Ik niet hoor. Maar kan het iemand wel lastig gaan makenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In mei weer. @:inverhouse gaat er dan ook voor
Mooie kerel,altijd vrolijk.Veel mee gelachen in de UTO SC.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook.....lieve gast....
Echt hè. Het eerste wat ik doe als reclame komt is als een gek op de muteknop duwen. Reclamequote:
Echt wel ja...veel mee gepost hier en in MENquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie kerel,altijd vrolijk.Veel mee gelachen in de UTO SC.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat schaaltje mayo ook echt.![]()
Ik mis Mark.
Sommige tv's zouden dat onderdrukken maar echt niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Het eerste wat ik doe als reclame komt is als een gek op de muteknop duwen. Reclame
Bring iT Onquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar kan het iemand wel lastig gaan maken
Hij kon machtig mooi speedbolken ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwaad op Mark worden was eigenlijk niet mogelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij was een goed mens. Bracht de onschuld/gezelligheid als het hier soms wat giftig aan toe ging
Ja helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kon machtig mooi speedbolken ook.Maar dat werd verboden omdat het 'spammen' zou zijn.
Nooit één onvertogen woord zien posten die kerel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij was een goed mens. Bracht de onschuld/gezelligheid als het hier soms wat giftig aan toe ging
Hoe ? Naam van een foto kan je mobiel toch niet veranderenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die moet je dan even aanpassen. Er mogen geen leestekens etc inzitten.
Het loopt weleens hoog op jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef aKboR het volgende:
Gaat het er hier wel eens niet giftig aan toe dan??
Nooit meegemaakt...
Voor DTS-begrippen is het tegenwoordig echt zéér beschaafd hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef aKboR het volgende:
Gaat het er hier wel eens niet giftig aan toe dan??
Nooit meegemaakt...
Jawel, maar beetje moeilijk om uit te leggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe ? Naam van een foto kan je mobiel toch niet veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |