mooi hè?quote:Op zondag 16 februari 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
Na lift 3 is hij aangekomen in Poppi, een klein plaatsje met een kasteel. Deze is hij aan het bekijken.
Dit is het uitzicht vanuit een toren in het kasteel.
[ afbeelding ]
Je volgende Albanië-reis ga je streamen?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zeker! En veel leuker om te kijken dan de hele dag in restaurantjes zitten.
Ah, lekker gebruik maken van een goed bed en een douche.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Hij zit in een hotelletje in San Marino. Wilde eigenlijk naar Rimini gisteren maar het werd te donker.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:55 schreef tonja het volgende:
Gisteren probeerde hij mijn twitch naam (tonjatekenshow) uit te spreken, dat werd iets als: ton djat iekens houw
Het liften is vandaag mislukt.quote:
Hij is al uit Venetië he? Hopelijk morgen EINDELIJK weg uit Italië.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Idd, verboden om heen en weer te reizen in provincie Lombardije en Veneto waar Venetië in ligt.
Dus hoe dat met het liften gaat????
Ik dacht dat onder de stream stond dat hij nog steeds in Venetië was maar oke we gaan het morgen zien.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al uit Venetië he? Hopelijk morgen EINDELIJK weg uit Italië.
Hij is nu in Latisana. In zijn tent.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat onder de stream stond dat hij nog steeds in Venetië was maar oke we gaan het morgen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |