Jaaa ik zit nu ook verlekkerd tv te kijkenquote:
Dat merkte ik al, jaquote:
Daaromquote:Op zondag 2 februari 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja maar dat is ook omdat ik je m'n google location history heb gestuurd
Jaaawel hoor! Maar ik ga eigenlijk gewoon heel weinig uit etenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
Maar @:MMF93 ga je dan wel eens met anderen ergens wat eten wat met je vriend niet zou kunnen?
Of desnoods alleen?
Niet echt hoor, ik vind het juist wel spannend om zo op het randje te spelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DaaromDat is even een flink foutje van je geweest!
Ah ja, maar dan komt het natuurlijk ook direct met bakken tegelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 21:15 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaawel hoor! Maar ik ga eigenlijk gewoon heel weinig uit eten. Studentje he, geld komt over een half jaar pas binnen stromen
.
Degene die een taart met rawarwa maakte vroeg in het programma kwam ook vrij verquote:Op zondag 2 februari 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Dat dit meisje nog zo ver heeft kunnen komen met dit accent is me een raadsel.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die een taart met rawarwa maakte vroeg in het programma kwam ook vrij ver
Ja oké, klopt ook wel weer. Het moet wel een competitie blijven natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2020 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eens, maar dat zie ik dan liever op de manier dat wat buren elkaar een keer helpen in plaats van met z'n allen het hele recept doornemen, zoals ze dat deden bij de technische opdracht van vandaag
quote:Op zondag 2 februari 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeftigDan is uit-eten gaan inderdaad lastig. Ook thuis iets koken en zeker weten dat er geen sporen ergens in zitten.
Yup. En het mooie is dat op 80% van de verpakkingen in de supermarkt staat: 'kan sporen van noten bevatten'. Dus daar kijken we niet echt naar, gelukkig gaat dat tot nu toe goed. Anders kan je echt heel weinig meer eten...quote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef ato het volgende:
[..]
Dan heeft hij een een ernstige allergie.
Dat neem ik aanquote:
Ik vind het nog steeds stom dat zij eruit moestquote:Op zondag 2 februari 2020 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die een taart met rawarwa maakte vroeg in het programma kwam ook vrij ver
Hopelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat neem ik aanLater had ze het over slijm, waar ik hoop dat ze gelei bedoelde.
Het had wel wat orientaals inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht al, ging er maar vanuit dat het een kruid ofzo was waar ik nog nooit van gehoord had
Ja okay maar jij komt uit Twente dus mensen met een spraakgebrek geven jou een veilig gevoel.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom dat zij eruit moest
Heerlijk, dan weet je dat je met Songfestivalfans te maken hebtquote:Op zondag 2 februari 2020 21:06 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja Hahaha iedereen bleef ook zo geduldig in dat gekkenhuis.
Nou Limburg en Twente is toch wel iets andersquote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay maar jij komt uit Twente dus mensen met een spraakgebrek geven jou een veilig gevoel.
Jawel maar het is allemaal even raar natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou Limburg en Twente is toch wel iets anders![]()
Bovendien hoor je bij mij niet waar ik woon (hoop ik)
"Ik hoor het meteen! Kerkstraat 23!"quote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou Limburg en Twente is toch wel iets anders![]()
Bovendien hoor je bij mij niet waar ik woon (hoop ik)
Van een paar weken terugtwitter:TharusThijs twitterde op zondag 19-01-2020 om 20:55:14"Dat er 6 knoflook teentjes liggen betekent niet dat je ze alle zes moet gebruiken".Pardon????? Je gebruikt nooit, maar dan ook nooit, teveel knoflook.#hhb reageer retweet
Nee, niet echt. Mijn moeder is sowieso Fries, dus dat hoor je eerderquote:Op zondag 2 februari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar het is allemaal even raar natuurlijk
Maar heb je daar werk van gemaakt, dat je geen accent hebt? Of hebben je ouders het ook niet?
SSST!!!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Ik hoor het meteen! Kerkstraat 23!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |