Dat had hij in 140 tekens kunnen voorkomenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
https://www.ad.nl/politie(...)van-baudet~a829a4fa/
Nou Willem-Alexander nog.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
De wereldeconomie staat op instortenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die consternatie word vooral in het leven gehouden door de mensen die het goed proberen te praten en het stilzwijgen van Baudet. Storm in een glas water als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.
Ik had deze rectificatie wel kunnen waarderen, jammer dat het fake is.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met een tweet als onderstaande had hij het ineens recht kunnen zetten:Fake tweet uiteraard.twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:18:07Sorry jongens, ik had m'n bronnen beter moeten verifieren. Hierbij mijn excuses aan de betrokkenen. Zeg maar "Thierry, je bent een eikel!"... sorry sorry sorry. #FVD #fail reageer retweet
Baudet is niet de slimste in deze kwestie. Dat is wel duidelijk geworden.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat had hij in 140 tekens kunnen voorkomen
Elimineren van een mogelijke politieke bedreiging is natuurlijk veel interessanter. Snap wel dat ze die mogelijkheid met armen en benen aangrijpenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
De wereldeconomie staat op instorten
Climate change
Corona pandemic
Pensioentekorten
Exportdaling door Brexit
etc
Gaan we ze tijd besteden aan een tweet
Sterker nog, hij had het zelfs kunnen omdraaien in zijn voordeel als mensen er vervolgens over blijven zeiken.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat had hij in 140 tekens kunnen voorkomen
Dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Elimineren van een mogelijke politieke bedreiging is natuurlijk veel interessanter. Snap wel dat ze die mogelijkheid met armen en benen aangrijpen
Nee hoor... Baudet wel..quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef superniger het volgende:
Nasrdin Dchar is een vervelend ventje.
Net of Baudet averij oploopt door deze actie. Z'n aanhangers vinden dit juist geweldig.quote:
quote:
Wat?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
die mogelijkheid met armen en benen aangrijpen
Elimineren? Dit is koren op de molen van Baudet, want zijn achterban vindt dit geweldig.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Elimineren van een mogelijke politieke bedreiging is natuurlijk veel interessanter. Snap wel dat ze die mogelijkheid met armen en benen aangrijpen
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had deze rectificatie wel kunnen waarderen, jammer dat het fake is.
Les 1 in crisistijd: neem zelf het initiatief (over).quote:Op maandag 3 februari 2020 15:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sterker nog, hij had het zelfs kunnen omdraaien in zijn voordeel als mensen er vervolgens over blijven zeiken.
Dat dacht ik er ook uit te halen, maar je weet nooit zeker wat hij nu eigenlijk bedoeld.quote:
Welnee, je ziet nu al een massahysterie ontstaan. Politie doet mee, brief van Dchar, politiek wil excuses. Vanavond ongetwijfeld bij DWDD en Jinek. Terwijl we een premier hebben die door leugens op zijn positie zit. Wat een clownerie.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die consternatie word vooral in het leven gehouden door de mensen die het goed proberen te praten en het stilzwijgen van Baudet. Storm in een glas water als je het mij vraagt.
Goedkoop scoren natuurlijk.quote:
Veroorzaakt door het zwijgen van Baudet ja. Ik snap dat oorzaak en gevolg moeilijk voor je is.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Welnee, je ziet nu al een massahysterie ontstaan. Politie doet mee, brief van Dchar, politiek wil excuses. Vanavond ongetwijfeld bij DWDD en Jinek. Terwijl we een premier hebben die door leugens op zijn positie zit. Wat een clownerie.
Excuus is niet nodig nee?quote:
Hij wordt er alleen maar sterker door.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen maar bij de fanboys, niet bij de twijfelende kiezer.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen maar sterker door.
Heb jij rutte ooit excuses horen maken voor de leugens die hij en zijn administratie verspreidt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |