Over een kwartiertje zitten we op dag 10quote:Op zondag 2 februari 2020 23:44 schreef IkFok het volgende:
Vind het ook wel interressant. Hij praat graag en spreekt ook dikwijls anderen aan.
Gesprekken in spaans en frans gingen via google translate op zijn telefoon.
Deze streams duren nog wel even volgens mij. Hij vertelde dat die 3 maanden op lift reis was.
Weet niet hoeveel daarvan al verstreken is.
Als ie wakker is streamt ie geloof ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:06 schreef IkFok het volgende:
!uptime
15 hours 18 minutes 12 seconds ▲
Stream tijd van vandaag
En hij mag daar vannacht logeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Een lift van een Belgische meneer richting het noorden. Meneer woont al 20 jaar in Frankrijk
Dit is een andere live streamer:quote:Op maandag 3 februari 2020 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Geinig. En er schijnen meer van die streamers te zijn die hun reis live streamen. Die links mogen hier ook wel in dit draadje mocht iemand nog tips hebben. Die gast met die boot bij wie hij heeft overnacht is ook zo'n travel streamer. Wel spannende streams, hitchhikers. Nieuw TV format in wording.
Hij is nu in Perpignan, en dit gebied ken ik heel goed van vroeger en hij gaat nu noordwaarts richting Montpelier.
Die mogen gewoon in een eigen topic, dit is het topic van Hitchhiking to Twitchcon.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Geinig. En er schijnen meer van die streamers te zijn die hun reis live streamen. Die links mogen hier ook wel in dit draadje mocht iemand nog tips hebben.
Is er nog niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die mogen gewoon in een eigen topic, dit is het topic van Hitchhiking to Twitchcon.
Ik denk dat ze het delen, in de namiddag hield Hitch het voor gezien, hij sloot af en je kreeg een ander te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Delen ze dit kanaal, want ik zie de andere gast in Frankrijk nu niet.
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:32 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
voor 17,90 euro een hamburger maaltijd met bier uit een kartonnen beker
Zit gewoon een Mac hoor in Monaco, met normale prijzen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daar![]()
Ik ben benieuwd waar en hoe hij de nacht door gaat brengen.
Volgens mij wil hij buiten gaan slapen net buiten Monte Carlo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daar![]()
Ik ben benieuwd waar en hoe hij de nacht door gaat brengen.
Ik blijf nog even kijken. Ik vind het leuk. Ook door de interactie met de chat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij buiten gaan slapen net buiten Monte Carlo.
Hij is echt sympathiek. En ik ben gek op reisvideo's dus win win. En die interactie maakt het inderdaad nog leuker.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik blijf nog even kijken. Ik vind het leuk. Ook door de interactie met de chat.
Ja ik vind het echt een fijne stream voor zo op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is echt sympathiek. En ik ben gek op reisvideo's dus win win. En die interactie maakt het inderdaad nog leuker.
Trevor moet lachen om de etalagepoppen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:19 schreef IkFok het volgende:
Jij hebt hem wel ik was te laat met cappen
Ik moest zo lachen om die foto, met zijn blije hoofd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt een fijne stream voor zo op de achtergrond.
Dure auto in Monaco
[ afbeelding ]
Ja, hij moet iets vinden nu om te overnachten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:02 schreef Chanel5 het volgende:
Zo, hij is nog laat op en al in Monaco las ik net.
Leuke knul en lekker relaxed, lekkere babbel![]()
En je ziet nog eens wat.
Nee ik kom zelf echt nooit ergens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je zelf geen interessant leven hebt kun je dit kijken
Lol ik had hem ook.quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:00 schreef tonja het volgende:
Hij heeft zijn luchtbed opgeblazen. Geen tent dus.
[ afbeelding ]
Zit maar te dollenquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik kom zelf echt nooit ergens.
Maar vind het gewoon leuk om te volgen, ieder zijn ding toch?
(Ik reis zelf ook best veel, vind ik leuk, en dus ook kijken hoe anderen reizen).
En nu is ie offlinequote:Op donderdag 6 februari 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft eindelijk pizza gegeten.En best veel gedronken
Was geloof ik weer een lange reisdag, in ieder geval een lange streamdag. Bijna 17 uur. Ik zou dat echt niet kunnen zo continu praten.
Wat ik gezien heb was het weer leuk.
Zijn fijn leukste moment van vandaag was de grens overlopen want hij was nog nooit in Italië geweest,
En @:Tonja, ja ring of fire was grappig.
Beetje ongemakkelijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Spontane ontmoeting met een andere Twitcher.
Dit is gezien vanaf het kanaal van Fabio:
[ afbeelding ]
Daar is hij nu nog steeds mee bezig inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Trevor straks zodra Fabio weg is een ander bosje zoekt.
Bij mijn weten weer buiten in de bosjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Waar heeft hij vannacht geslapen? Dat heb ik niet mee gekregen.
Ja, hij komt rare types tegen. Die met die bril van donderdag was ook een rare.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:45 schreef espri het volgende:
Hij zit nu bij iemand in de auto die steeds maar wil weten of hitch van slanke of dikkere dames houdt, hij voelt zich er wel ongemakkelijk bij.
Wat is er dan extra link in "dat " Italie?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Toch vind ik het maar link dat liften. Je weet nooit welke dwaas je tegen komt. Nu is hij dit voortdurend aan het streamen dus ze zullen wel uit kijken, maar toch. Zeker in dat Italië.
Wie is Fabio?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef jasoe het volgende:
Gister voor het eerst even gelurkt, wel leuk om te kijken. Wat een gast die Fabio
Ohw die opdringerige gast met dat rare sikje en die geblondeerde toef krullen op zijn knar?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk even terug, een maf, ik heb het zelf niet gevolgd.
Ja dus. Gabio.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk even terug, een maf, ik heb het zelf niet gevolgd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw die opdringerige gast met dat rare sikje en die geblondeerde toef krullen op zijn knar?
Duidelijk, ik maakte ook net een cap om daar bij te zetten dat hij net bezig is om op te breken en erg laat is vandaag maar jij had hem ook al.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij uitgeslapen.
Hij was erg laat vandaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:17 schreef IkFok het volgende:
Vandaag geen streams van Hitch? Op andere dagen s die toch al online om deze tijd
Ben er niet constant bij maar heeft hij dit net gevonden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
what animal is that? vraagt Hitch zich af
Ja, lag vlak bij/op de plek waar hij heeft overnacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ben er niet constant bij maar heeft hij dit net gevonden?
Yep klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is niets aan het opladen dus ik denk dat hij in een hostel slaapt? Lekker douchen.
Nee?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kreeg je net zijn moeder bel grapje mee?
Iemand zei op de chat dat hij meer viewers had dan SnoopDog, vond hij helemaal leuk! Deed hij alsof hij zijn moeder belde om dat nieuws te vertellen, iedereen trapte er in (ik ook) met allemaal van awwww enzo. Bleek hij helemaal niet gebeld te hebben. Naja je had het moeten zien denk ik om grappig te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand zei op de chat dat hij meer viewers had dan SnoopDog, vond hij helemaal leuk! Deed hij alsof hij zijn moeder belde om dat nieuws te vertellen, iedereen trapte er in (ik ook) met allemaal van awwww enzo. Bleek hij helemaal niet gebeld te hebben. Naja je had het moeten zien denk ik om grappig te vinden.
Volgens mij wel ja. Het waait daar en het regent.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol we cappen vaak hetzelfde.
[ afbeelding ]
Gaat ie binnen slapen vannacht?
Yep hoor nu dat hij een hotel heeft. Jammer ik vind het altijd leuk als hij op zoek moet naar een goed bosje.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Het waait daar en het regent.
Yep, ik ook. Dat onzekere en dat engelengeduld van hem. In (ik geloof) Monaco moest ie iets van 700 traptreden omhoog voor een slaapplaats.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep hoor nu dat hij een hotel heeft. Jammer ik vind het altijd leuk als hij op zoek moet naar een goed bosje.
Ja die trappen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik ook. Dat onzekere en dat engelengeduld van hem. In (ik geloof) Monaco moest ie iets van 700 traptreden omhoog voor een slaapplaats.
Ik zou echt stikchagrijnig worden. Maar goed ik zou zoiets dan ook never ever nooit gaan doen
Ja inderdaad. Engelen geduld heeft ie.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die trappen.
Waar ik ook helemaal gek van zou worden is continu dezelfde vragen beantwoorden.
Klopt hij heeft het allemaal prima geregeld. Hij is bepaald geen domme jongen. Hij doet wat ie leuk vindt, ziet wat van de wereld en wordt er voor betaald.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij hoeven we echt geen medelijden te hebben met hem qua inkomsten.Ik weet bijvoorbeeld niet hoeveel hij voor een subscribe of bit ofzo krijgt maar de donaties zijn best veel Vandaag hoorde ik een keer 50 euro.
Het luxe hotel hierboven heeft iemand voor hem betaald.
luchtbed aan het opblazen. Hij gaat vandaag vroeg naar zijn bedquote:Op maandag 10 februari 2020 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij is nu aan het lunchen. Personeel is nieuwsgierig wat hij aan het doen is.
Wat is zijn twitch naam?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is die man waarbij hij vorige week op een bootje zat:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik ken het format van zijn reis nu wel. Elke dag 1 of 2 plaatsen en in de laatste plaats overnacht hij, vaak 1 plaats ligt er aan hoe laat hij daar is. Hij maakt weinig liftmomentjes mee.
Beetje teveel van hetzelfde inderdaad. Hij houdt er een ritueel op na maar zo kom je niet verder. Hij gaat nu naar Florence en dan maar afwachten of dat het vandaag weer was of dat hij nog verder gaat. Hij wil naar San Marino en dan de overstap maken naar Kroatië.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.Net ontbijt op, en nu wil hij gaan lunchen. Ik denk dan van joh lift eerst een stuk, lunch en lift verder. Maar ja.
Inderdaad erg irritant dat een of andere dude ergens in Italië wat aan het eten is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.Net ontbijt op, en nu wil hij gaan lunchen. Ik denk dan van joh lift eerst een stuk, lunch en lift verder. Maar ja.
Ik vind het wel grappig te kijken waar hij rondloopt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nou hopelijk bezoekt Hitchhiking to Twitchcon ook Griekenland of hij nou de hele dag eet of niet, ik zie Griekenland graag.
Zeker en ik vind het leuk om jouw verslagjes te lezen en mooie foto's te bekijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig te kijken waar hij rondloopt.
er is hem denk ik verteld dat hij daar niet mag liften, maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen einde te betekenen van streams.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het einde oefening is na het incident met de politie...Geen streams meer.
Ik heb hem vanochtend en vanmiddag nog gezien en zag dat hij vanmiddag die knul tegenkwam waarvan hij die lift kreeg en ze in de rij hebben gestaan bij die broodjestent gisteravond.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou het niet weten. Hij is met een rare gast op stap, en er is tot op heden niets meer van hem vernomen...
Hij had last van zijn voet, gister ook al. Dus heeft hij besloten vandaag in Florence te blijven en te rusten om zijn voet wat te ontzien. Dus daarom geen streams vanmiddag/vanavond.quote:
O, oke, dankje. Vond het al zo vreemd dat hij ineens weg was.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij had last van zijn voet, gister ook al. Dus heeft hij besloten vandaag in Florence te blijven en te rusten om zijn voet wat te ontzien. Dus daarom geen streams vanmiddag/vanavond.
mooi hè?quote:Op zondag 16 februari 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
Na lift 3 is hij aangekomen in Poppi, een klein plaatsje met een kasteel. Deze is hij aan het bekijken.
Dit is het uitzicht vanuit een toren in het kasteel.
[ afbeelding ]
Je volgende Albanië-reis ga je streamen?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zeker! En veel leuker om te kijken dan de hele dag in restaurantjes zitten.
Ah, lekker gebruik maken van een goed bed en een douche.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Hij zit in een hotelletje in San Marino. Wilde eigenlijk naar Rimini gisteren maar het werd te donker.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:55 schreef tonja het volgende:
Gisteren probeerde hij mijn twitch naam (tonjatekenshow) uit te spreken, dat werd iets als: ton djat iekens houw
Het liften is vandaag mislukt.quote:
Hij is al uit Venetië he? Hopelijk morgen EINDELIJK weg uit Italië.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Idd, verboden om heen en weer te reizen in provincie Lombardije en Veneto waar Venetië in ligt.
Dus hoe dat met het liften gaat????
Ik dacht dat onder de stream stond dat hij nog steeds in Venetië was maar oke we gaan het morgen zien.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al uit Venetië he? Hopelijk morgen EINDELIJK weg uit Italië.
Hij is nu in Latisana. In zijn tent.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat onder de stream stond dat hij nog steeds in Venetië was maar oke we gaan het morgen zien.
Ah leuk om te wetenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn moeder keek mee en reageerde in de chat
mama beer is zijn moeder
Het is nog maar 7 kilometer, desnoods gaat ie lopen.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:50 schreef freaky40 het volgende:
Morgen zal hij de grens wel passeren ga ik vanuit.
Ik zag hem vanmorgen wel even toen hij in zn tent lag maar ik kreeg opeens iedere 5 minuten reclame dus heb het uit gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Hij is laat vandaag. Hotel of bushes?
Ik start nu pas op maar zie dat ie er is en een lift heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Streams zijn onmiddelijk gestopt. Hij is op de grens van Kroatië aangehouden zijn de geruchten en spullen in beslag genomen door de autoriteiten aldaar...Dat was het dan.
Geen idee, misschien was er wel iets en viel de stream uit ofzo,geen idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef butz0rs het volgende:
Inderdaad, in de buurt van Rijeka zo te zien.
Geen idee waarom @:freaky40 met deze geruchten komt.
Als ik de video terugkijk heeft hij inderdaad 1.5 uur geen bereik gehad. Dan kan ik me voorstellen dat er in de chat de wildste geruchten komen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was er wel iets en viel de stream uit ofzo,geen idee.
Hoe kijk je terug dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als ik de video terugkijk heeft hij inderdaad 1.5 uur geen bereik gehad. Dan kan ik me voorstellen dat er in de chat de wildste geruchten komen.
Ah stom van mij, had niet gezien dat dat er boven staat, thnx.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Op https://www.twitch.tv/hitch/videos die van vandaag aanklikken
Dan heeft ie nog wel even om rond te hiken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik begrijp nu pas dat Twitchcon 2020 in Amsterdam is.
Begin mei dus in de RAI. Weer wat geleerd.
Als dat gedonder met dat Corona doorzet denk ik dat er straks weinig te hiken overblijft.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog wel even om rond te hiken.
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat die zwarte rommel is maar......hmmm
Dat de kleurstof van de inktvis is weet ik, lekker trouwens inktvis maar eten er zwart mee kleuren vind ik een onsmakelijk gezicht.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.
Trevor vertelt over hoe hij in het noorden van Canada buiten sliep bij -37 en laat een foto zien.
[ afbeelding ]
Trouwens gave foto en dan de wetenschap dat het zo koud is brrrrrquote:Op maandag 2 maart 2020 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.
Trevor vertelt over hoe hij in het noorden van Canada buiten sliep bij -37 en laat een foto zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |