Ook inclusief adres?!quote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, met een beetje google skills en oplettendheid ben ik niet helemaal onmogelijk te traceren
Veel veranderingen dan vandaagquote:Op zondag 2 februari 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim ik heb het zelfs in m'n signature gezet!
quote:
Vanwege jullie bedrijf dan ofzo dat dat op internet staat? Volgens mij is via internet écht niet te vinden waar ik woonquote:Op zondag 2 februari 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je echt héél handig bent wel, of in elk geval ongeveer.
Nee, m'n daadwerkelijke adres staat (volgens mij) ook nergens. Het is meer een kwestie van handig zoeken en dan conclusies trekken.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Vanwege jullie bedrijf dan ofzo dat dat op internet staat? Volgens mij is via internet écht niet te vinden waar ik woon
Robert (zo heet ie toch?) was net erg teleurgesteld in iemandquote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik vind het bij HHB echt jammer dat ze elkaar zo helpen bij de technische opdracht
Ah, ja, dat scheeltquote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, m'n daadwerkelijke adres staat (volgens mij) ook nergens. Het is meer een kwestie van handig zoeken en dan conclusies trekken.
Ja, en terechtquote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Robert (zo heet ie toch?) was net erg teleurgesteld in iemand
Precies, dat soort dingenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, ja, dat scheeltBij mij kun je dat denk ik ook wel een beetje, heb vast wel eens iets genoemd dat wel/niet in de buurt van m'n huis is en als je hebt opgelet weet je ook waar ik woon
Dus dan kun je het (afhankelijk van wat je dichtbij/ver weg vind) wel ongeveer deduceren
Daarom. En ik ben ook geen fan van FEBO's en andere fastfood-troep. Ik reken dat ook niet onder "uit eten gaan"quote:Op zondag 2 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik ga toch elke maand wel een keer of twee ergens wat eten (patat niet meegeteld). Maar het is hier ook een stuk goedkoper om dat te doen dan bij jullie natuurlijk.
Zoete aardappel is ook een heel andere soort. De naam is gewoon raar gegevenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat jij dat wel hebt geprobeerd met je ernstige aardappelhaat verbaast meNou smaakt het écht niet naar aardappel (eerder pompoen), maar toch
Nee precies. Je moet wel echt ergens gaan zitten met bedienend personeel om het 'uit eten gaan' te kunnen noemen.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben ook geen fan van FEBO's en andere fastfood-troep. Ik reken dat ook niet onder "uit eten gaan"
Exit team Timmeke?quote:
Bataatquote:Op zondag 2 februari 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoete aardappel is ook een heel andere soort. De naam is gewoon raar gegeven
Lees maar weer even verder jijquote:
Dat mag wel wat minder inderdaad. Beetje suffe groep ook nog overquote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik vind het bij HHB echt jammer dat ze elkaar zo helpen bij de technische opdracht
Heftigquote:Op zondag 2 februari 2020 20:21 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Een betere vraag is waar hij niet allergisch voor is. De allergieen zijn o.a. noten, peulvruchten, vis, gevogelte, banaan.
Noten is echt wel de gevaarlijkste allergie, in de zin van gelijk een epi-pen in z'n been rammen of 112 bellen
Ja, heb ook helemaal geen favoriet dit jaarquote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mag wel wat minder inderdaad. Beetje suffe groep ook nog over
Ik ben vooral geen fan van de Febo bij de Ziggo Dome. Wat duurde dát langquote:Op zondag 2 februari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben ook geen fan van FEBO's en andere fastfood-troep. Ik reken dat ook niet onder "uit eten gaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |