Ik zal je zeggen dat ik ooit bij een calamiteit reizigers in de trein heb laten roken op een balkon. Het was een keuze tussen de rust bewaren of een trein die uit frustratie compleet gesloopt zou worden. Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf rookt, maar anders je collega's wel, en die moeten ook ergens heen natuurlijk.
[quote]Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Poeh daar had ik niet eens aan gedacht, mensen die na 3 kwartier in de trein overstappen en zien dat er een defecte trein staat tussen lokatie en doel. Maar nee je mag niet even een sigaretje roken, dan moet je uitchecken en het station uit.
Goede zaak. Zijn we eindelijk verlost van die gore morsige mannen van vijftig-plus met hun halveliterblikken bier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef Cherni het volgende:
En ga er maar vanuit dat straks alcohol nuttigen in de trein ook verboden gaat worden. Dat is nog een kwestie van tijd.
Het is vooral hypocriet omdat Tata Steel hele wijken mag vergiftigen en bedrijven ongestoord veel meer dan de norm in het water mogen lozen van wat dan ook. Steeds meer nachtdiensten en ander ongezond werk, terwijl ziekenhuizen op stel en sprong ontruimd moeten worden met patienten en al vanwege marktwerking in de zorg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:28 schreef Syd het volgende:
Je bevolking dwingen/verplichten met iets te stoppen dmv wetswijziging in kader van "volksgezondheid".![]()
Langzaam maar zeker mogen we straks helemaal niks meer. Wat een vrije wereld leven we in
Hypocriet ten top.
Euh.. ik zég juist dat ik daar geen probleem mee heb...quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maak je je druk man.
Iemand rookt een sigaretje nounounou wat errug!
Bij deze ben je ongeschikt bevonden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:28 schreef Syd het volgende:
Je bevolking dwingen/verplichten met iets te stoppen dmv wetswijziging in kader van "volksgezondheid".![]()
Langzaam maar zeker mogen we straks helemaal niks meer. Wat een vrije wereld leven we in
Hypocriet ten top. Dan liever een Stalin bewind, mocht je tenminste roken tijdens het harde werken in de goelag.
Studenten kunnen er anders ook wat van. Maar het is natuurlijk geen oplossing om alles maar te verbieden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:08 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Goede zaak. Zijn we eindelijk verlost van die gore morsige mannen van vijftig-plus met hun halveliterblikken bier.
Die staan niet op het perron dus die kan de NS niet verbieden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:18 schreef halfway het volgende:
En wanneer die smerige allesbranders?
Gewoon je biertje overgieten in een colablikje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef Cherni het volgende:
En ga er maar vanuit dat straks alcohol nuttigen in de trein ook verboden gaat worden. Dat is nog een kwestie van tijd.
Je bent wel bijzonder sneu als je dit soort dingen gaat doen omdat je zo nodig alcohol moet drinken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon je biertje overgieten in een colablikje.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder sneu als je dit soort dingen gaat doen omdat alles maar weer verboden moet worden.
Hee kijk, een alcoholist!quote:
Nou nou wat hebben we daar last van met zn allen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:08 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Goede zaak. Zijn we eindelijk verlost van die gore morsige mannen van vijftig-plus met hun halveliterblikken bier.
Dat gaan ze hierna verbieden natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat ze het maar belasten op ongezond eten en vlees. Ook al eet ik dat zelf ook zou ik dat prima vinden
Ja, want als je onderweg bent naar een concert en graag een biertje drinkt in de trein omdat het 5 euro is bij het concert ben je een alcoholistquote:
Een verbod op alcohol drinken in de trein is helemaal geen sprake van. Don't get your panties in a twist.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik niet drink in de trein maakt een verbod niet minder kansloos.
Als je je biertje overschenkt in een colablikje ben je al behoorlijk ver heen wat verslaving betreft.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:37 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Ja, want als je onderweg bent naar een concert en graag een biertje drinkt in de trein omdat het 5 euro is bij het concert ben je een alcoholist
quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon je biertje overgieten in een colablikje.
Stel je voor dat mensen nog iets hebben wat ze fijn vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:53 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook nicotine oplossen in water en dat injecteren. Zeg je dat je suiker hebt en dat het insuline is. Kunnen ze je niks maken en je hebt toch lekker nicotine door je aderen vloeien.
wees blij dat je nog mag neuken, ze zijn in staat om dat zwaar te gaan belasten, als langer dan 5 minutenquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen nog iets hebben wat ze fijn vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |