quote:PSV mogelijk met Rodríguez tegen Ajax: 'Hij wil graag meedoen'
PSV-trainer Ernest Faber weet nog niet of hij in de Eredivisie-topper tegen Ajax kan beschikken over Ricardo Rodríguez. De Eindhovenaren proberen de Zwitserse aanwinst klaar te stomen voor het duel in de Johan Cruijff Arena van zondag.
"Hij heeft goed getraind en maakt een goede indruk", laat Faber weten op de persconferentie. "Maar we moeten even kijken hoe hij uit deze training komt, want hij heeft natuurlijk een tijd niet gespeeld. Morgen is er nog een training. Daarna gaan we kijken of hij gaat starten tegen Ajax." Dat is niet het enige obstakel om de 27-jarige linksback aan de aftrap te krijgen. "Het is ook even kijken of we de papieren voor elkaar kunnen krijgen, maar hij wil graag meedoen."
Faber denkt dat overwinningen het 'enige medicijn' zijn voor het geplaagde PSV. Zijn ontslagen voorganger houdt de gemoederen nog altijd bezig in Eindhoven. "Er wordt een hoop gezegd en geschreven. Voor ons is het afsluiten en zorgen dat we beter gaan presteren."
Tegen Ajax past Faber mogelijk zijn opstelling en systeem aan. "We moeten zorgen dat we resultaat gaan halen. Het kan zijn dat het met een iets andere manier van spelen gaat zijn. Dat is een zeer reëele optie inderdaad."
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:07:16Ajax is moeizaam uit de winterstop gekomen, maar Erik ten Hag is vol vertrouwen voor de topper tegen PSV. https://t.co/QxHs0tEiMW reageer retweet
twitter:FreekJansen_AD twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:46:43Zondag komt overigens nog te vroeg voor Daley Blind. Net als voor Hakim Ziyech (herstel loopt volgens schema) en David Neres (langer herstel dan verwacht). Andre Onana is weer fit en heeft meegetraind. #Ajax reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:31:34De vooruitblik van PSV-coach Ernest Faber op de kraker bij Ajax. https://t.co/mPgBtKqUUm reageer retweet
Oh dan mag het! Dank je wel vriendquote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]
is gewoon een reflex als een bal op je afkomt sukkel, als je ooit gevoetbald hebt weet je dit
PSV mist elf fatsoenlijke spelersquote:
quote:
?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax kan het weer niet op eigen kracht
Wel iets meer dan 11quote:Op zondag 2 februari 2020 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV mist elf fatsoenlijke spelers
Was duidelijk een overtreding van die schele aap. Had allang afgefloten moeten zijn.quote:
beter alsquote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
Unnerstall deed het goed voor die 1-0 hoor, beter als in voorgaande wedstrijdenmaar die 1-0 zat er allang aan te komen
Viergever zag er daar zwak uit jaquote:Op zondag 2 februari 2020 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon vrij doorlopen
Wat een lachwekkende defensie van PSV
Godverdomme wat ben jij woedend.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax kan het weer niet op eigen kracht
Nee, ik heb 3-0 voorspeld.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Had je anders verwacht. Sinds September 2019 niet een uitwedstrijd gewonnen.
.
danquote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
Unnerstall deed het goed voor die 1-0 hoor, beter als in voorgaande wedstrijdenmaar die 1-0 zat er allang aan te komen
Je hebt er maar 11 nodig mits fitquote:
Je zou me moeten zienquote:Op zondag 2 februari 2020 17:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij woedend.
RCV had daar moeten blijven staan dan kan Donny niet doorlopen. Nu geef je ruimtes weg, mijn god.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viergever zag er daar zwak uit ja
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was duidelijk een overtreding van die schele aap. Had allang afgefloten moeten zijn.
die zijn er niet rouwig om, en hebben nu nog gewoon een goed teamquote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Miljoenen betalen voor Bruma.
In Leipzig lachen ze nog.
Zien jullie dit gezicht?quote:
4 is ook voldoende.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er maar 11 nodig mits fit
Neequote:Op zondag 2 februari 2020 17:25 schreef hollandia02 het volgende:
Psv onder van Bommel was wel beter dan dit psv
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:25 schreef hollandia02 het volgende:
Wisselspelers e.d.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er maar 11 nodig mits fit
Aldus Willem Vissers.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:25 schreef hollandia02 het volgende:
PSV heeft 1 geluk. Ziyech doet niet mee.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou iemand van zijn medespelers Dumfries serieus nemen als hij aan het schreeuwen is met die aanvoerdersband om?
Scherpquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Schijnbaar toch geen leven gevonden
Ik heb last van studieontwijkend gedrag, laat me lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Schijnbaar toch geen leven gevonden
dat heb ik met die rene en willy van der kerkhof hier, hun met z'n psv kan nog kampioen wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
denk dat Viergever wel luistertquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou iemand van zijn medespelers Dumfries serieus nemen als hij aan het schreeuwen is met die aanvoerdersband om?
de gemeente werkt niet op zondag, betaling denied!quote:Op zondag 2 februari 2020 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Kon de PSV-directie geen eigen Skybox betalen?
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou luisteren als ik jou was. Deze neger heeft dijwerken als een kathedraal.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
JAAA LAAT DIE DUKATEN OVER JE CHEST GLIJDENquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat je er bent maatquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou luisteren als ik jou was. Deze neger heeft dijwerken als een kathedraal.²
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Gravenberg, weer zo'n gehypet overschat Ajax talentje dat straks voor 30 miljoen wordt verkocht, terwijl Perreiro de deur uit loopt voor 2 miljoen. Lachwekkend.
Viesmadquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Gravenberg, weer zo'n gehypet overschat Ajax talentje dat straks voor 30 miljoen wordt verkocht, terwijl Perreiro de deur uit loopt voor 2 miljoen. Lachwekkend.
Thanks! Dat is nagenoeg wederzijds.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Mooi en waar.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Gozer heeft allesquote:Op zondag 2 februari 2020 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Schiettent
Zonder die mof op doel was het 5-0
okquote:Op zondag 2 februari 2020 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:
toch denk ik nogsteeds dat Psv gaat winnen
Zit je aan de magnesiumpillen?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:
toch denk ik nogsteeds dat Psv gaat winnen
zuur voor Ajaxquote:Op zondag 2 februari 2020 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Met Zoet in de goal was dit al 4-0 geweest.
Die kan er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Gravenberg mag wel gewisseld worden
Ja, tot nu is het niet meer dan opvulspeler.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niets van
Babel kun je niet los zien van het woord "heupschot".quote:
Leuk voor Zwolle zonder Sangoyquote:Op zondag 2 februari 2020 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Babel kun je niet los zien van het woord "heupschot".²
Zelf dat is twijfelachtigquote:Op zondag 2 februari 2020 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, tot nu is het niet meer dan opvulspeler.²
Hij speelt wel hoorquote:
Die bounced met zijn weke lichaampje nu langs de lijnen van een voetbalveld in Tottenham.quote:
Hij kan bij Ajax komen bankzitten, goede wissels zijn nuttigquote:Op zondag 2 februari 2020 17:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Zielig eigenlijk voor zo'n mooie speler als Ihattaren.²
ditquote:Op zondag 2 februari 2020 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd Promes, doe dan ook niet zo achterlijk.
laatste bezoek: 20 seconden geleden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De brokstukken van onlogisch zijn nog niet opgeraapt.
Neu, die eredivisie winnen ze gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:37 schreef Themeparktommy het volgende:
Straks de hele basis 11 op de tribune bij Ajax, dan word je gewoon 4e
En, beetje lekker toeven op de Antillen?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV heeft een GROOT PROBLEEM
@:zipportal
Eind februari pas maatquote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En, beetje lekker toeven op de Antillen?²
Speelt vandaag niet slecht, maar vooral balletjes opzij en terug. Nog te weinig diepgang.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie nog niks van het talent van die Gravenberg
BLOMMED.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je vanochtend genoten van ons aller Willem II?
Hahaha. hij speelt dramatisch vandaag. Het is dat je noodgedwongen Veltman en Promes moest wisselen, anders was hij er wellicht in de rust al uit gegaan, waarschijnlijk voor Alvarezquote:Op zondag 2 februari 2020 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Speelt vandaag niet slecht, maar vooral balletjes opzij en terug. Nog te weinig diepgang.
Ah, en je oefent je Antilliaans vast. Slim.quote:
Blom had een GROOT PROBLEEM. Al was ik blij dat hij werd gewisseld. Blom is geen vriend van ons.quote:
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Een pot onder Cocu was ook ontzettend belabberd. Maar dat was meer angst dan onkunde. Nu is het gewoon om te janken.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Die Eiting is het ook niet echt hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vind Ajax best ok eigenlijk. Het is zorgwekkend dat je niet met 2/3-0 gaat rusten terwijl je nog maar 1 wisselmogelijkheid hebt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:
Jij komt nooit in de ArenA.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Met A team al lastig zat ja, nu kun je beter afmelden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.
jaquote:Op zondag 2 februari 2020 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is nog niet gedaan?
Wel hoor. Dit is gespeeld.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
Wat een frustrerende pot voor Ihattaren trouwens.
Maar hopen dat Ziyech weer snel terug is.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.
Die gaat niet verlengen gok ik zomaarquote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Zonder Malen en Bergwijn is ie eigenlijk de enige van PSV die enige klasse heeft. En die jongen is pas 17...
Mensen die nooit in een stadion komen.quote:
Jij bent toch bijna 40?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Althans, dat denk ik, want als ik z'n naam had geweten had ik niet gevraagd wie dat was natuurlijk!
Ziet het wel maar kan het gewoon niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziet het wel maar tempo moet tandje hoger bij hem
Hilarisch zegquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
had laatst gehoord dat Theo Maassen de trainer van PSV wou worden
Worden de persconferenties wel een stuk leuker vanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
Naar het stadion gaanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die nooit in een stadion komen.Maar wel de mr. Bigstar uithangen op fok.
Okéquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap nooit waarom Carglass ons zo wanhopig probeert te overtuigen dat een sterretje altijd doorscheurt en we hem dus maar beter snel kunnen laten maken. Als hij doorscheurt moeten we ook bij Carglass wezen om onze ruit te maken, en dan hebben ze er veel meer werk aan en levert het hun dus veel meer geld op.
Ik geloof dat dus niet!
dan hebben ze in ieder geval een bekerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
Krijg je dan niet gewoon een 2e van Bommel?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Worden de persconferenties wel een stuk leuker van
Post afgehandeld.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap nooit waarom Carglass ons zo wanhopig probeert te overtuigen dat een sterretje altijd doorscheurt en we hem dus maar beter snel kunnen laten maken. Als hij doorscheurt moeten we ook bij Carglass wezen om onze ruit te maken, en dan hebben ze er veel meer werk aan en levert het hun dus veel meer geld op.
Ik geloof dat dus niet!
Wat een treurige speler is dat toch.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Rosario gaat PSV bij de hand nemen in de 2e helft
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Rosario gaat PSV bij de hand nemen in de 2e helft
Volgende week mogen wij naar PSV. Wat denk je? Gaat PSV inzakken en hopen op een 0-0?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een treurige speler is dat toch.
Aardige non-voetballerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat straalt die Gravenberg een nonchalance uit zeg...
denkt dat hij nog bij onder 19 zitquote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat straalt die Gravenberg een nonchalance uit zeg...
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardige non-voetballer
Unreal talent next Nouri
Slechtste speler die ik ooit voor PSV heb zien spelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een treurige speler is dat toch.
Klaassen is beter.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Donny laat andermaal niet zien dat hij een topper is.
Deed die ook bij Maduro .quote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.
Vooralsnog is het meer de nieuwe Bazoerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.
Mee eens, ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen eigenlijkquote:
Mwa, puik... Martinez speelt redelijk puik, Dest valt niet al te zeer door de mand.quote:
Het gaat eigenlijk helemaal nergens over.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:01 schreef Caland het volgende:
Ajax - PSV is een parodie op een voetbalwedstrijd
Wilde ik net posten!quote:Op zondag 2 februari 2020 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliafico speelt ook vrij matig
zit 'ie op de bank?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax mist een type Ünüvar (nieuwe parel).
Is dat de nieuwe Gravenberg?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax mist een type Ünüvar (nieuwe parel).
Heeft PSV daar geld voor betaald?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
Die Bruna heb je echt helemaal niets aan zeg.
15 miljoen maarquote:Op zondag 2 februari 2020 18:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft PSV daar geld voor betaald?
Bruma is wel echt heel slecht ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
Die Bruna heb je echt helemaal niets aan zeg.
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bruma is wel echt heel slecht ja.
Hoeveel kostte ie ook alweer?
quote:
Die jongen is 17.quote:
Sinds zijn komst geen minuut goed gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2020 18:08 schreef PicoMMP het volgende:
Babel heeft ook totaal geen idee wat hij aan het doen is he
Babel is altijd al een blind paard geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:08 schreef PicoMMP het volgende:
Babel heeft ook totaal geen idee wat hij aan het doen is he
Ik had nog wel hoop dat hij met meer ervaring ook wel wat meer voetbalinzicht zou hebben gekregen, maar dit gaat nergens over.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Babel is altijd al een blind paard geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |