Nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou iemand van zijn medespelers Dumfries serieus nemen als hij aan het schreeuwen is met die aanvoerdersband om?
Scherpquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Schijnbaar toch geen leven gevonden
Ik heb last van studieontwijkend gedrag, laat me lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Schijnbaar toch geen leven gevonden
dat heb ik met die rene en willy van der kerkhof hier, hun met z'n psv kan nog kampioen wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
denk dat Viergever wel luistertquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou iemand van zijn medespelers Dumfries serieus nemen als hij aan het schreeuwen is met die aanvoerdersband om?
de gemeente werkt niet op zondag, betaling denied!quote:Op zondag 2 februari 2020 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Kon de PSV-directie geen eigen Skybox betalen?
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou luisteren als ik jou was. Deze neger heeft dijwerken als een kathedraal.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
JAAA LAAT DIE DUKATEN OVER JE CHEST GLIJDENquote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat je er bent maatquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou luisteren als ik jou was. Deze neger heeft dijwerken als een kathedraal.²
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Gravenberg, weer zo'n gehypet overschat Ajax talentje dat straks voor 30 miljoen wordt verkocht, terwijl Perreiro de deur uit loopt voor 2 miljoen. Lachwekkend.
Viesmadquote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Gravenberg, weer zo'n gehypet overschat Ajax talentje dat straks voor 30 miljoen wordt verkocht, terwijl Perreiro de deur uit loopt voor 2 miljoen. Lachwekkend.
Thanks! Dat is nagenoeg wederzijds.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Mooi en waar.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |