Dat is het mij niet waardquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Toen ik won heeft me dat heel wat nachtrust gekost
Ik vind hem wel grappig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
Mario zeurt een hoop soms , maar af en toe is ie ook best wel grappig in het Nederlands
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik won was de batterij van mijn telefoon gekookt
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik won was de batterij van mijn telefoon gekookt
Mij ook niet meerquote:
Zo is datquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke () & Bolke (
) net als alle andere winnaars
Daarom ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nog een maand dit overleeft ie niet
Ik kan me nu ook nauwelijks meer voorstellen waarom ik dat gedaan heb. Maar toen leek het allemaal logisch en het totaal waardquote:
Is ook een beetje deel van zn aard , maar kan ie verder weinig aan doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig jaHii heeft een beetje een onschuldige manier van posten. En soms van die random Posts
En dat zeuren is denk ik alleen omdat hij graag wil winnen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig jaHii heeft een beetje een onschuldige manier van posten. En soms van die random Posts
En dat zeuren is denk ik alleen omdat hij graag wil winnen.
Dikke tetten koekenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
ik kont niet erder komen om dat de stream dann niet werkt
Station gemist?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
Wat is Noise Cancelling toch een heerlijke uitvinding in de trein
Werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
Wat is Noise Cancelling toch een heerlijke uitvinding in de trein
Winnaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Sjerruf!quote:
Vergeet zijn fans niet, die hebben misschien nog wel harder gestreden dan hij zelfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mario heeft echt verdiend gewonnen. Harde strijd moeten leveren
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gewoon echt 12 uur achter elkaar. En dan een half uurtje niet en er dan nog 7 uur achteraan plakken.![]()
Als ze gaan vragen:"Jezus, heb jij wel geslapen?", dan weet je dat je goed zit.
Blote tetten door het scherm?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Lul niet zo.. hier werkt mn stream ook gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je echt echt op punten aan het jagen bent merk je pas hoe intensief het spel kan zijn. Zeker als je met iemand in tweestrijd ligt, en dat hoeft echt niet om de koppositie te zijn.
Vaak genoeg gewoon battles geweest tussen mensen omdat ze per se niet onder de ander wilden eindigen. Hilarisch soms
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was eerste keer toen ik meedeed ja. In slaap gevallen met de telefoon in mijn handen en dan wakker worden en gelijk weer bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |