Ik denk dat ze het delen, in de namiddag hield Hitch het voor gezien, hij sloot af en je kreeg een ander te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Delen ze dit kanaal, want ik zie de andere gast in Frankrijk nu niet.
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:32 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
voor 17,90 euro een hamburger maaltijd met bier uit een kartonnen beker
Zit gewoon een Mac hoor in Monaco, met normale prijzen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daar![]()
Ik ben benieuwd waar en hoe hij de nacht door gaat brengen.
Volgens mij wil hij buiten gaan slapen net buiten Monte Carlo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan is dit nog aan de goedkope kant daar![]()
Ik ben benieuwd waar en hoe hij de nacht door gaat brengen.
Ik blijf nog even kijken. Ik vind het leuk. Ook door de interactie met de chat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij buiten gaan slapen net buiten Monte Carlo.
Hij is echt sympathiek. En ik ben gek op reisvideo's dus win win. En die interactie maakt het inderdaad nog leuker.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik blijf nog even kijken. Ik vind het leuk. Ook door de interactie met de chat.
Ja ik vind het echt een fijne stream voor zo op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is echt sympathiek. En ik ben gek op reisvideo's dus win win. En die interactie maakt het inderdaad nog leuker.
Trevor moet lachen om de etalagepoppen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:19 schreef IkFok het volgende:
Jij hebt hem wel ik was te laat met cappen
Ik moest zo lachen om die foto, met zijn blije hoofd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt een fijne stream voor zo op de achtergrond.
Dure auto in Monaco
[ afbeelding ]
Ja, hij moet iets vinden nu om te overnachten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:02 schreef Chanel5 het volgende:
Zo, hij is nog laat op en al in Monaco las ik net.
Leuke knul en lekker relaxed, lekkere babbel![]()
En je ziet nog eens wat.
Nee ik kom zelf echt nooit ergens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je zelf geen interessant leven hebt kun je dit kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |