Iemand zei op de chat dat hij meer viewers had dan SnoopDog, vond hij helemaal leuk! Deed hij alsof hij zijn moeder belde om dat nieuws te vertellen, iedereen trapte er in (ik ook) met allemaal van awwww enzo. Bleek hij helemaal niet gebeld te hebben. Naja je had het moeten zien denk ik om grappig te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand zei op de chat dat hij meer viewers had dan SnoopDog, vond hij helemaal leuk! Deed hij alsof hij zijn moeder belde om dat nieuws te vertellen, iedereen trapte er in (ik ook) met allemaal van awwww enzo. Bleek hij helemaal niet gebeld te hebben. Naja je had het moeten zien denk ik om grappig te vinden.
Volgens mij wel ja. Het waait daar en het regent.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol we cappen vaak hetzelfde.
[ afbeelding ]
Gaat ie binnen slapen vannacht?
Yep hoor nu dat hij een hotel heeft. Jammer ik vind het altijd leuk als hij op zoek moet naar een goed bosje.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Het waait daar en het regent.
Yep, ik ook. Dat onzekere en dat engelengeduld van hem. In (ik geloof) Monaco moest ie iets van 700 traptreden omhoog voor een slaapplaats.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep hoor nu dat hij een hotel heeft. Jammer ik vind het altijd leuk als hij op zoek moet naar een goed bosje.
Ja die trappen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik ook. Dat onzekere en dat engelengeduld van hem. In (ik geloof) Monaco moest ie iets van 700 traptreden omhoog voor een slaapplaats.
Ik zou echt stikchagrijnig worden. Maar goed ik zou zoiets dan ook never ever nooit gaan doen
Ja inderdaad. Engelen geduld heeft ie.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die trappen.
Waar ik ook helemaal gek van zou worden is continu dezelfde vragen beantwoorden.
Klopt hij heeft het allemaal prima geregeld. Hij is bepaald geen domme jongen. Hij doet wat ie leuk vindt, ziet wat van de wereld en wordt er voor betaald.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij hoeven we echt geen medelijden te hebben met hem qua inkomsten.Ik weet bijvoorbeeld niet hoeveel hij voor een subscribe of bit ofzo krijgt maar de donaties zijn best veel Vandaag hoorde ik een keer 50 euro.
Het luxe hotel hierboven heeft iemand voor hem betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |