In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pff ja deels daarom doe ik niet meer mee![]()
Als je even op 1 staat dan wil je die plaats behouden en ik ga dan snel weer te ver en te lang door
Zou wel leuk zijn als inverhouse ook in de lijst zou staanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:51 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Snap ik ja. Daarom ga ik ook nooit meer voor plek 1.
1 goede post op het juiste moment ...?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de nacht naar 1 februari had ik iets van 120 punten en stond ik meteen ver voor. Dag daarna fok zo goed als niet aangeraakt. Was bang dat het ook weer ging kriebelen
Nee, heel de nacht opgeblevenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
1 goede post op het juiste moment ...?
Dat zou kunnen iddquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als inverhouse ook in de lijst zou staanJij zou de de eerste zijn met 2x winst onder 2 verschillende namen
Gefeliciteerd Marioquote:
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuhquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mario![]()
Hoe voelt het om wereldkampioen DTS te zijn?
Er is altijd wel een andere gek te vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel blijven meespelen / posten / chatten. Wie gaat er anders omroepen dat het koffietijd is
On it.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zou Mario al als winnaar in de OP kunnen zetten toch ?
Nu is Mario hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuh
Ik had wel telkens geluk. 1e keer had I. een ban waardoor ik hem kon inhalen. Anders zou ik geloof ik niet hebben gewonnen. Hij was veel aanwezigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags is wereldkampioen DTS, en bij de vrouwen Limoentjuh
Iban?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had wel telkens geluk. 1e keer had I. een ban waardoor ik hem kon inhalen. Anders zou ik geloof ik niet hebben gewonnen. Hij was veel aanwezig
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
@:aKboR
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, maar voor strijdvaardigheid verdien jij zeker de 1 e plaats!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaatjes!quote:
Feli Mario,hard gestreden pik.quote:
Nou ik hoop toch wel echt dat je blijft mee posten hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er is altijd wel een andere gek te vinden
eeeh @:Limoentjuh
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:01 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bolk jullie allemaal de moeder..!!!
wel extra lang dit jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kortste maand van het jaar, als je ooit makkelijk kan winnen is het in februari! KOMT ALLEN BOLKEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |