Jij bent toch bijna 40?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Althans, dat denk ik, want als ik z'n naam had geweten had ik niet gevraagd wie dat was natuurlijk!
Ziet het wel maar kan het gewoon niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziet het wel maar tempo moet tandje hoger bij hem
Hilarisch zegquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
had laatst gehoord dat Theo Maassen de trainer van PSV wou worden
Worden de persconferenties wel een stuk leuker vanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
Naar het stadion gaanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die nooit in een stadion komen.Maar wel de mr. Bigstar uithangen op fok.
Okéquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap nooit waarom Carglass ons zo wanhopig probeert te overtuigen dat een sterretje altijd doorscheurt en we hem dus maar beter snel kunnen laten maken. Als hij doorscheurt moeten we ook bij Carglass wezen om onze ruit te maken, en dan hebben ze er veel meer werk aan en levert het hun dus veel meer geld op.
Ik geloof dat dus niet!
dan hebben ze in ieder geval een bekerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
Krijg je dan niet gewoon een 2e van Bommel?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Worden de persconferenties wel een stuk leuker van
Post afgehandeld.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap nooit waarom Carglass ons zo wanhopig probeert te overtuigen dat een sterretje altijd doorscheurt en we hem dus maar beter snel kunnen laten maken. Als hij doorscheurt moeten we ook bij Carglass wezen om onze ruit te maken, en dan hebben ze er veel meer werk aan en levert het hun dus veel meer geld op.
Ik geloof dat dus niet!
Wat een treurige speler is dat toch.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Rosario gaat PSV bij de hand nemen in de 2e helft
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Rosario gaat PSV bij de hand nemen in de 2e helft
Volgende week mogen wij naar PSV. Wat denk je? Gaat PSV inzakken en hopen op een 0-0?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een treurige speler is dat toch.
Aardige non-voetballerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat straalt die Gravenberg een nonchalance uit zeg...
denkt dat hij nog bij onder 19 zitquote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat straalt die Gravenberg een nonchalance uit zeg...
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardige non-voetballer
Unreal talent next Nouri
Slechtste speler die ik ooit voor PSV heb zien spelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een treurige speler is dat toch.
Klaassen is beter.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Donny laat andermaal niet zien dat hij een topper is.
Deed die ook bij Maduro .quote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.
Vooralsnog is het meer de nieuwe Bazoerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sjek van Gelder vergeleek hem met Rijkaard bij Rondo vorige week.
Mee eens, ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |