luchtbed aan het opblazen. Hij gaat vandaag vroeg naar zijn bedquote:Op maandag 10 februari 2020 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij is nu aan het lunchen. Personeel is nieuwsgierig wat hij aan het doen is.
Wat is zijn twitch naam?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is die man waarbij hij vorige week op een bootje zat:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik ken het format van zijn reis nu wel. Elke dag 1 of 2 plaatsen en in de laatste plaats overnacht hij, vaak 1 plaats ligt er aan hoe laat hij daar is. Hij maakt weinig liftmomentjes mee.
Beetje teveel van hetzelfde inderdaad. Hij houdt er een ritueel op na maar zo kom je niet verder. Hij gaat nu naar Florence en dan maar afwachten of dat het vandaag weer was of dat hij nog verder gaat. Hij wil naar San Marino en dan de overstap maken naar Kroatië.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.Net ontbijt op, en nu wil hij gaan lunchen. Ik denk dan van joh lift eerst een stuk, lunch en lift verder. Maar ja.
Inderdaad erg irritant dat een of andere dude ergens in Italië wat aan het eten is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat eten de hele tijd een beetje irritant worden.Net ontbijt op, en nu wil hij gaan lunchen. Ik denk dan van joh lift eerst een stuk, lunch en lift verder. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |