191328467
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dit is het hele eieren eten. Als de FvD een leider zou hebben die wat minder demagogisch over zou komen, wellicht wat tactischer en diplomatieker zijn woorden kiest, dan zouden ze vele malen beter presteren en wellicht de grootste van Nederland zijn.
Baudet lijkt steeds meer een blok aan het been van zijn eigen partij te worden.
pi_191328470
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Corruptie in eigen gelederen dankzij allochtone agenten? :D Het politieapparaat is al tijden een zooitje en dat heeft bar weinig met allochtonen van doen. Die blijken er vooral vakkundig te worden weggepest.
Je hebt ongelijk:
Elsevier: Allochtone agent vaker betrokken bij corruptie
Geenstijl: Rapport: Mocromaffia vuistdiep in corrupte politie
  maandag 3 februari 2020 @ 16:05:44 #270
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191328478
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:48 schreef kalinhos het volgende:
De fanboys verdedigen Baudet nog als hij in een tweet hele bevolkingsgroepen + hun kinderen dood wenst, das een hopeloze groep.

Maar hoe de media en de fractievoorzitters en nu zelfs de politie ermee omgaan is wel een beetje mal hoor :')
Je scheert nu wel alle FvD'ers onder één kam, wat overigens ook niet chique is.

Ik keur dit namelijk af.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_191328482
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:04 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Valt trouwens nog te bezien of het een vergissinkje is, iemand kan ook grof lastig gevallen worden door botte onbeleefde ambtenaren.
Dit had ik van jou dan weer niet verwacht. Je bent altijd op zoek naar de waarheid.
pi_191328483
quote:
Na 10 jaar Rutte kun je met dat aankomen. Hoeveel goede beslissingen staan tegenover die feiten? Bovendien zijn bepaalde beloftes niet (kunnen) nakomen minder ernstig als trachten hele bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten/haatzaaien onder valse voorwendselen.

Dit kost Baudet de kop.
blablablabla
pi_191328484
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef SeLang het volgende:

[..]

We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.
Ik kan de reacties al uittekenen hoor.

Vrijspraak: 'zie je wel dat er niets aan de hand was!'
Veroordeling: 'rechters doen activistische uitspraken!'

In die zin heeft aangifte geen zin, nee.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 16:07:05 #274
5428 crew  miss_sly
pi_191328494
quote:

[..]

Daar is ook niets mis mee. Dat zou je niet alleen bij Marokkanen moeten doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 februari 2020 @ 16:07:16 #275
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191328498
Wat een gejank weer om niets, gadverdamme domme marokaan knuffelaartjes..
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
pi_191328499
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/politie(...)ielzoekers~aa8b15fa/

En is het wel haatzaaien? Of is het perongeluk die ene keer op de 100 er een keer naast zitten als het gaat om de negatieve lading die marokkanen over het algemeen de maatschappij geven?
Als het zoveel voorkomt heb je toch geen fakevoorbeelden nodig lijkt mij.
AFCA!
pi_191328503
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik kan de reacties al uittekenen hoor.

Vrijspraak: 'zie je wel dat er niets aan de hand was!'
Veroordeling: 'rechters doen activistische uitspraken!'

In die zin heeft aangifte geen zin, nee.
Dat is bij politici al snel het geval.
Zowel bij veroordeling als vrijspraak kan je het eenvoudig framen zoals het je uitkomt.
pi_191328506
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Na 10 jaar Rutte kun je met dat aankomen. Hoeveel goede beslissingen staan tegenover die feiten? Bovendien zijn bepaalde beloftes niet (kunnen) nakomen minder ernstig als trachten hele bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten/haatzaaien onder valse voorwendselen.

Dit kost Baudet de kop.
Dat jij dit opneemt als bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten/haatzaaien is een mening, geen feit. Net zoals de zogenaamd goede beslissingen van Rutte.

Dit kost Baudet niet de kop, ongetwijfeld wordt FvD nu verder in het cordon sanitaire gestopt.
pi_191328512
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:07 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
Een politicus die fakenews verspreidt is niet niks, als je integriteit belangrijk vindt tenminste.
pi_191328519
Had DENK recent ook niet weer een "foute" uitspraak wat gebaseerd was op nepnieuws? Weer anti NL EN pro Turkije natuurlijk, nog nooit het excuus voor aangeboden? En hoe zit het met al die ophef over zogenaamde racistische aanvallen waar menig politici in de 2e kamer Wilders en Baudet mee aanviel? Volgens mij toen bleek dat het zoals altijd weer een leugen was werd het wel heel stil, nog nooit een excuses voor gezien?

En wat doen we met de mensen die in de avonduren de deur openmaken voor die "fantastische" groep en dat met een hoop geweld moeten bekopen? De volgende keer ook aanvallen zodra ze uit angst, slechte ervaringen en statistieken het zekere voor het onzekere nemen?

Wat een kul en aanstellerij weer, maar ja we zijn allemaal wel bekend met de hypocrisie en dubbele standaarden in Den Haag.
pi_191328523
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat had hij in 140 tekens kunnen voorkomen ;)
Of als hij gewoon en enter-knop niet had ingedrukt.
pi_191328524
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit kost Baudet de kop.
Natuurlijk niet :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191328528
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:07 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
Als je het prima vindt dat er door politici nepnieuws versrpeid wordt dan begrijp ik je reactie.
pi_191328530
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wegkijker.

Overal naar wijzen, zodat je lekker veilig kunt wegkijken van het probleem waar het hier om gaat.
Het probleem is straatterreur van Marokkanen, de tweet van Baudet had heel goed waarheidsgetrouw kunnen zijn.
pi_191328538
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:08 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat jij dit opneemt als bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten/haatzaaien is een mening
Hoe wil je dit anders opvatten dan? :D
blablablabla
pi_191328539
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Had DENK recent ook niet weer een "foute" uitspraak wat gebaseerd was op nepnieuws? Weer anti NL EN pro Turkije natuurlijk, nog nooit het excuus voor aangeboden? En hoe zit het met al die ophef over zogenaamde racistische aanvallen waar menig politici in de 2e kamer Wilders en Baudet mee aanviel? Volgens mij toen bleek dat het zoals altijd weer een leugen was werd het wel heel stil, nog nooit een excuses voor gezien?

En wat doen we met de mensen die in de avonduren de deur openmaken voor die "fantastische" groep en dat met een hoop geweld moeten bekopen? De volgende keer ook aanvallen zodra ze uit angst, slechte ervaringen en statistieken het zekere voor het onzekere nemen?

Wat een kul en aanstellerij weer, maar ja we zijn allemaal wel bekend met de hypocrisie en dubbele standaarden in Den Haag.
"What about"...

Het gaat hiet om Baudet, die zou zoiets toch niet nodig moeten hebben?
pi_191328540
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Welnee, je ziet nu al een massahysterie ontstaan. Politie doet mee, brief van Dchar, politiek wil excuses. Vanavond ongetwijfeld bij DWDD en Jinek. Terwijl we een premier hebben die door leugens op zijn positie zit. Wat een clownerie.
Ik zat al te wachten op de 'ja maar vvd huilie huilie'-retoriek.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 16:10:25 #288
5428 crew  miss_sly
pi_191328543
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:09 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het probleem is straatterreur van Marokkanen, de tweet van Baudet had heel goed waarheidsgetrouw kunnen zijn.
Had gekund, was het niet. Dat is waar het om gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 februari 2020 @ 16:10:27 #289
pi_191328545
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een politicus die fakenews verspreidt is niet niks, als je integriteit belangrijk vindt tenminste.
Ga toch weg man, ga naar het bureau een voor ingevulde aangifte ondertekenen...
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
  maandag 3 februari 2020 @ 16:10:31 #290
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191328546
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als hij gelijk naar voren was gekomen en had gezegd dat hij te vroeg conclusies had getrokken en zijn excuses aan zou hebben geboden dan was de schade niet zo groot geweest. Nu laat hij zien wat een creep van een vent hij is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_191328554
quote:

[..]

Dan had hij ook een waar gebeurd incident kunnen gebruiken in z'n tweet.
pi_191328559
quote:

[..]

Dat had gekund, maar dat is het niet. Het probleem in dit geval is een politicus die nepnieuws verspreidt.
pi_191328560
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die consternatie word vooral in het leven gehouden door de mensen die het goed proberen te praten en het stilzwijgen van Baudet. Storm in een glas water als je het mij vraagt.
Dat ook weer niet. Veel mensen liggen al rijen dik klaar om bij iets wat hij zegt te bedenken wat hij eigenlijk bedoelt, die laten zich zo'n kans niet ontnemen.

Als Baudet slim is tweet hij een of andere rectificatie vlak voordat DWDD begint waar ze al schuimbekkend klaar zitten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_191328563
quote:

[..]

Het probleem is dat Baudet liegt. Wat jij er vervolgens allemaal aan de haren bijtrekt doet er niet toe.
pi_191328572
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:

[..]

Ga toch weg man, ga naar het bureau een voor ingevulde aangifte ondertekenen...
Neuh, aangifte doen heeft - zoals Baudet al zegt - niet zoveel zin. Het punt is dat Baudet weer door de mand valt.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:12:17 #296
pi_191328574
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:11 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het probleem is dat Baudet liegt. Wat jij er vervolgens allemaal aan de haren bijtrekt doet er niet toe.
Baudet was hooguit slecht geïnformeerd, misschien de betekenis van liegen eens opzoeken.
pi_191328575
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe wil je dit anders opvatten dan? :D
Het met onjuiste informatie willen aanwijzen van een werkelijk bestaand probleem: het Marokkanenprobleem in Nederland (en daarbuiten).
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 16:12:34 #298
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191328580
quote:

[..]

Dit is toch wel een van de domste dingen die ik ooit op FOK! gelezen heb. :')
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:12:59 #299
pi_191328588
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, aangifte doen heeft - zoals Baudet al zegt - niet zoveel zin. Het punt is dat Baudet weer door de mand valt.
Tuurlijk _O- :W
  maandag 3 februari 2020 @ 16:13:07 #300
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191328590
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit is toch wel een van de domste dingen die ik ooit op FOK! gelezen heb. :')
Je komt niet vaak in NWS, of wel?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191328596
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het met onjuiste informatie willen aanwijzen van een werkelijk bestaand probleem: het Marokkanenprobleem in Nederland (en daarbuiten).
Ik herhaal hem voor je:

Jij hebt een vrouw verkracht.

Naja, jij was het niet maar een andere man. Maar het gaat om het aanwijzen van een werkelijk bestaand probleem.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 16:17:02 #302
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191328650
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je komt niet vaak in NWS, of wel?
Ik lees zelden mee in een hele reeks, inderdaad. ;) Maar ik zit veel in het Amerikaanse Verkiezingentopic en daar kunnen sommigen er ook wat van.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')