Ze zijn gewoon vies en iedereen haat ze.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou nou wat hebben we daar last van met zn allen.![]()
![]()
Dat klopt, alleen moet je daar zelf nog achterkomen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:37 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Ja, want als je onderweg bent naar een concert en graag een biertje drinkt in de trein omdat het 5 euro is bij het concert ben je een alcoholist
Waarom wordt dat van je verwacht als je geen handhaver bent? Ik spreek mensen er ook niet op aan, heb geen zin in gezeik.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is het ook. Geef mensen nu gewoon wat ruimte om ergens te kunnen roken. Ik krijg hier straks ook mee te maken. Want ondanks dat ik geen handhaver ben word wel verwacht dat ik mensen ga aanspreken. En mensen hebben al een kort lontje. Zeker bij calamiteiten en vertragingen. Ga dan mensen maar eens uitleggen om niet te roken en dat nergens. Ik begin er niet eens aan.
Tja als je bij een werkgever werkt word natuurlijk wel verwacht dat je die regels toepast die een werkgever gaat opstellen, in welke functie je dan ook werkzaamheden verricht. Maar ik los dat wel op mijn manier op.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waarom wordt dat van je verwacht als je geen handhaver bent? Ik spreek mensen er ook niet op aan, heb geen zin in gezeik.
Zijn er wel meer situaties dat je liever niet handhaaft ? Mensen die praten in de stiltecoupe, mensen zonder kaartje etc ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is het ook. Geef mensen nu gewoon wat ruimte om ergens te kunnen roken. Ik krijg hier straks ook mee te maken. Want ondanks dat ik geen handhaver ben word wel verwacht dat ik mensen ga aanspreken. En mensen hebben al een kort lontje. Zeker bij calamiteiten en vertragingen. Ga dan mensen maar eens uitleggen om niet te roken en dat nergens. Ik begin er niet eens aan.
Gebruik in het openbaar willen ze verbieden. Thuis moet je het zelf weten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:08 schreef Spanky78 het volgende:
Ik rook niet, maar laat mensen lekker bij de paal roken. Als je roken wilt tegengaan, zorg dan dat je het alleen nog bij de apotheek kan halen en verbied verkoop op alle andere plekken. Dan kunnen de verslaafden nog tabak krijgen, maar gaan anderen niet langs de supermarkt voor peuken.
Beetje raar dat je gebruik gaat verbieden, terwijl je de verkoop nog zo toelaat.
Ligt aan de situatie. Nu ben ik geen conducteur. Maar als je strikt de regels zou hanteren ben je binnen een maand overspannen thuis en loop dagelijks tegen agressie aan. Je moet in een grijs gebied kunnen werken. En situaties kunnen inschatten. Doe je dat niet ben je snel overspannen thuis.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zijn er wel meer situaties dat je liever niet handhaaft ? Mensen die praten in de stiltecoupe, mensen zonder kaartje etc ?
Neuken in de trein mag ook niet. En op het perron ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wees blij dat je nog mag neuken, ze zijn in staat om dat zwaar te gaan belasten, als langer dan 5 minuten
je mag ook niks meer ookquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Neuken in de trein mag ook niet. En op het perron ook niet.
Eigenlijk wel apart dat we op dit moment het inhaleren van kankerverwekkende stoffen op perrons faciliteren maar het maken van nieuw leven niet. Dat zou omgekeerd moeten zijnquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stoere knul, hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:19 schreef AchJa het volgende:
Nog meer reden om het OV te mijden als de pest... Oh, ik rook trouwens al lang niet meer.
Lekker met verwijderde EGR en roetfilter dieseldampen, stikstof en fijnstof de lucht in knallen ftw!
Nee, maar ik ben wel eens een stelletje tijdens een rangeerdienst tegen het lijf gelopen die een trein waren ingekropen. Die waren goed bezig. Hilarische toestanden. Via de porto de knooppuntcontrole oproepen dat ik nog niet kan vertrekken omdat er nog gecombineerd en gesplitst word. Nee, wat betreft zou ik het niet kunnen missen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Drie keer raden wat voor auto...quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Stoere knul, hoor.
Pas je wel op dat je petje goed zit?
Vervuilen mag, als je maar betaalt.quote:Eigenaren van dieselpersonenauto's van 2010 en ouder kunnen als alternatief het roetfilter als verwijderd laten registreren door de RDW. Het is dan wel zo dat je een roettoeslag in de motorrijtuigenbelasting moet betalen.
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-per-maand~addadd59/quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Drie keer raden wat voor auto...
Enne, deze had je zeker nog niet gelezen:
[..]
Vervuilen mag, als je maar betaalt.
Is meer dat er in december belachelijk veel verkocht zijn vanwege de aangepaste voorwaarden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-per-maand~addadd59/
Als ik dit moet geloven is het klimaat toch niet van erg groot belang.
Correct, het klimaat wordt met de mond beleden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-per-maand~addadd59/
Als ik dit moet geloven is het klimaat toch niet van erg groot belang.
Ben benieuwd zonder subsidie. Want je maakt mij niet wijs dat het daar niet om draait.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is meer dat er in december belachelijk veel verkocht zijn vanwege de aangepaste voorwaarden.
Logisch dat het dan de maand erna inzakt.
In april of mei zou dat weer moeten normaliseren.
Daarnaast is Nederland maar een kleine markt, Tesla overleeft zo'n dipje wel
De bijtelling voor een EV is dit jaar van 4 naar 8% gegaan, nog steeds laag vergeleken met een dieseltje. Ook is de grens voor die 8% verlaagd van ¤50.000 naar ¤45.000 omdat EV's goedkoper worden en stimulatie steeds minder hard nodig zal zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ben benieuwd zonder subsidie. Want je maakt mij niet wijs dat het daar niet om draait.
Als men bang is om ziek te worden van iemands tabaksrook, dan kan men toch mondkapjes aanschaffen en een beetje uit de buurt blijven? De meeste rokers ontwijken toch ook het liefst zoveel mogelijk de inmiddels vele niet-rokende beestengroepen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze er toe. Maar ik vind niet dat je minderheden zoals rokers en obesitas-patienten moet vergelijken met minderheden zoals homos of allochtonen die je gewoon als statische minderheden moet zien. Rokers hebben niet alleen invloed op hun eigen gezondheid maar ook op de gezondheid van een ander. Door het gebruik voor hun moeilijker te maken vind ik niet dat je ze tiranniseert of wegcijfert uit de maatschappij.
Het zal niet lang meer duren voordat dieselauto’s worden verboden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:19 schreef AchJa het volgende:
Nog meer reden om het OV te mijden als de pest... Oh, ik rook trouwens al lang niet meer.
Lekker met verwijderde EGR en roetfilter dieseldampen, stikstof en fijnstof de lucht in knallen ftw!
Nee hoor, ik niet, spreek jij lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:00 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vies en iedereen haat ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |