Full bolk is lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo. Zo moet het
[..]
En om het écht te snappen moet je iig ooit een paar dagen full bolk zijn gegaan.
Dat had ik ook kunnen zeggen....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als iemand hem niet had laten lopenDan.........................
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als iemand hem niet had laten lopenDan.........................
Nee, ik ben ooit vol gegaan toen er nog geen seizoenen waren. De eerste plek halen was het doel en dat is me toen geluktquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Constant zelf full bolk gaan is dan ook niet vol te houden.
Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
zuurtje!! Frisfruitig en altijd hier
Dat was een strijder tot het eind.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Amphorapotjedenk nog vaak aan hem
Sowieso, maar als je echt echt op punten aan het jagen bent merk je pas hoe intensief het spel kan zijn. Zeker als je met iemand in tweestrijd ligt, en dat hoeft echt niet om de koppositie te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om het spel te spelen,dat maakt het leuk.
Prima, net bier gedronken, morgen lekker kozijnen schilderen en met jou?[/quote][quote]quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het
Leuke plannen voor het weekend ?
Ach het is niet zo heel moeilijk. Er zijn (over het algemeen) drie tijdstippen waarin je redelijk goed kunt scoren..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, ik ben ooit vol gegaan toen er nog geen seizoenen waren. De eerste plek halen was het doel en dat is me toen gelukt
Ik zal voor hem wel blij zijn als hij heeft gewonnen. Kan hij rustig aan doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
En mario is wel weer een terechte winnaar...ondanks al het gezeur en zelfs een ban gehad
Qua sportiviteit kan ik betere winnaars aanwijzen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:36 schreef InverHouse het volgende:
En mario is wel weer een terechte winnaar...ondanks al het gezeur en zelfs een ban gehad
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach het is niet zo heel moeilijk. Er zijn drie tijdstippen waarin je redelijk goed kunt scoren..
En dan gewoon echt 12 uur achter elkaar. En dan een half uurtje niet en er dan nog 7 uur achteraan plakken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Full bolk is lachendat je echt zo snel mogelijk reageert. Binnen een paar seconden
Nog een maand dit overleeft ie nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal voor hem wel blij zijn als hij heeft gewonnen. Kan hij rustig aan doen
Zeker akbor. Voor mij de winnaar januari.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Qua sportiviteit kan ik betere winnaars aanwijzen.
Zou dan ook te doen zijn als de mobiele browsers meewerkte..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima, net bier gedronken, morgen lekker kozijnen schilderen en met jou?
“Lekker kozijnen schilderen”quote:
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke (quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mja da's wel kut ja. En ik ga er heen wekker voor zettenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zou dan ook te doen zijn als de mobiele browsers meewerkte..
Dat zeker ja. Toen ik won heeft me dat heel wat nachtrust gekostquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, maar voor werkenden moeilijk te halen
Mario heeft echt verdiend gewonnen. Harde strijd moeten leverenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, maar goed, dat doet er verder niet toe. En hij krijgt gewoon een rijm van Bolke () & Bolke (
) net als alle andere winnaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |