Nee maar VVD is wel gewoon "veilig" voor veel Nederlanders. Zoiets doms als wat Baudet hier deed heeft Rutte in 15 jaar nog niet geflikt. Of in elk geval niet zo opzichtig de fout in gegaan da zijn geloofwaardigheid ernstig in het geding kwam.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:53 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Want de gelikte verkooppraatjes van VVD zijn een blijk van diepzinnige politieke overpeinzingen of ideologische vergezichten?
Pas reageren op een tweet zodra iemand anders er wat over zegt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen een fakeBaudet op Twitter.
[..]
Ja in de ogen van degenen die zelf voortdurend whataboutisme voor hun argumentaties gebruiken.En die zijn tegenwoordig in de meerderheid in NWS.
Wel grappig dat je whataboutisme gebruikt om whataboutisme te verdedigen.Maar als jij de lat per se zo laag wil leggen, omdat anderen ook als kleuters discussiëren moet je dat zelf weten.
Wegkijker.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:57 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de politie aangifte doen, mogen ze direct tekst en uitleg geven over dalende criminaliteitcijfers die zonder verdonkeremaning van informatie juist stijgen, de belachelijk lage pakkans, dat de aangiftebereidheid al jaren op rij significant daalt, corruptie in eigen gelederen vooral dankzij allochtone agenten en andere interne fiasco's.
[..]
Nepophef van nepparlementariërs.
Wat vind jij van haatzaaien door middel van fakenews?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pas reageren op een tweet zodra iemand anders er wat over zegt.
Reageren op een tweet is voor de politiek niet iets waar ze zich op moeten concentreren
Goedkoop scoren met andermans veren
DAT is pas laag.
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:57 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de politie aangifte doen, mogen ze direct tekst en uitleg geven over dalende criminaliteitcijfers die zonder verdonkeremaning van informatie juist stijgen, de belachelijk lage pakkans, dat de aangiftebereidheid al jaren op rij significant daalt, corruptie in eigen gelederen vooral dankzij allochtone agenten en andere interne fiasco's.
[..]
Nepophef van nepparlementariërs.
Weer whataboutisme dus. Gast, echt?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pas reageren op een tweet zodra iemand anders er wat over zegt.
Reageren op een tweet is voor de politiek niet iets waar ze zich op moeten concentreren
Goedkoop scoren met andermans veren
DAT is pas laag.
Ironisch genoeg waren ze hier mee bezig. Tot een parlementariër hen betichtte van strafbaar, ernstig lastigvallen van dames in een trein.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij rutte ooit excuses horen maken?
https://www.ad.nl/politie(...)ielzoekers~aa8b15fa/quote:Op maandag 3 februari 2020 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat vind jij van haatzaaien door middel van fakenews?
Corruptie in eigen gelederen dankzij allochtone agenten?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:57 schreef Oostwoud het volgende:
Ik zou ook een groep marokkanen in burger vragen om identificatie als ze mij in het ov zouden vragen om mijn vervoersbewijs.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ironisch genoeg waren ze hier mee bezig. Tot een parlementariër hen betichtte van strafbaar, ernstig lastigvallen van dames in een trein.
"1000 euro voor iedereen!"quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar VVD is wel gewoon "veilig" voor veel Nederlanders. Zoiets doms als wat Baudet hier deed heeft Rutte in 15 jaar nog niet geflikt. Of in elk geval niet zo opzichtig de fout in gegaan da zijn geloofwaardigheid ernstig in het geding kwam.
Dan kunnen mensen beginnen over de leugens van Mark, maar vergeet niet dat Baudet een nieuwkomer is dus dit soort domme uitglijders tarten gewoon enorm aan het vertrouwen dat je wilt opbouwen bij je kiezers voor iemand die zich presenteert als de stem van het intellect.
Daar is ook helemaal niets mis mee...quote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou ook een groep marokkanen in burger vragen om identificatie als ze mij in het ov zouden vragen om mijn vervoersbewijs.
Ja. Ik ook, dus?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou ook een groep marokkanen in burger vragen om identificatie als ze mij in het ov zouden vragen om mijn vervoersbewijs.
Dit is het hele eieren eten. Als de FvD een leider zou hebben die wat minder demagogisch over zou komen, wellicht wat tactischer en diplomatieker zijn woorden kiest, dan zouden ze vele malen beter presteren en wellicht de grootste van Nederland zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar VVD is wel gewoon "veilig" voor veel Nederlanders. Zoiets doms als wat Baudet hier deed heeft Rutte in 15 jaar nog niet geflikt. Of in elk geval niet zo opzichtig de fout in gegaan da zijn geloofwaardigheid ernstig in het geding kwam.
Dan kunnen mensen beginnen over de leugens van Mark, maar vergeet niet dat Baudet een nieuwkomer is dus dit soort domme uitglijders tarten gewoon enorm aan het vertrouwen dat je wilt opbouwen bij je kiezers voor iemand die zich presenteert als de stem van het intellect.
Je mag handhavers altijd vragen om zich te legitimeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
en nog eentjequote:Op maandag 3 februari 2020 15:26 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)rzoekt-aangifte.html
[..]
Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?
Tekenen bij het kruisje natuurlijk!
Een tweetje mensen, een tweet
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.htmlquote:De fractie van Denk wil een debat over de kwestie en over de gevolgen voor de samenleving als politici "leugens en haatzaaiende tweets" gaan verspreiden. Andere partijen zoals GroenLinks, willen dat Baudet zijn excuses aanbiedt. "Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver. "Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
Baudet lijkt steeds meer een blok aan het been van zijn eigen partij te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit is het hele eieren eten. Als de FvD een leider zou hebben die wat minder demagogisch over zou komen, wellicht wat tactischer en diplomatieker zijn woorden kiest, dan zouden ze vele malen beter presteren en wellicht de grootste van Nederland zijn.
Je hebt ongelijk:quote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Corruptie in eigen gelederen dankzij allochtone agenten?Het politieapparaat is al tijden een zooitje en dat heeft bar weinig met allochtonen van doen. Die blijken er vooral vakkundig te worden weggepest.
Je scheert nu wel alle FvD'ers onder één kam, wat overigens ook niet chique is.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:48 schreef kalinhos het volgende:
De fanboys verdedigen Baudet nog als hij in een tweet hele bevolkingsgroepen + hun kinderen dood wenst, das een hopeloze groep.
Maar hoe de media en de fractievoorzitters en nu zelfs de politie ermee omgaan is wel een beetje mal hoor
Dit had ik van jou dan weer niet verwacht. Je bent altijd op zoek naar de waarheid.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:04 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Valt trouwens nog te bezien of het een vergissinkje is, iemand kan ook grof lastig gevallen worden door botte onbeleefde ambtenaren.
Na 10 jaar Rutte kun je met dat aankomen. Hoeveel goede beslissingen staan tegenover die feiten? Bovendien zijn bepaalde beloftes niet (kunnen) nakomen minder ernstig als trachten hele bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten/haatzaaien onder valse voorwendselen.quote:
Ik kan de reacties al uittekenen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.
Daar is ook niets mis mee. Dat zou je niet alleen bij Marokkanen moeten doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |