abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191266755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zelf rookt, maar anders je collega's wel, en die moeten ook ergens heen natuurlijk.
[quote]0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Poeh daar had ik niet eens aan gedacht, mensen die na 3 kwartier in de trein overstappen en zien dat er een defecte trein staat tussen lokatie en doel. Maar nee je mag niet even een sigaretje roken, dan moet je uitchecken en het station uit. :')
Ik zal je zeggen dat ik ooit bij een calamiteit reizigers in de trein heb laten roken op een balkon. Het was een keuze tussen de rust bewaren of een trein die uit frustratie compleet gesloopt zou worden. Dan weet je het wel.
pi_191266929
Als niet roker vind ik het allemaal wat te ver gaan die verboden het gsat zo prima vind ik, men accepteert ook niks meer van elkaar, alsof je dood gaat van 1 walmpje rook!!
pi_191266936
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef Cherni het volgende:
En ga er maar vanuit dat straks alcohol nuttigen in de trein ook verboden gaat worden. Dat is nog een kwestie van tijd.
Goede zaak. Zijn we eindelijk verlost van die gore morsige mannen van vijftig-plus met hun halveliterblikken bier.
J’ai faim.
pi_191266953
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:28 schreef Syd het volgende:
Je bevolking dwingen/verplichten met iets te stoppen dmv wetswijziging in kader van "volksgezondheid". :')

Langzaam maar zeker mogen we straks helemaal niks meer. Wat een vrije wereld leven we in :')

Hypocriet ten top.
Het is vooral hypocriet omdat Tata Steel hele wijken mag vergiftigen en bedrijven ongestoord veel meer dan de norm in het water mogen lozen van wat dan ook. Steeds meer nachtdiensten en ander ongezond werk, terwijl ziekenhuizen op stel en sprong ontruimd moeten worden met patienten en al vanwege marktwerking in de zorg.

Maar domineetje blokhuis is op zending, zijn persoonlijke heilige oorlog tegen alle genotmiddelen, want dat soort hedonisme gaat tegen zijn gristelijke leer in. Als hij de kans krijgt zou hij ook dansen verbieden. Dit gaat helemaal niet om volksgezondheid, dit gaat om het opleggen van de eigen opvattingen aan anderen. En de rest van onze 'liberale' regering en coalitie vindt het prima, zolang de CU maar niet protesteert tegen de verhuurdingsheffing of zo, en de afbraak van de woningcorporaties door kan gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_191266960
Verder heb ik als ex-roker niet zo heel veel last van rokende medemensen, maar een :r rookpaal :r is echt wel iets smerigs, wat een graflucht komt daarvan af. Blij als die krengen gesloopt worden.
J’ai faim.
pi_191267010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Maak je je druk man.

Iemand rookt een sigaretje nounounou wat errug!
Euh.. ik zég juist dat ik daar geen probleem mee heb...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191267025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:28 schreef Syd het volgende:
Je bevolking dwingen/verplichten met iets te stoppen dmv wetswijziging in kader van "volksgezondheid". :')

Langzaam maar zeker mogen we straks helemaal niks meer. Wat een vrije wereld leven we in :')

Hypocriet ten top. Dan liever een Stalin bewind, mocht je tenminste roken tijdens het harde werken in de goelag.
Bij deze ben je ongeschikt bevonden. :')
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191267037
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:08 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Goede zaak. Zijn we eindelijk verlost van die gore morsige mannen van vijftig-plus met hun halveliterblikken bier.
Studenten kunnen er anders ook wat van. Maar het is natuurlijk geen oplossing om alles maar te verbieden.
pi_191267038
En wanneer die smerige allesbranders?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191267056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:18 schreef halfway het volgende:
En wanneer die smerige allesbranders?
Die staan niet op het perron dus die kan de NS niet verbieden.
pi_191267069
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef Cherni het volgende:
En ga er maar vanuit dat straks alcohol nuttigen in de trein ook verboden gaat worden. Dat is nog een kwestie van tijd.
Gewoon je biertje overgieten in een colablikje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191267143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bent wel bijzonder sneu als je dit soort dingen gaat doen omdat je zo nodig alcohol moet drinken.
pi_191267210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is wel bijzonder sneu als je dit soort dingen gaat doen omdat alles maar weer verboden moet worden.
pi_191267214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hee kijk, een alcoholist!
pi_191267224
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:08 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Nou nou wat hebben we daar last van met zn allen.

:') :') :')
  donderdag 30 januari 2020 @ 18:36:14 #141
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_191267225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laat ze het maar belasten op ongezond eten en vlees. Ook al eet ik dat zelf ook zou ik dat prima vinden
Dat gaan ze hierna verbieden natuurlijk
pi_191267232
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:')
Dat ik niet drink in de trein maakt een verbod niet minder kansloos. :')
  donderdag 30 januari 2020 @ 18:37:35 #143
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_191267243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, want als je onderweg bent naar een concert en graag een biertje drinkt in de trein omdat het 5 euro is bij het concert ben je een alcoholist
pi_191267248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')
Dat ik niet drink in de trein maakt een verbod niet minder kansloos. :')
Een verbod op alcohol drinken in de trein is helemaal geen sprake van. Don't get your panties in a twist.
pi_191267264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:37 schreef Windwalker88 het volgende:

[..]

Ja, want als je onderweg bent naar een concert en graag een biertje drinkt in de trein omdat het 5 euro is bij het concert ben je een alcoholist
Als je je biertje overschenkt in een colablikje ben je al behoorlijk ver heen wat verslaving betreft.
pi_191267386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

:) Uiteraard. Mensen vinden wel een oplossing.

Het is toch triest dat we elkander niets meer gunnen en een verbod dan een oplossing moet zijn. Bovendien is de verkoop legaal van sigaretten. Nee, de maatschappij word er niet beter van.
  donderdag 30 januari 2020 @ 18:53:40 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191267411
Je kunt ook nicotine oplossen in water en dat injecteren. Zeg je dat je suiker hebt en dat het insuline is. Kunnen ze je niks maken en je hebt toch lekker nicotine door je aderen vloeien.
The End Times are wild
pi_191267416
Fijn! Blij mee
pi_191267437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:53 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook nicotine oplossen in water en dat injecteren. Zeg je dat je suiker hebt en dat het insuline is. Kunnen ze je niks maken en je hebt toch lekker nicotine door je aderen vloeien.
Stel je voor dat mensen nog iets hebben wat ze fijn vinden.
  donderdag 30 januari 2020 @ 18:57:20 #150
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_191267454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Stel je voor dat mensen nog iets hebben wat ze fijn vinden.
wees blij dat je nog mag neuken, ze zijn in staat om dat zwaar te gaan belasten, als langer dan 5 minuten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')