SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Samen zouden wij een uberfries zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb wel een oerhollandse achternaam
Jaquote:Op zondag 2 februari 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Samen zouden wij een uberfries zijn.
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
@:Em31 is dan weer in haar eentje een uberfries. Sommigen moeten er gewoon wat harder voor werken.
Ik heb ooit een Vlaming gekend met jouw achternaam, maar die had wel een vader uit Frieslandquote:Op zondag 2 februari 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Samen zouden wij een uberfries zijn.
Huh ik zou jouw achternaam niet echt met Vlaams associerenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Teruglezen was apart
Ik werd ineens weer geconfronteerd met het feit dat mijn achternaam Vlaams is
En dat "patatje speciaal" in de zin van mayo+pindasaus+uitjes+currysaus schijnbaar niet bekend is bij anderen
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn moeders meisjesnaam is niet Fries![]()
Beppe's meisjesnaam wel, dus als die nou in de jaren '50 even vet progressief was geweest...
Dat verklaart dan wel veel jaquote:Op zondag 2 februari 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Vlaming gekend met jouw achternaam, maar die had wel een vader uit Friesland
Een vriendin van mij op de middelbare had een Friese achtergrond, en ze heette Hymke. Ook nog een Grytsje gekend.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
Meke is misschien ook wel Fries? Klinkt wel een beetje zo
Nee is ook niet echt handig, mijn zusjes naam wordt echt ALTIJD verkeerd begrepen. Toen mijn oma was overleden werden we zelfs nog gebeld of er geen spelfout in de rouwadvertentie stondquote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik heb wel neven en nichten met Friese namen maar mijn ouders vonden het blijkbaar niet nodig.
Die bofkont heeft wel weerquote:Op zondag 2 februari 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
@:Em31 is dan weer in haar eentje een uberfries. Sommigen moeten er gewoon wat harder voor werken.
Vind ik wel mooiquote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vriendin van mij op de middelbare had een Friese achtergrond, en ze heette Hymke. Ook nog een Grytsje gekend.
quote:
Arm zusjequote:Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee is ook niet echt handig, mijn zusjes naam wordt echt ALTIJD verkeerd begrepen. Toen mijn oma was overleden werden we zelfs nog gebeld of er geen spelfout in de rouwadvertentie stond
Is dat zo?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die bofkont heeft wel weerGrazz
dichtbij wonen
Ja het is gelukkig wel een leuke naamquote:
Mijn achternaam is echt van Vlaamse oorsprong. Staat zelfs in de top 10 van meest voorkomende achternamen in België.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik zou jouw achternaam niet echt met Vlaams associeren![]()
Nee, dat laatst is écht heel raar
Dat is dan nog eens mooi gekozenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Meke het volgende:
https://www.brabbels.com/baby-namen/meke
Volgens de immer betrouwbare site brabbels.com is het inderdaad een Friese naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |