Ik vind het wel grappig te kijken waar hij rondloopt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nou hopelijk bezoekt Hitchhiking to Twitchcon ook Griekenland of hij nou de hele dag eet of niet, ik zie Griekenland graag.
Zeker en ik vind het leuk om jouw verslagjes te lezen en mooie foto's te bekijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig te kijken waar hij rondloopt.
er is hem denk ik verteld dat hij daar niet mag liften, maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen einde te betekenen van streams.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het einde oefening is na het incident met de politie...Geen streams meer.
Ik heb hem vanochtend en vanmiddag nog gezien en zag dat hij vanmiddag die knul tegenkwam waarvan hij die lift kreeg en ze in de rij hebben gestaan bij die broodjestent gisteravond.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou het niet weten. Hij is met een rare gast op stap, en er is tot op heden niets meer van hem vernomen...
Hij had last van zijn voet, gister ook al. Dus heeft hij besloten vandaag in Florence te blijven en te rusten om zijn voet wat te ontzien. Dus daarom geen streams vanmiddag/vanavond.quote:
O, oke, dankje. Vond het al zo vreemd dat hij ineens weg was.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij had last van zijn voet, gister ook al. Dus heeft hij besloten vandaag in Florence te blijven en te rusten om zijn voet wat te ontzien. Dus daarom geen streams vanmiddag/vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |