Ah leuk om te wetenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn moeder keek mee en reageerde in de chat
mama beer is zijn moeder
Het is nog maar 7 kilometer, desnoods gaat ie lopen.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:50 schreef freaky40 het volgende:
Morgen zal hij de grens wel passeren ga ik vanuit.
Ik zag hem vanmorgen wel even toen hij in zn tent lag maar ik kreeg opeens iedere 5 minuten reclame dus heb het uit gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Hij is laat vandaag. Hotel of bushes?
Ik start nu pas op maar zie dat ie er is en een lift heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Streams zijn onmiddelijk gestopt. Hij is op de grens van Kroatië aangehouden zijn de geruchten en spullen in beslag genomen door de autoriteiten aldaar...Dat was het dan.
Geen idee, misschien was er wel iets en viel de stream uit ofzo,geen idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef butz0rs het volgende:
Inderdaad, in de buurt van Rijeka zo te zien.
Geen idee waarom @:freaky40 met deze geruchten komt.
Als ik de video terugkijk heeft hij inderdaad 1.5 uur geen bereik gehad. Dan kan ik me voorstellen dat er in de chat de wildste geruchten komen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was er wel iets en viel de stream uit ofzo,geen idee.
Hoe kijk je terug dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als ik de video terugkijk heeft hij inderdaad 1.5 uur geen bereik gehad. Dan kan ik me voorstellen dat er in de chat de wildste geruchten komen.
Ah stom van mij, had niet gezien dat dat er boven staat, thnx.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Op https://www.twitch.tv/hitch/videos die van vandaag aanklikken
Dan heeft ie nog wel even om rond te hiken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik begrijp nu pas dat Twitchcon 2020 in Amsterdam is.
Begin mei dus in de RAI. Weer wat geleerd.
Als dat gedonder met dat Corona doorzet denk ik dat er straks weinig te hiken overblijft.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog wel even om rond te hiken.
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat die zwarte rommel is maar......hmmm
Dat de kleurstof van de inktvis is weet ik, lekker trouwens inktvis maar eten er zwart mee kleuren vind ik een onsmakelijk gezicht.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.
Trevor vertelt over hoe hij in het noorden van Canada buiten sliep bij -37 en laat een foto zien.
[ afbeelding ]
Trouwens gave foto en dan de wetenschap dat het zo koud is brrrrrquote:Op maandag 2 maart 2020 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zwarte risotto. Het zwarte komt van de inktvis.
Trevor vertelt over hoe hij in het noorden van Canada buiten sliep bij -37 en laat een foto zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |