quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Blote tetten door het scherm?
Ja dit spel gaat wel in je kop zittenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was eerste keer toen ik meedeed ja. In slaap gevallen met de telefoon in mijn handen en dan wakker worden en gelijk weer bolken
als ik en 2te seite bij lopen heb werkt bij me nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Lul niet zo.. hier werkt mn stream ook gewoon
Smoesjes, maar spannendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
ik kont niet erder komen om dat de stream dann niet werkt
Nope, gaat niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja hii heeft nu gewonnen iddAkbor kan hem niet meer inhalen
Ik heb er geen last van. Prima userquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook een beetje deel van zn aard , maar kan ie verder weinig aan doen
Gefeliciteerd marioquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik en 2te seite bij lopen heb werkt bij me niet
Het is officieel nu mario! Du bist meister!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd.Was je in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jaaa dat wel! Zie nog wel lijkbleekquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi sheriff![]()
Je zal nu vast wel helemaal opgeknapt zijn.
Hoe is ie met jouquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi sheriff![]()
Je zal nu vast wel helemaal opgeknapt zijn.
Warken?quote:
Ja in zeeland, maar ben nog in rotterdam. Moest laatste bus pakken maar iemand werd net onwel toen ie weg ging, moest ambulance komen enzo en toen wist ik al dat ik mijn aansluiting niet ging halen dus maar uitgestapt weer en naar huis gegaan.quote:
Pff ja deels daarom doe ik niet meer meequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja dit spel gaat wel in je kop zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |