Je bent overal te traceren johquote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, met een beetje google skills en oplettendheid ben ik niet helemaal onmogelijk te traceren
Ik klaagde altijd dat ik het vervelend vond dat ze zo op persoonlijkheden selecteerden i.p.v. kwaliteit. Nu is de kwaliteit beter, zijn ze inderdaad best wel sufquote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mag wel wat minder inderdaad. Beetje suffe groep ook nog over
Ik vind Esther wel okay, maar ook niet veel meer dan dat. Schril contrast met Hanna vorig jaarquote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, heb ook helemaal geen favoriet dit jaar
Oh ik vind Esther echt heel stomquote:Op zondag 2 februari 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind Esther wel okay, maar ook niet veel meer dan dat. Schril contrast met Hanna vorig jaar
Haha ja maar dat is ook omdat ik je m'n google location history heb gestuurdquote:Op zondag 2 februari 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent overal te traceren johIk kan precies opzoeken waar en wanneer je in de frietzaak of in het bordeel was
Eén van die blonde vrouwen ziet er ook bepaald niet gezond uit. Zo geel/wit in het gezicht.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik klaagde altijd dat ik het vervelend vond dat ze zo op persoonlijkheden selecteerden i.p.v. kwaliteit. Nu is de kwaliteit beter, zijn ze inderdaad best wel sufvergeet zelfs de namen steeds weer.
Ik vind dat ergens wel leuk. Niet dat negatieve hyper-competitieve gedoe. Vind ik ook wel bij het kneuterige van HHB passenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik vind het bij HHB echt jammer dat ze elkaar zo helpen bij de technische opdracht
Dat wel. Toch vind ik haar en Anouk de leukste die er nog in zitten.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik vind Esther echt heel stomZo nep stewardesserig
Eens, maar dat zie ik dan liever op de manier dat wat buren elkaar een keer helpen in plaats van met z'n allen het hele recept doornemen, zoals ze dat deden bij de technische opdracht van vandaagquote:Op zondag 2 februari 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel leuk. Niet dat negatieve hyper-competitieve gedoe. Vind ik ook wel bij het kneuterige van HHB passenDat lievige naar elkaar
Ja, dingen aan elkaar uitlenen enzo vind ik primaquote:Op zondag 2 februari 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel leuk. Niet dat negatieve hyper-competitieve gedoe. Vind ik ook wel bij het kneuterige van HHB passenDat lievige naar elkaar
Oh ja Hahaha iedereen bleef ook zo geduldig in dat gekkenhuis.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vooral geen fan van de Febo bij de Ziggo Dome. Wat duurde dįt lang
Tegelijk had ik voor het bestellen al de hoop opgegeven dat ik een milkshake zou kunnen krijgenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:06 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja Hahaha iedereen bleef ook zo geduldig in dat gekkenhuis.
Anouk heeft een soort soep dacht ik te zienquote:Op zondag 2 februari 2020 21:04 schreef Momo het volgende:
Enig hartige hapje quiches/bladerdeeg hapjes?
Jij had ook een keer een cryptische beschrijving van je naam genoemd en zowel ik als Guana vonden je Twitter-account echt binnen een paar minutenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, ja, dat scheeltBij mij kun je dat denk ik ook wel een beetje, heb vast wel eens iets genoemd dat wel/niet in de buurt van m'n huis is en als je hebt opgelet weet je ook waar ik woon
Dus dan kun je het (afhankelijk van wat je dichtbij/ver weg vind) wel ongeveer deduceren
Ik vind die namen zo leuk aan elkaarquote:
Ja was zo raar daar.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegelijk had ik voor het bestellen al de hoop opgegeven dat ik een milkshake zou kunnen krijgen
Ja, maar dat was een afgewogen risicoquote:Op zondag 2 februari 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij had ook een keer een cryptische beschrijving van je naam genoemd en zowel ik als Guana vonden je Twitter-account echt binnen een paar minuten
Ja dat is leuk!quote:
Ja, daar ben ik nu mee bezigquote:
Ja! Ik weet nog dat ik al dik 20 minuten daar stond, jij was al binnen toen we aan kwamen lopen, en pas net toen mams en ik ons naar de rij gingen snellen, kwam je pas naar buitenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vooral geen fan van de Febo bij de Ziggo Dome. Wat duurde dįt lang
Ajoo awhowhohooo!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:09 schreef ato het volgende:
[..]
Ja was zo raar daar.
Nou ja wij hadden in ieder geval nog een leuke avond, ik hoor je nog die Noorse kreet brullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |