Nee heb hem ooit gewoon ergens gehoord, vind het een mooie naamquote:Op zondag 2 februari 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan nog eens mooi gekozenOf deed je dat überhaupt expres?
En jouw zusje heeft dan juist géén Friese naam?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee is ook niet echt handig, mijn zusjes naam wordt echt ALTIJD verkeerd begrepen. Toen mijn oma was overleden werden we zelfs nog gebeld of er geen spelfout in de rouwadvertentie stond
Jawel, maar dit was geen Friese omaquote:Op zondag 2 februari 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jouw zusje heeft dan juist géén Friese naam?
Jouw echte naam zou ik niet meteen met Friesland associeren nee. Meke dan weer welquote:Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind ik wel mooiGelukkig heb ik wel een iets gangbaardere Friese naam
Denk dat niet eens iedereen per sé de link met Friesland legt
We hebben besloten de nummering af te schaffen, ligt anders weer zoveel focus opquote:Op zondag 2 februari 2020 22:50 schreef I het volgende:
Hmm, weer een nieuw deel. In welk deel zitten we eigenlijk inmiddels? Kan het zo snel even nergens vinden.
Grunningquote:
Ah, duidelijk. Ook wel logisch ja. Er werd altijd zo'n heel ding van gemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben besloten de nummering af te schaffen, ligt anders weer zoveel focus op
Ja, beetje sneu was dat welquote:Op zondag 2 februari 2020 22:51 schreef I het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ook wel logisch ja. Er werd altijd zo'n heel ding van gemaakt.
Zeker!quote:Op zondag 2 februari 2020 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee heb hem ooit gewoon ergens gehoord, vind het een mooie naam
Ja, ik heb jou echt geen moment @Aoibhin willen noemenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Ik had bij de vorige meet ook zo vaak dat ik je gewoon bij je username noemde, terwijl ik je echte naam gewoon weet
Maar Meke klinkt ook gewoon echt als een naam
Ah, zoquote:
Ik ben me op zich wel bewust van jouw echte naam dus ik zou je ook wel bij je echte naam noemen denk ikquote:Op zondag 2 februari 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Ik had bij de vorige meet ook zo vaak dat ik je gewoon bij je username noemde, terwijl ik je echte naam gewoon weet
Maar Meke klinkt ook gewoon echt als een naam
Moet je beter opletten.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:50 schreef I het volgende:
Hmm, weer een nieuw deel. In welk deel zitten we eigenlijk inmiddels? Kan het zo snel even nergens vinden.
Ik zag daar nog een paar minuten van vanavond en ik zei precies hetzelfde hier thuis. Ik vond zelfs dat er wel wat mensen verwisseld mochten worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:53 schreef I het volgende:
Ik kijk nu "Wie denk je wel dat je bent?", en in dat programma gaan ze kijken wat het verschil tussen "mooie" en "gewone" vrouwen is, in meerdere situaties.
Alleen zie ik tussen de "gewone" vrouwen ook veel mooie vrouwen.Toch apart.
Ik voel me verre van aangesproken.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je beter opletten.
We hebben het nu over FRIESE ZAKEN. Voel je aangesproken!
Dat snap ik!quote:Op zondag 2 februari 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik heb jou echt geen moment @:Aoibhin willen noemen
@Roger_Epiales Ik denk dat we het hier wel over eens kunnen wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
En dat "patatje speciaal" in de zin van mayo+pindasaus+uitjes+currysaus schijnbaar niet bekend is bij anderen
Ik ken dat programma niet, maar dat zie je wel vaker; de "mooie" vrouwen zijn echt modellentypes die helemaal aan het plaatje voldoen. De "gewone" vrouwen zijn dat niet persé, maar hebben wel vaak een mooi gezicht, leuke uitstraling, etc. en zijn ook gewoon mooi.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:53 schreef I het volgende:
Ik kijk nu "Wie denk je wel dat je bent?", en in dat programma gaan ze kijken wat het verschil tussen "mooie" en "gewone" vrouwen is, in meerdere situaties.
Alleen zie ik tussen de "gewone" vrouwen ook veel mooie vrouwen.Toch apart.
Strani bekt wel lekker, dus ik zou je gewoon zo kunnen noemen. Maar je echte naam is ook niet moeilijk, dus ik zou je in het geval van een mogelijke meet denk ik wel bij je echte naam proberen te noemenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben me op zich wel bewust van jouw echte naam dus ik zou je ook wel bij je echte naam noemen denk ikBij mijn username zou het (hopelijk) geen probleem zijn want dat klinkt niet bepaald als een echte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |