haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor Post (meestal) op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende Topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar december PoezeligDingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 31-01-2020 23:59:18 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hoezo?quote:
Jawel joh. Doe ik ook hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh dat nietEn mobiel kan ik sowieso geen UI uploaden volgens mij.
Die Eer gaat naar Jippie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooi plaatje ter ere van Mark in de OP
Theoretisch nog wel and it ain't over till the fat Bolke (quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is niet in te halen.. zo wel dan toch niet
Dat schaaltje mayo ook echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooi plaatje ter ere van Mark in de OP
Die moet je dan even aanpassen. Er mogen geen leestekens etc inzitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe dan ? Bij mij staat er telkens bestandsnaam te groot
Jij ook ja!quote:
In mei weer. @InverHouse gaat er dan ook voorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende: [..]
Als een roofvogel zo op de punten af![]()
Ik ook.....lieve gast....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat schaaltje mayo ook echt.![]()
Ik mis Mark.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In mei weer. @:inverhouse gaat er dan ook voor
Ik niet hoor. Maar kan het iemand wel lastig gaan makenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In mei weer. @:inverhouse gaat er dan ook voor
Mooie kerel,altijd vrolijk.Veel mee gelachen in de UTO SC.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook.....lieve gast....
Echt hè. Het eerste wat ik doe als reclame komt is als een gek op de muteknop duwen. Reclamequote:
Echt wel ja...veel mee gepost hier en in MENquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie kerel,altijd vrolijk.Veel mee gelachen in de UTO SC.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat schaaltje mayo ook echt.![]()
Ik mis Mark.
Sommige tv's zouden dat onderdrukken maar echt niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Het eerste wat ik doe als reclame komt is als een gek op de muteknop duwen. Reclame
Bring iT Onquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar kan het iemand wel lastig gaan maken
Hij kon machtig mooi speedbolken ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwaad op Mark worden was eigenlijk niet mogelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij was een goed mens. Bracht de onschuld/gezelligheid als het hier soms wat giftig aan toe ging
Ja helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kon machtig mooi speedbolken ook.Maar dat werd verboden omdat het 'spammen' zou zijn.
Nooit één onvertogen woord zien posten die kerel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij was een goed mens. Bracht de onschuld/gezelligheid als het hier soms wat giftig aan toe ging
Hoe ? Naam van een foto kan je mobiel toch niet veranderenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die moet je dan even aanpassen. Er mogen geen leestekens etc inzitten.
Het loopt weleens hoog op jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef aKboR het volgende:
Gaat het er hier wel eens niet giftig aan toe dan??
Nooit meegemaakt...
Voor DTS-begrippen is het tegenwoordig echt zéér beschaafd hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef aKboR het volgende:
Gaat het er hier wel eens niet giftig aan toe dan??
Nooit meegemaakt...
Jawel, maar beetje moeilijk om uit te leggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe ? Naam van een foto kan je mobiel toch niet veranderen
Precies. Hij bleef altijd aardig doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kwaad op Mark worden was eigenlijk niet mogelijk
Ik zoek het nog wel een keertje op Google dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jawel, maar beetje moeilijk om uit te leggen.
Idd, zelfs als anderen dom tegen hem deden bleef hij kalmquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit één onvertogen woord zien posten die kerel.Da's toch wel knap.
Wat natuurlijk dikke onzin was. Speedbolken is geen spammen, maar dat soort fijngevoelige nuances waren helaas niet aan de mods besteed.quote:
Goeie vent idd....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies. Hij bleef altijd aardig doen.![]()
Zijn smiley Posts veel om gelachen ook
ik hou het bij Alfaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik klap een halve liter Duff Beer nu. @:hemarookworst .
Dank jequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:jippie68 Heel mooi plaatje heb je gemaakt voor onze Mark![]()
Het zijn echt altijd de goeien die als eerste gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Idd, zelfs als anderen dom tegen hem deden bleef hij kalm
Holgerquote:
Om 00:00 als Haags weer online kwam ging het meestal los met de smileysquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat natuurlijk dikke onzin was. Speedbolken is geen spammen, maar dat soort fijngevoelige nuances waren helaas niet aan de mods besteed.
Heb je Android?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe ? Naam van een foto kan je mobiel toch niet veranderen
Heerlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Om 00:00 als Haags weer online kwam ging het meestal los met de smileys
Idd ja, die snapten er niet veel vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat natuurlijk dikke onzin was. Speedbolken is geen spammen, maar dat soort fijngevoelige nuances waren helaas niet aan de mods besteed.
We zullen hem in ieder geval niet vergetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn echt altijd de goeien die als eerste gaan.
Het is een apart spelletje, als je niet meedoet is het moeilijk te begrijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, die snapten er niet veel vanEn nog niet eigenlijk
dat laatste iddquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, die snapten er niet veel vanEn nog niet eigenlijk
Vorig jaar hier 3 op FOK die me dierbaar waren,en deze week iemand in de familie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn echt altijd de goeien die als eerste gaan.
Kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een apart spelletje, als je niet meedoet is het moeilijk te begrijpen
Je hebt ook de glitter UI’s gefixed van anderen heb ik begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank jeMet input van Dr.Mikey, Noodgang en andere DTS ers
Kende Mark vanuit de UTO COS, gewoon een goed mens
ja soms is dat wel kut ...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar hier 3 op FOK die me dierbaar waren,en deze week iemand in de familie.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar hier 3 op FOK die me dierbaar waren,en deze week iemand in de familie.
Ik heb ondertussen ook een behoorlijk waslijst van mensen die 'te vroeg' zijn gegaan. En dat waren allemaal goeien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit wat iemand post, het gaat om de puntenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het gaat eigenlijk wel prima de laatste tijd toch? Een beetje zeuren en kift misschien maar over het algemeen is het gewoon gezellig posten.
Ik vermaak me prima.En moet soms zelfs hardop lachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het gaat eigenlijk wel prima de laatste tijd toch? Een beetje zeuren en kift misschien maar over het algemeen is het gewoon gezellig posten.
Klopt, je moet echt meedoen om het te snappen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een apart spelletje, als je niet meedoet is het moeilijk te begrijpen
Dat soberso. Ik had ook echt nooit moeite om door de 'spam' heen te lezen hoor. Als iemand alleen smiley's post kan je daar prima een gesprek omheen hebben. Ik zag het al bijna niet meer johquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit wat iemand post, het gaat om de punten
Ging begin deze maand volgens mij best heftig aan toe soms. Maar lijkt nu wel weer rustig iddquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi zo. Zo moet hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.En moet soms zelfs hardop lachen.
En om het écht te snappen moet je iig ooit een paar dagen full bolk zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klopt, je moet echt meedoen om het te snappen.dts is niet zomaar een spel
Sorry, daar weet ik weinig van. Op android kan je via Galerie-> bewerken - >de naam van de foto aanpassenquote:
Als iemand hem niet had laten lopenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
En mario is wel weer een terechte winnaar...ondanks al het gezeur en zelfs een ban gehad
Wie aan het eind van de maand bovenaan staat is sowieso een terechte winnaar. Monitor speelt niet vals.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
En mario is wel weer een terechte winnaar...ondanks al het gezeur en zelfs een ban gehad
Haha of juist observeren. Ik heb al veel zien komen en gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo. Zo moet het
[..]
En om het écht te snappen moet je iig ooit een paar dagen full bolk zijn gegaan.
En dit!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie aan het eind van de maand bovenaan staat is sowieso een terechte winnaar. Monitor speelt niet vals.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sorry, daar weet ik weinig van. Op android kan je via Galerie-> bewerken - >de naam van de foto aanpassen
Constant zelf full bolk gaan is dan ook niet vol te houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha of juist observeren. Ik heb al veel zien komen en gaan
Feit.puntquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie aan het eind van de maand bovenaan staat is sowieso een terechte winnaar. Monitor speelt niet vals.
Er zijn meerdere manieren om het spel te spelen,dat maakt het leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo. Zo moet het
[..]
En om het écht te snappen moet je iig ooit een paar dagen full bolk zijn gegaan.
Amphorapotjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
zuurtje!! Frisfruitig en altijd hierquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOGANG !!![]()
![]()
S’WERELDS BESTE AMBTENAAR
Full bolk is lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo. Zo moet het
[..]
Dat had ik ook kunnen zeggen....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als iemand hem niet had laten lopenDan.........................
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als iemand hem niet had laten lopenDan.........................
Nee, ik ben ooit vol gegaan toen er nog geen seizoenen waren. De eerste plek halen was het doel en dat is me toen geluktquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Constant zelf full bolk gaan is dan ook niet vol te houden.
Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
zuurtje!! Frisfruitig en altijd hier
Dat was een strijder tot het eind.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Amphorapotjedenk nog vaak aan hem
Sowieso, maar als je echt echt op punten aan het jagen bent merk je pas hoe intensief het spel kan zijn. Zeker als je met iemand in tweestrijd ligt, en dat hoeft echt niet om de koppositie te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om het spel te spelen,dat maakt het leuk.
Prima, net bier gedronken, morgen lekker kozijnen schilderen en met jou?[/quote][quote]quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het
Leuke plannen voor het weekend ?
Ach het is niet zo heel moeilijk. Er zijn (over het algemeen) drie tijdstippen waarin je redelijk goed kunt scoren..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, ik ben ooit vol gegaan toen er nog geen seizoenen waren. De eerste plek halen was het doel en dat is me toen gelukt
Ik zal voor hem wel blij zijn als hij heeft gewonnen. Kan hij rustig aan doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
Qua sportiviteit kan ik betere winnaars aanwijzen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach het is niet zo heel moeilijk. Er zijn drie tijdstippen waarin je redelijk goed kunt scoren..
En dan gewoon echt 12 uur achter elkaar. En dan een half uurtje niet en er dan nog 7 uur achteraan plakken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Full bolk is lachendat je echt zo snel mogelijk reageert. Binnen een paar seconden
Nog een maand dit overleeft ie nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal voor hem wel blij zijn als hij heeft gewonnen. Kan hij rustig aan doen
Zeker akbor. Voor mij de winnaar januari.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Qua sportiviteit kan ik betere winnaars aanwijzen.
Zou dan ook te doen zijn als de mobiele browsers meewerkte..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima, net bier gedronken, morgen lekker kozijnen schilderen en met jou?
“Lekker kozijnen schilderen”quote:
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke (quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mja da's wel kut ja. En ik ga er heen wekker voor zettenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zou dan ook te doen zijn als de mobiele browsers meewerkte..
Dat zeker ja. Toen ik won heeft me dat heel wat nachtrust gekostquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halen
Mario heeft echt verdiend gewonnen. Harde strijd moeten leverenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke () & Bolke (
) net als alle andere winnaars
Dat is het mij niet waardquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Toen ik won heeft me dat heel wat nachtrust gekost
Ik vind hem wel grappig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
Mario zeurt een hoop soms , maar af en toe is ie ook best wel grappig in het Nederlands
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik won was de batterij van mijn telefoon gekookt
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik won was de batterij van mijn telefoon gekookt
Mij ook niet meerquote:
Zo is datquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke () & Bolke (
) net als alle andere winnaars
Daarom ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nog een maand dit overleeft ie niet
Ik kan me nu ook nauwelijks meer voorstellen waarom ik dat gedaan heb. Maar toen leek het allemaal logisch en het totaal waardquote:
Is ook een beetje deel van zn aard , maar kan ie verder weinig aan doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig jaHii heeft een beetje een onschuldige manier van posten. En soms van die random Posts
En dat zeuren is denk ik alleen omdat hij graag wil winnen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig jaHii heeft een beetje een onschuldige manier van posten. En soms van die random Posts
En dat zeuren is denk ik alleen omdat hij graag wil winnen.
Dikke tetten koekenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
ik kont niet erder komen om dat de stream dann niet werkt
Station gemist?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
Wat is Noise Cancelling toch een heerlijke uitvinding in de trein
Werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
Wat is Noise Cancelling toch een heerlijke uitvinding in de trein
Winnaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Sjerruf!quote:
Vergeet zijn fans niet, die hebben misschien nog wel harder gestreden dan hij zelfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mario heeft echt verdiend gewonnen. Harde strijd moeten leveren
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gewoon echt 12 uur achter elkaar. En dan een half uurtje niet en er dan nog 7 uur achteraan plakken.![]()
Als ze gaan vragen:"Jezus, heb jij wel geslapen?", dan weet je dat je goed zit.
Blote tetten door het scherm?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Lul niet zo.. hier werkt mn stream ook gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je echt echt op punten aan het jagen bent merk je pas hoe intensief het spel kan zijn. Zeker als je met iemand in tweestrijd ligt, en dat hoeft echt niet om de koppositie te zijn.
Vaak genoeg gewoon battles geweest tussen mensen omdat ze per se niet onder de ander wilden eindigen. Hilarisch soms
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was eerste keer toen ik meedeed ja. In slaap gevallen met de telefoon in mijn handen en dan wakker worden en gelijk weer bolken
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Blote tetten door het scherm?
Ja dit spel gaat wel in je kop zittenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was eerste keer toen ik meedeed ja. In slaap gevallen met de telefoon in mijn handen en dan wakker worden en gelijk weer bolken
als ik en 2te seite bij lopen heb werkt bij me nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Lul niet zo.. hier werkt mn stream ook gewoon
Smoesjes, maar spannendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Nope, gaat niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja hii heeft nu gewonnen iddAkbor kan hem niet meer inhalen
Ik heb er geen last van. Prima userquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook een beetje deel van zn aard , maar kan ie verder weinig aan doen
Gefeliciteerd marioquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik en 2te seite bij lopen heb werkt bij me niet
Het is officieel nu mario! Du bist meister!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd.Was je in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jaaa dat wel! Zie nog wel lijkbleekquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi sheriff![]()
Je zal nu vast wel helemaal opgeknapt zijn.
Hoe is ie met jouquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi sheriff![]()
Je zal nu vast wel helemaal opgeknapt zijn.
Warken?quote:
Ja in zeeland, maar ben nog in rotterdam. Moest laatste bus pakken maar iemand werd net onwel toen ie weg ging, moest ambulance komen enzo en toen wist ik al dat ik mijn aansluiting niet ging halen dus maar uitgestapt weer en naar huis gegaan.quote:
Pff ja deels daarom doe ik niet meer meequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja dit spel gaat wel in je kop zitten
Snap ik ja. Daarom ga ik ook nooit meer voor plek 1.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pff ja deels daarom doe ik niet meer mee![]()
Als je even op 1 staat dan wil je die plaats behouden en ik ga dan snel weer te ver en te lang door
Februari duurt een dag te lang voor mijquote:
Lijkbleek ken ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaaa dat wel! Zie nog wel lijkbleek
maar dat ben ik altijd
Jij hebt het deze maand mooi gespeeld.Ik mag dat wel.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook een manier om je overwinning te vieren
geluid staat uitquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en lawaii wat de mannen daar maken![]()
Doel gehaald dus ik ben tevreden..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt het deze maand mooi gespeeld.Ik mag dat wel.
kak.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja in zeeland, maar ben nog in rotterdam. Moest laatste bus pakken maar iemand werd net onwel toen ie weg ging, moest ambulance komen enzo en toen wist ik al dat ik mijn aansluiting niet ging halen dus maar uitgestapt weer en naar huis gegaan.
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en lawaii wat de mannen daar maken![]()
Balen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja in zeeland, maar ben nog in rotterdam. Moest laatste bus pakken maar iemand werd net onwel toen ie weg ging, moest ambulance komen enzo en toen wist ik al dat ik mijn aansluiting niet ging halen dus maar uitgestapt weer en naar huis gegaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan![]()
Goed gespeeld
In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pff ja deels daarom doe ik niet meer mee![]()
Als je even op 1 staat dan wil je die plaats behouden en ik ga dan snel weer te ver en te lang door
Zou wel leuk zijn als inverhouse ook in de lijst zou staanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:51 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Snap ik ja. Daarom ga ik ook nooit meer voor plek 1.
1 goede post op het juiste moment ...?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelen
Nee, heel de nacht opgeblevenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
1 goede post op het juiste moment ...?
Dat zou kunnen iddquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als inverhouse ook in de lijst zou staanJij zou de de eerste zijn met 2x winst onder 2 verschillende namen
Gefeliciteerd Marioquote:
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuhquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mario![]()
Hoe voelt het om wereldkampioen DTS te zijn?
Er is altijd wel een andere gek te vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel blijven meespelen / posten / chatten. Wie gaat er anders omroepen dat het koffietijd is
On it.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zou Mario al als winnaar in de OP kunnen zetten toch ?
Nu is Mario hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuh
Ik had wel telkens geluk. 1e keer had I. een ban waardoor ik hem kon inhalen. Anders zou ik geloof ik niet hebben gewonnen. Hij was veel aanwezigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuh
Iban?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had wel telkens geluk. 1e keer had I. een ban waardoor ik hem kon inhalen. Anders zou ik geloof ik niet hebben gewonnen. Hij was veel aanwezig
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
@:aKboR
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, maar voor strijdvaardigheid verdien jij zeker de 1 e plaats!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaatjes!quote:
Feli Mario,hard gestreden pik.quote:
Nou ik hoop toch wel echt dat je blijft mee posten hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er is altijd wel een andere gek te vinden
eeeh @:Limoentjuh
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:01 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bolk jullie allemaal de moeder..!!!
wel extra lang dit jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kortste maand van het jaar, als je ooit makkelijk kan winnen is het in februari! KOMT ALLEN BOLKEN!
denk het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je verandert vast nog wel van gedachten
Nog steeds kortste maandquote:
En je wint in een schrikkeljaar! Enige winnaar van februari met 29 dagen!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kortste maand van het jaar, als je ooit makkelijk kan winnen is het in februari! KOMT ALLEN BOLKEN!
quote:
Geef Monitor een kwartiertje of zo, dan komt alles goed.quote:
Historisch!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En je wint in een schrikkeljaar! Enige winnaar van februari met 29 dagen!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Achttiende voor 1 weekje spelen. Ben dik tevreden.
Hmmm, nee, daar begin ik niet meer aan. Wel nog een halve liter dadelijk denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef aKboR het volgende:
N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R
Plymouth in een nog kortere tijd zelfsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Dotteke heeft ook hard haar best gedaan, 13e geworden in zo'n korte tijd.
Met heel weinig posts,dat is echt knap toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaap ze Moen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. 00:00 geweest en tijd om maar eens te gaan slapen![]()
Veel plezier hier en weltrusten voor straks
Welterusten Limoentjuh!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. 00:00 geweest en tijd om maar eens te gaan slapen![]()
Veel plezier hier en weltrusten voor straks
Lekker slipe.quote:
Gewonnen ook.quote:
Echt wel.quote:
Weet jij dat niet?quote:
Jij slaapt zeker voor twee nu! Hahaatjes!quote:
Nul punten allemaalquote:
Jippie bovenaanquote:
Zijquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jippie bovenaanGAAT HIJ DIT VOLHOUDEN?
Haha mocht ik willenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij slaapt zeker voor twee nu! Hahaatjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |