Wacht, ik zoek even wat foto'squote:
Jupquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als Je moet fietsen is het best kut.
Wat ben jij?quote:
Neuh, maar dat weet je zelf prima, ik blijf niet aan de gang met complimentjesquote:
Niet nodig schatje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar dat weet je zelf prima, ik blijf niet aan de gang met complimentjes.
Heb je je eigen kamer gekregen ja?quote:
De kelder is een soort kamer toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je je eigen kamer gekregen ja?
Ja hoorquote:
trustequote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Ik ben naar de tering. Dus ik ga maar even verder teringen in bed
Teringwijfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Hier precies zoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
Nog geen eens 21.00 en ik heb de neiging om naar bed te gaan
Dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
Nog geen eens 21.00 en ik heb de neiging om naar bed te gaan
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Faxie het volgende:
Wat is die linkedin/facebook/instagram/Tinder meme lomp zeg
Dan zal ik die van mijn hond hier maar niet posten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Domme humor. Voor zover er van humor te spreken is.
Probeer eensquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik die van mijn hond hier maar niet posten.
Je was okquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:35 schreef Halimede het volgende:
als het Corona virus al in NL was zou ik zeggen dat ik het heb opgelopen
allejezus, alleen een spuitje helpt nu nog
quote:In light of the Government Response Plan to combat the coronavirus infection and in view of current market demand, we will be reducing the capacity of our flights to and from mainland China by 50% or more, from 30 January to the end of March, 2020.
The flight schedule list will be updated progressively. All passengers are advised to check their latest booking arrangement via Manage Booking. To ensure you receive the latest flight status updates via SMS or email, please update your contact details in Manage Booking.
had je niet gecancelled?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Faxie het volgende:
Meh, begin een beetje nerveus te worden
[..]
Oh ja, daar moet ik nu rekening mee houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk niet dat je vriendje dat kan waarderen
Wel verzekering afgesloten? HK kunnen ze ook dicht gooienquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Ik moet in Hong Kong alleen overstappen.
Ja ben verzekerd. Hoop het niet in ieder geval...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wel verzekering afgesloten? HK kunnen ze ook dicht gooien
Dus voorlopig safe denk ik.quote:Mainland China, also known as the Chinese mainland, is the geopolitical as well as geographical area under the direct jurisdiction of the People's Republic of China. It includes Hainan island and strictly speaking, politically, does not include the special administrative regions of Hong Kong and Macau, even though both are partially on the geographic mainland.
Ja doei,jij mag de komende 3 maanden niet op meets komenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ben verzekerd. Hoop het niet in ieder geval...
Overigens:
[..]
Dus voorlopig safe denk ik.
Wanneer vertrek je?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Ik moet in Hong Kong alleen overstappen.
Huilen om de staat van de wereld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wat zal ik eens gaan doen vandaag.
Helemaal niksquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wat zal ik eens gaan doen vandaag.
dat is wel weinigquote:
Laatste twee dagen. Ik heb überhaupt niet meer zoveel te doenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja doei,jij mag de komende 3 maanden niet op meets komen
quote:
Dat wordt zo lastig om mijn uren dan te verantwoorden.quote:
Oh. Je kan toch ook niets doen en gewoon wat invullen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt zo lastig om mijn uren dan te verantwoorden.
Nee, ik moet iedere week mijn urenverantwoording invullen. Ik kan niet zomaar vrij nemen nu.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Je kan toch ook niets doen en gewoon wat invullen?
Ja maar ik bedoel, wel aanwezig zijn, en niets doen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik moet iedere week mijn urenverantwoording invullen. Ik kan niet zomaar vrij nemen nu.
Ja, doen we toch allemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, wel aanwezig zijn, en niets doen?
quote:Tijdens een werkdag van acht uur is de gemiddelde werknemer maar drie uur écht effectief bezig. Om precies te zijn: twee uur en 53 minuten.
Dat is wel erg weinig.quote:
Vandaag thuiswerkdag. Dus ik ben zelfs niet eens aanwezig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, wel aanwezig zijn, en niets doen?
Nou, dan al helemaal niets doen, en toch wat invullenquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag thuiswerkdag. Dus ik ben zelfs niet eens aanwezig.
Daarom is dat gemiddelde zo hoogquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik op een dag meer dan zo'n 3 uur effectief aan het werk ben.
Intussen al drie mails verstuurd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dan al helemaal niets doen, en toch wat invullen
Ik haal het gemiddelde omhoog.quote:
Daarom weet ik ook dat de rest geen reet uitvoert, qua productiviteit zit ik bovengemiddeld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik haal het gemiddelde omhoog.![]()
Ik dacht ook al wel dat de rest op kantoor al zo weinig deden.
Ja, bij mij op kantoor ook. En dat terwijl ik de meeste klanten heb en eigenlijk nog de minste uren maak van de fulltimers.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al drie mails verstuurd.In 37 minuten.
En daarnaast een overzicht van betalingen geopend, waar ik nog iets mee moet.
Ik heb hier ook een collega die altijd zegt 'Ik heb eigenlijk geen tijd'. We maken er maar grapjes over, maar het ergert ons mateloosquote:
En weer een mail verstuurd/afgehandeld.quote:
Kiek anquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En weer een mail verstuurd/afgehandeld.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat de rest geen reet uitvoert, qua productiviteit zit ik bovengemiddeld.
Goh, toevallig altijd dat alle harde werkers op Fok zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bij mij op kantoor ook. En dat terwijl ik de meeste klanten heb en eigenlijk nog de minste uren maak van de fulltimers.
Als ik hard zou werken zou ik denken dat dat de reden er van was. Mutsquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Goh, toevallig altijd dat alle harde werkers op Fok zitten.
Ik vraag em altijd af wta mijn Aziatisxhe collega's de hele dag doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat de rest geen reet uitvoert, qua productiviteit zit ik bovengemiddeld.
FOK! stimuleert.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn beter in tijdmanagement, misschien is dat hetquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:02 schreef Ang3l het volgende:
Oke, bij mij is t steeds met golven. Soms heel druk, en soms ook echt geen reet te doen. Misschien dat zij dat "beter" verdelen, en dan over t algemeen altijd "wel wat doen"
Hier ook hoor, nu weer tering druk, vorige week neusvreten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, bij mij is t steeds met golven. Soms heel druk, en soms ook echt geen reet te doen. Misschien dat zij dat "beter" verdelen, en dan over t algemeen altijd "wel wat doen"
Nou ja, dat ligt er aan hoe je t bekijkt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn beter in tijdmanagement, misschien is dat het
Je hoeft niet meteen te schelden. Met je kromme beredenering.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik hard zou werken zou ik denken dat dat de reden er van was. Muts
Kantoorbanen hard werk noemenquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hier is het altijd druk laatste tijd. Ook niet echt handig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook hoor, nu weer tering druk, vorige week neusvreten.
Nou ja, daarvoor was het maandenlang gekkenhuis dus die ene week was fijn. Gelukkig bijna vakantie.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het altijd druk laatste tijd. Ook niet echt handig.
Hier zijn we al een half jaar aan het reorganiseren. Gisteren ging er iets grandioos mis dus nu vraagt iedereen zich af waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn. Hilarisch.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor was het maandenlang gekkenhuis dus die ene week was fijn. Gelukkig bijna vakantie.
OMG hij zei mutsquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te schelden. Met je kromme beredenering.
In het hoogseizoen toch wel?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef Samzz het volgende:
Ik werk helemaal niet hard. Er is ook gewoon geen reet te doen.
Net zo hard als stenen sjouwen op de bouw hoorquote:
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo hard als stenen sjouwen op de bouw hoor
Fysiek hard vs mentaal hard.
Verschil is dat je van fysiek hard na een uurtje op de bank uitgerust bent
Na 30 jaar stenen sjouwen is je lichaam stuk, na 30 jaar kantoor is je hoofd stuk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat ik niet moe mag zijn van mijn werkquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je zet je brein toch enorm aan het werk?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat ik niet moe mag zijn van mijn werk
Nee. Muts zie ik niet eens meer als schelden eigenlijk. Tis meer een koosnaampjequote:
Een nieuwe heup is makkelijker dan een nieuw hoofdquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na 30 jaar stenen sjouwen is je lichaam stuk, na 30 jaar kantoor is je hoofd stuk.
HET IS 9:51 CL!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik vind een kantoorbaan meestal zwaarder qua vermoeid zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een nieuwe heup is makkelijker dan een nieuw hoofd
Nou vind ik niet dat je zware fysieke banen moet ONDERschatten, en de tol die t eist.
Maar dat je niet moe kan worden van een kantoorbaan is ook bullshit.
Ik heb gewoon niet het idee dat ik na 10 uur achter zo'n pc zitten even moe kan zijn als iemand die 8 à 9 uur moet staan of lopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je zet je brein toch enorm aan het werk?
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een kantoorbaan meestal zwaarder qua vermoeid zijn.
Ja, ik vind het ook een verschil.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIn het verleden 'fysiek' werk gedaan en vergeleken met dat vind ik dit werk wel zwaarder. Nu niet, maar toen ik nog volop met zaken bezig was wel
Zoals Samzz al zei; het is een hele andere vermoeidheid. Maar je lichaam is sneller uitgerust dan je breinquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet het idee dat ik na 10 uur achter zo'n pc zitten even moe kan zijn als iemand die 8 à 9 uur moet staan of lopen.
Dat vooral.quote:
Ik ben na een drukke kantoordag meer vermoeid dan na een drukke dag in de bouw of in de garage.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet het idee dat ik na 10 uur achter zo'n pc zitten even moe kan zijn als iemand die 8 à 9 uur moet staan of lopen.
Het hangt heel erg van het soort werk af. Ik heb dagen dat ik dom inklopwerk aan doen ben, dat is niet vermoeiend. Gister heb ik 3 uur om tafel gezeten met een klant. Was een intensief gesprek waar je geconcentreerd moet blijven. Was bekaf gisteravond.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een kantoorbaan meestal zwaarder qua vermoeid zijn.
Op de lange termijn is kantoorwerk wel beter vol te houden ja. Heb hier de wereld aan collega's van 60+ die niet hoeven te stoppem vanwege kapotte rug, handen, knieën etc.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben na een drukke kantoordag meer vermoeid dan na een drukke dag in de bouw of in de garage.
Maar dat fysieke werk gaat je na verloop van tijd gewoon slopen.
Maar dan vlak je de kapotte rug en nekklachten van de kantoorstoel weer uitquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de lange termijn is kantoorwerk wel beter vol te houden ja. Heb hier de wereld aan collega's van 60+ die niet hoeven te stoppem vanwege kapotte rug, handen, knieën etc.
Daarom wel weer blij met mn zit-sta bureauquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan vlak je de kapotte rug en nekklachten van de kantoorstoel weer uit
Om mara te zwijgen van de kwalen die je krijgt van te lang zitten
Met dat domme inklopwerk kijk ik opeens naar de klok en is de werkdag alweer voorbij. Dat gaat echt hard. Maar dat zal wel anders zijn als dat dagelijks koek is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het hangt heel erg van het soort werk af. Ik heb dagen dat ik dom inklopwerk aan doen ben, dat is niet vermoeiend. Gister heb ik 3 uur om tafel gezeten met een klant. Was een intensief gesprek waar je geconcentreerd moet blijven. Was bekaf gisteravond.
Heb jaren telefoonwerk gedaan. Dan doe je 80-100 gesprekken op een dag waarbij je geen fouten mag maken. Dat is ook best intensief werk. Heb okm emailondersteuning gedaan. Dan handel je 50 emails op een dag af, dat is totaal niet vermoeiend.
Ik dacht even dat daar instabureau stond en vroeg me af wat dat wasquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom wel weer blij met mn zit-sta bureau
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht even dat daar instabureau stond en vroeg me af wat dat was
En dat moet dan een hele dag?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
In mij geval gegevens in de systemen zetten. Handmatige massawijzigingen.
Ja, die hebben sommige hier ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom wel weer blij met mn zit-sta bureau
Typwerk, invoerwerk, massa.quote:
Ja natuurlijk. Er zijn toch ook mensen die de hele dag aan de lopende band stana?quote:
"werkdag"quote:
quote:Tijdens een werkdag van acht uur is de gemiddelde werknemer maar drie uur écht effectief bezig. Om precies te zijn: twee uur en 53 minuten.
Ja, vind ik echt heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die hebben sommige hier ook.
Is dat fijn?
Pakketjes bezorgen was het leukste fysieke werk dat ik heb gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Er zijn toch ook mensen die de hele dag aan de lopende band stana?
Of die de hele dag pakketjes bezorgen?
Tenzij regen en wind en zo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pakketjes bezorgen was het leukste fysieke werk dat ik heb gedaan
Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vind ik echt heerlijkIn de ochtend even zittend beginnen, dan rond 10 uur ga ik staan tot de lunch. Die eet ik dan weer zittend. Dan in de middag weer een paar uurtjes staan en zittend afsluiten
Eerste baantje bij de boer, aan de lopende band. 8 uur aan dat ding staan. Ik hoor dat ritme nog steeds in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Er zijn toch ook mensen die de hele dag aan de lopende band stana?
Neem er meteen een bureaufiets bij dan!quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Misschien eens regelen hiero.
Ja, zelfs dat vond ik wel meevallenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij regen en wind en zo.
Maar verder volgens mij idd wel prima.
Echt heel fijn! Had in het begin wel weer spierpijn van het staan omdat ik dat al even niet meer gewend wasquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Misschien eens regelen hiero.
Dat zou ik zo graag willenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Neem er meteen een bureaufiets bij dan!
[ afbeelding ]
Betaald het wel een beetje okee?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zelfs dat vond ik wel meevallenJe bent wisselend binnen (in de auto) en buiten (voor de voordeur). Als het heel hard regent blijf je gewoon even wat langer in de auto zitten. Buienalarm is dan je grote vriend
Ja, ik kreeg iets meer dan het minimumloon en gewoon per uur betaald. Dan rekenen ze wel uit hoe lang je bezig zou moeten zijn op een route, inclusief wat extra tijd. Dus het is niet zo dat je heel rustig aan kan doen en dan meer betaald krijgt, maar wel op basis van route (binnen of buiten bebouwde kom) en aantal pakketten. Ook voor grote pakketten weer meer dan voor de brievenbuspakketjes. Met eigen auto krijg je alle kilometers vergoed. Maar dat was bij DHL, ik geloof dat het bij PostNL kutter geregeld isquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Betaald het wel een beetje okee?
Zal de vacatures van hier in de gaten houden voor je.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou ik zo graag willen
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zal de vacatures van hier in de gaten houden voor je.
Typt zo kut he.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat soort dingen moet doen probeer ik dat maximaal een halve dag achtereen te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. 6 jaar lang gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Eerste baantje bij de boer, aan de lopende band. 8 uur aan dat ding staan. Ik hoor dat ritme nog steeds in mijn hoofd
O ja, in mijn hoofd was je ana t fietsenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zelfs dat vond ik wel meevallenJe bent wisselend binnen (in de auto) en buiten (voor de voordeur). Als het heel hard regent blijf je gewoon even wat langer in de auto zitten. Buienalarm is dan je grote vriend
Ik weet niet of ik me dan zou kunnen concentreren op taken, al fietsende.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Neem er meteen een bureaufiets bij dan!
[ afbeelding ]
Ik wiebel tijdens het fietsen en ook het concentreren ging mis.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me dan zou kunnen concentreren op taken, al fietsende.
Misschien wel, dat t went.
Je moet er geen cardiotraining van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, in mijn hoofd was je ana t fietsen
Ik heb ook geen idee, maar zou het graag willen proberenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, precies. Benen gewoon rustig in beweging houdenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet er geen cardiotraining van maken natuurlijk.
Dan nog.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, precies. Benen gewoon rustig in beweging houden
Zie het al voor me dat iemand zich helemaal het leplazerus aan het trappen is achter z'n bureau.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, precies. Benen gewoon rustig in beweging houden
Echt hequote:Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat iemand zich helemaal het leplazerus aan het trappen is achter z'n bureau.
Je mag blijkbaar niet kiten tijdens je vakantie.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:02 schreef Faxie het volgende:
Godver...
Vorige vakantie voor vertrek last van lekke kite, boel geplakt, maar op vakantie telkens nieuwe gaatjes. Continu geplakt, en hooguit uurtje varen voordat de kite weer slap werd.
Eenmaal thuis contact opgenomen met fabrikant, mocht de kite opsturen, ze gingen nieuwe rubbers steken en de boel van binnen reinigen, heel de kite inspecteren, garantie. Helemaal toppie.
Over een weekje weer op vakantie... gisteren gevaren, 7e sessie sinds reparatie, en kite werd weer slap
Contact opgenomen, ze sturen nieuw rubber op, heb gaatje wel gedicht... kite opgepompt om te checken... zit er weer een gaatje op dezelfde plek als waar ik voor de eerste vakantie last van had!
Filmpje gemaakt, opgestuurd... ben benieuwd wat ze gaan doen... hoop stiekem op een nieuwe kite...
Pfff.
Check.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat iemand zich helemaal het leplazerus aan het trappen is achter z'n bureau.
Iemand wil niet dat je naar dat geïnfecteerde werelddeel gaat, snap dat dan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:02 schreef Faxie het volgende:
Godver...
Vorige vakantie voor vertrek last van lekke kite, boel geplakt, maar op vakantie telkens nieuwe gaatjes. Continu geplakt, en hooguit uurtje varen voordat de kite weer slap werd.
Eenmaal thuis contact opgenomen met fabrikant, mocht de kite opsturen, ze gingen nieuwe rubbers steken en de boel van binnen reinigen, heel de kite inspecteren, garantie. Helemaal toppie.
Over een weekje weer op vakantie... gisteren gevaren, 7e sessie sinds reparatie, en kite werd weer slap
Contact opgenomen, ze sturen nieuw rubber op, heb gaatje wel gedicht... kite opgepompt om te checken... zit er weer een gaatje op dezelfde plek als waar ik voor de eerste vakantie last van had!
Filmpje gemaakt, opgestuurd... ben benieuwd wat ze gaan doen... hoop stiekem op een nieuwe kite...
Pfff.
Ja echt he. Klotetiming weerquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet kiten tijdens je vakantie.
Zou je denken?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand wil niet dat je naar dat geïnfecteerde werelddeel gaat, snap dat dan.
Ja, maar je kan niet elke vlieger met elke wind lekker varen. Ik neem 7-9-12 mee. 9 Gebruik ik het meest (die nu lek is)... dan kan ik in de meeste gevallen nog wel de 12 pakken, die dan erg krachtig wordt maar wel traag is, of de 7 die dan net iets te weinig power heeft maar wel snel is. 't Is gewoon verre van ideaal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt toch meerdere kites? Of is dit de meest gebruikte maat?
Hmm ja dat dacht ik ja. Vet balenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet elke vlieger met elke wind lekker varen. Ik neem 7-9-12 mee. 9 Gebruik ik het meest (die nu lek is)... dan kan ik in de meeste gevallen nog wel de 12 pakken, die dan erg krachtig wordt maar wel traag is, of de 7 die dan net iets te weinig power heeft maar wel snel is. 't Is gewoon verre van ideaal.
Nouja even afwachten wat ze zeggen...quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat dacht ik ja. Vet balen
Daarom.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En alleen om kinderen te maken, en die wil ik toch niet.
Ook al niet kitten. Et zit em niet mee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet kiten tijdens je vakantie.
Zolang OUD nog bestaat suddert het wel voortquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Op deze manier sterft Fok zo helemaal uit.
Ja ik kan me voorstellen dat PostNL echt kut geregeld is, maar als ik dat zo hoor is het bij DHL niet zo heel slecht!quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg iets meer dan het minimumloon en gewoon per uur betaald. Dan rekenen ze wel uit hoe lang je bezig zou moeten zijn op een route, inclusief wat extra tijd. Dus het is niet zo dat je heel rustig aan kan doen en dan meer betaald krijgt, maar wel op basis van route (binnen of buiten bebouwde kom) en aantal pakketten. Ook voor grote pakketten weer meer dan voor de brievenbuspakketjes. Met eigen auto krijg je alle kilometers vergoed. Maar dat was bij DHL, ik geloof dat het bij PostNL kutter geregeld is
Mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Op deze manier sterft Fok zo helemaal uit.
E-commerce, is daar niet veel in te vinden dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat PostNL echt kut geregeld is, maar als ik dat zo hoor is het bij DHL niet zo heel slecht!
Ik ben soms rond aan het kijken naar een vaste baan, ben ZZPer en heb niet te klagen, maar als de economie weer instort heeft dat natuurlijk wel gevolgen en dan is het beter om ergens in dienst te zijn. Maar goed, mijn specialiteit ligt dan weer bij e-commerce
Heb je daar niet van die Amerikaanse middle-of-nowhere-taferelen waarbij de huisarts ook de regionale patholoog, zalmkweker en loodgieter is?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig de huisarts te bereiken. Is lastiger dan ik dacht. Ben wel benieuwd waar ze dan mee bezig zijn, hier woont ja niemand.
Zou je denken he.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je daar niet van die Amerikaanse middle-of-nowhere-taferelen waarbij de huisarts ook de regionale patholoog, zalmkweker en loodgieter is?
Wait whutquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je daar niet van die Amerikaanse middle-of-nowhere-taferelen waarbij de huisarts ook de regionale patholoog, zalmkweker en loodgieter is?
Jawel, maar als de economie instort dan zal in de e-commerce ook weinig werk te vinden zijn!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
E-commerce, is daar niet veel in te vinden dan?![]()
Ik vond DHL erg fijn om te werken. Als ik ooit werkloos raak of iets, ga ik direct weer bij DHL solliciterenIs dan wel 'maar' minimumloon, maar vond het echt heerlijk
Oh, ja. Ik snap het.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jawel, maar als de economie instort dan zal in de e-commerce ook weinig werk te vinden zijn!
Wat maakt dat je daar wel eens aan denkt? En wat maakt dat je twijfelt?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken om me om te laten scholen en in de zorg te gaan werken. Maar twijfel twijfel twijfel.
Persoonlijke omstandigheden waar ik liever niet over uitweid op een forum. Ik twijfel omdat het volgens mij enorm zwaar werk is, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, daarnaast vind ik mensen moeten wassen echt ontzettend niet fijn en heb ik erg veel moeite met wisselende dag en nachtdiensten. En dat hoort er wel bij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat maakt dat je daar wel eens aan denkt? En wat maakt dat je twijfelt?
Ja 1 dag in de week er bij zou ideaal zijn, ik werk nu nog geen 1 complete dag (en kan er wel van rondkomen), dus heb echt super veel tijd over.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik snap het.
Dan is het inderdaad nooit verkeerd om er een baantje bij te hebben waar je nu bijvoorbeeld één dag in de week werkt en in zo'n situatie meer zou kunnen werkenDan kan ik DHL wel aanraden, als minimumloon je niet tegenstaat
![]()
Dan zou ik dat niet doen, het is idd zwaar werk. Vaak ook met niet zulke toffe collegasquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Persoonlijke omstandigheden waar ik liever niet over uitweid op een forum. Ik twijfel omdat het volgens mij enorm zwaar werk is, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, daarnaast vind ik mensen moeten wassen echt ontzettend niet fijn en heb ik erg veel moeite met wisselende dag en nachtdiensten. En dat hoort er wel bij.
quote:
In principe vind ik zwaar werk niet erg. Mits er maar tijd is om ook op te laden en volgens mij schort het daar aan denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan zou ik dat niet doen, het is idd zwaar werk. Vaak ook met niet zulke toffe collegas
Mijn moeder heeft dit op latere leeftijd gedaan. Het werk geeft haar veel voldoening, maar het is inderdaad wel zwaar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Persoonlijke omstandigheden waar ik liever niet over uitweid op een forum. Ik twijfel omdat het volgens mij enorm zwaar werk is, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, daarnaast vind ik mensen moeten wassen echt ontzettend niet fijn en heb ik erg veel moeite met wisselende dag en nachtdiensten. En dat hoort er wel bij.
Ik ben ook een beetje bang voor het geestelijke aspect.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dit op latere leeftijd gedaan. Het werk geeft haar veel voldoening, maar het is inderdaad wel zwaar.
Lichamelijk zou het in theorie niet zwaar moeten zijn, met gebruik van apparaten, liften e.d. Maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen inderdaad.
Kun je later voor mij komen zorgen, want dan heb ik helemaal NIEMAND.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken om me om te laten scholen en in de zorg te gaan werken. Maar twijfel twijfel twijfel.
Zorg ik voor jou en jij voor mij, dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je later voor mij komen zorgen, want dan heb ik helemaal NIEMAND.
Wel makkelijk. Gewoon een rij bedden met een ingebouwd toilet en fijne computers.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we een Fok!-verzorgingstehuis openen?
Hmhm, je redenen voor twijfel zijn ook redenen waarom ik niets met mijn diploma voor in de zorg doe/heb gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
wordt huisarts in Zeeland.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:51 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja 1 dag in de week er bij zou ideaal zijn, ik werk nu nog geen 1 complete dag (en kan er wel van rondkomen), dus heb echt super veel tijd over.
Mijn vader zou me kunnen helpen bij een baantje bij justitie waar hij nu werkt, maar dan zou ik eerst fulltime moeten werken tot ik een vast contract krijg en daarna parttime gaan werken. Wel heule goeie voorwaarden daar, verdient ongeveer even veel als mijn beste vriend die arts is, maar dan de helft van de uren
Ach, ik moet het nog eens goed bekijken. Soms heb ik zo'n dag, zoals nu, dat ik weinig te doen heb en dan komt zoiets weer boven drijven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, je redenen voor twijfel zijn ook redenen waarom ik niets met mijn diploma voor in de zorg doe/heb gedaanMaar misschien kan je kijken naar activiteitenbegeleiding of iets dergelijks? Dat is vaak alleen overdag en alleen bij 'laag niveau' gehandicapten en ouderen komt er dan een klein beetje hulp in hygiëne bij kijken
Dat is wel iets meer omscholen dan ik in gedachten hadquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wordt huisarts in Zeeland.
Bijscholen kan natuurlijk nooit kwaad. Of je er dan iets mee gaat doen kun je dan altijd nog bekijkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik moet het nog eens goed bekijken. Soms heb ik zo'n dag, zoals nu, dat ik weinig te doen heb en dan komt zoiets weer boven drijven.
Uhmquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorg ik voor jou en jij voor mij, dan?
Ik heb een tijdje in de ochtenden gewerkt naast het ZZP'en, was makkelijk te combineren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja 1 dag in de week er bij zou ideaal zijn, ik werk nu nog geen 1 complete dag (en kan er wel van rondkomen), dus heb echt super veel tijd over.
Mijn vader zou me kunnen helpen bij een baantje bij justitie waar hij nu werkt, maar dan zou ik eerst fulltime moeten werken tot ik een vast contract krijg en daarna parttime gaan werken. Wel heule goeie voorwaarden daar, verdient ongeveer even veel als mijn beste vriend die arts is, maar dan de helft van de uren
Ja jonge, in mijn hoofd ben je 20 toch.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm
Ik ben echt heul kei veul ouder.
Hoe zie je dat voor je.
Dat klopt. Maar ik zou dan weer, slim/dom als ik ben, dat via een ziekenhuis of zorginstelling willen doen want gratis. Maar dan zit je er natuurlijk wel even aan vastquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijscholen kan natuurlijk nooit kwaad. Of je er dan iets mee gaat doen kun je dan altijd nog bekijken
Geld overmaken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm
Ik ben echt heul kei veul ouder.
Hoe zie je dat voor je.
Ja, als het beter gaat met mijn gezondheid zal ik eens kijken of ik iets voor er bij kan vinden. Loop me namelijk heel erg te vervelen en een beetje structuur zal me goed doenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in de ochtenden gewerkt naast het ZZP'en, was makkelijk te combineren.
Dan moet ik mijn moeder trainen om mijn bedrijf over te nemen tot ik naar parttime kanquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt wel goedDat eerst full-time werken zie je niet zitten?
Ja het betaalde kut, maar ik had leuke collega's en die structuur en elke dag een stukje fietsen deden wonderenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, als het beter gaat met mijn gezondheid zal ik eens kijken of ik iets voor er bij kan vinden. Loop me namelijk heel erg te vervelen en een beetje structuur zal me goed doen
Oeffff dat is wel heel vroeg. Maar dat went natuurlijk ook wel weer!quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het betaalde kut, maar ik had leuke collega's en die structuur en elke dag een stukje fietsen deden wonderenStoelgang blij enzo.
Moest wel elke dag om kwart voor 7 de deur uit, dat was minder.
een blije stoelgang is altijd fijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het betaalde kut, maar ik had leuke collega's en die structuur en elke dag een stukje fietsen deden wonderenStoelgang blij enzo.
Moest wel elke dag om kwart voor 7 de deur uit, dat was minder.
Ik was ook om kwart over 11 weer thuis, kon ik meteen verder met mijn andere werk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oeffff dat is wel heel vroeg. Maar dat went natuurlijk ook wel weer!
Ik zou vrijwilligerswerk bij t dierenasiel gaan doen in jouw gevalquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, als het beter gaat met mijn gezondheid zal ik eens kijken of ik iets voor er bij kan vinden. Loop me namelijk heel erg te vervelen en een beetje structuur zal me goed doen
[..]
Dan moet ik mijn moeder trainen om mijn bedrijf over te nemen tot ik naar parttime kanzou ook niet zo heel erg zijn
Helaas is dat op de fiets niet te doen vanuit waar ik woonquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou vrijwilligerswerk bij t dierenasiel gaan doen in jouw geval. Tenzij je krap bij kas zit, dan niet.
Oh jammer. Ik heb het altijd met heel veel plezier gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Helaas is dat op de fiets niet te doen vanuit waar ik woonlijkt me wel heel leuk!
Cm ja! Maar ben meer dan t dubbele qua leeftijd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja jonge, in mijn hoofd ben je 20 toch.
Dan zal ik met liefde voor je zorgen wanneer je 80 bent en je glitterschoentjes nog steeds rocktquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm ja! Maar ben meer dan t dubbele qua leeftijd.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik met liefde voor je zorgen wanneer je 80 bent en je glitterschoentjes nog steeds rockt.
Zo'n relbejaardequote:Op woensdag 29 januari 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou echt hels zijn in zo'n tehuis denk ik![]()
De rellende rimpel!quote:
Dat ligt denk ik heel erg aan de doelgroep waarmee je gaat werken, ik zou denk ik niet in de psychiatrie kunnen werken, terwijl ik het bij de dementerende cliënten prima volhoud.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang voor het geestelijke aspect.
Zou je alle broeders in hun kont knijpen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Samzzje en Angelke en de Rellende Rimpels.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als een Suske en Wiske strip.
Denk niet dat ze jou daar accepteren neequote:Op woensdag 29 januari 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou, anno 2035 staat er vast de doodstraf op #metoo, dus dan pas ik wel opquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je alle broeders in hun kont knijpen?
Ik sterf eenzaam en alleen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk niet dat ze jou daar accepteren nee.
Ja, daar heb je ook een punt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik heel erg aan de doelgroep waarmee je gaat werken, ik zou denk ik niet in de psychiatrie kunnen werken, terwijl ik het bij de dementerende cliënten prima volhoud.
Hehe, ja ik heb hem even subtiel jouw kant op verwezenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sterf eenzaam en alleen.
Ik mag hopen dat ik dan katten heb die me opeten.
Gelukkig krijg ik een melding van KM op mijn instagram
Ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samzzje en Angelke en de Rellende Rimpels.
Ik zou t lezen!
We hadden toch net besloten dat ik voor je ga zorgenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sterf eenzaam en alleen.
Ik mag hopen dat ik dan katten heb die me opeten.
Gelukkig krijg ik een melding van KM op mijn instagram
Heb je auwie?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:38 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik mag morgen al naar de huisarts. Dat is fijn.
Nee, is voor controle. Maar ik had verwacht dat het pas ergens over twee weken zou kunnen. Ik probeer ze ook pas de hele dag te bellenquote:
Oh, fijn dat je zo snel terecht kunt danquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor controle. Maar ik had verwacht dat het pas ergens over twee weken zou kunnen. Ik probeer ze ook pas de hele dag te bellen.
Ja, de eerste 3 uur van mijn dagdiensten zo ongeveer ben ik aan het wassen. In het begin vond ik dat heel ongemakkelijk, maar dat wende best snel. Ik vind het wel belangrijk om het op een respectvolle manier te blijven doen met genoeg privacy. Sommige collega's doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je iemand zijn hele zelfverzorging overneemt, diegene naakt ziet en aanraakt en ernaast staat tijdens het douchen en op het toilet. Als verzorgend personeel is dat ook wel zo want je doet het elke dag, maar het blijft natuurlijk een hele intieme situatie voor die mensen en ik vind dat je er ook zo mee om moet blijven gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook een punt.
Moet jij ook wassen? Zo ja, hoe ervaar je dat?
Ja, ik heb vanochtend bijna een uur in de wacht gestaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, fijn dat je zo snel terecht kunt dan. En raar dat ze zo slecht bereikbaar zijn!
Ik weet niet of ik het zou kunnen... Gerimpelde piemels en vagina's wassen... Brrr.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 uur van mijn dagdiensten zo ongeveer ben ik aan het wassen. In het begin vond ik dat heel ongemakkelijk, maar dat wende best snel. Ik vind het wel belangrijk om het op een respectvolle manier te blijven doen met genoeg privacy. Sommige collega's doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je iemand zijn hele zelfverzorging overneemt, diegene naakt ziet en aanraakt en ernaast staat tijdens het douchen en op het toilet. Als verzorgend personeel is dat ook wel zo want je doet het elke dag, maar het blijft natuurlijk een hele intieme situatie voor die mensen en ik vind dat je er ook zo mee om moet blijven gaan.
Wat is het verschil dan in de praktijk tussen jou en die collega's die er wat amicaler mee omgaan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 uur van mijn dagdiensten zo ongeveer ben ik aan het wassen. In het begin vond ik dat heel ongemakkelijk, maar dat wende best snel. Ik vind het wel belangrijk om het op een respectvolle manier te blijven doen met genoeg privacy. Sommige collega's doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je iemand zijn hele zelfverzorging overneemt, diegene naakt ziet en aanraakt en ernaast staat tijdens het douchen en op het toilet. Als verzorgend personeel is dat ook wel zo want je doet het elke dag, maar het blijft natuurlijk een hele intieme situatie voor die mensen en ik vind dat je er ook zo mee om moet blijven gaan.
Heel. Erg. Lief.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, ja ik heb hem even subtiel jouw kant op verwezenlief he?
Ja! Komt goed!quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:36 schreef Samzz het volgende:
We hadden toch net besloten dat ik voor je ga zorgen.
Goede reden om de hele dag thuis te blijven!quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketje wordt vandaag tussen 9:30 en 18:00 bezorgd.
Zal dus wel net voor 18 worden.
Bijvoorbeeld de client eerst van boven weer aankleden voor je het onderlichaam gaat wassen, en collega's vragen of ze even buiten de kamer willen wachten wanneer ze iets aan me willen vragen in plaats van een heel gesprek gaan voeren terwijl de cliënt daar halfnaakt ligt. Best common sense dingen volgens mij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan in de praktijk tussen jou en die collega's die er wat amicaler mee omgaan?
Waarom eerst van boven weer aankleden, wordt de kleding dan niet natquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de client eerst van boven weer aankleden voor je het onderlichaam gaat wassen, en collega's vragen of ze even buiten de kamer willen wachten wanneer ze iets aan me willen vragen in plaats van een heel gesprek gaan voeren terwijl de cliënt daar halfnaakt ligt. Best common sense dingen volgens mij.
Ahquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zou dan weer, slim/dom als ik ben, dat via een ziekenhuis of zorginstelling willen doen want gratis. Maar dan zit je er natuurlijk wel even aan vast.
Dat lijkt me wel zo fijn wanneer dat niet gebeurdquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de client eerst van boven weer aankleden voor je het onderlichaam gaat wassen, en collega's vragen of ze even buiten de kamer willen wachten wanneer ze iets aan me willen vragen in plaats van een heel gesprek gaan voeren terwijl de cliënt daar halfnaakt ligt. Best common sense dingen volgens mij.
Ik wist alleen toen ik het bestelde niet dat het uit Denemarken zou komen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goede reden om de hele dag thuis te blijven!
Bij iemand die op bed ligt, wassen we met washandjes, dus dan was en droog je iemands lichaamsdelen om de beurtquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom eerst van boven weer aankleden, wordt de kleding dan niet nat?
Precies, maar bij dementerenden wordt er toch vaak gedacht 'die heeft er toch geen last van' of iets dergelijksquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo fijn wanneer dat niet gebeurd
Ah ja, iemand in bed zal zo gewassen worden idd. Maar dan zou je ook een laken of zo over het gewassen deel kunnen leggen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij iemand die op bed ligt, wassen we met washandjes, dus dan was en droog je iemands lichaamsdelen om de beurtAls het goed is, wordt de kleding dan niet nat.
Het is iets meer moeite om het aankleden in delen te doen, maar dan ligt iemand niet helemaal onbedekt tijdens het zorgmoment.
[..]
Precies, maar bij dementerenden wordt er toch vaak gedacht 'die heeft er toch geen last van' of iets dergelijks
Zo van die is het straks toch weer vergeten, dus boeiuh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij iemand die op bed ligt, wassen we met washandjes, dus dan was en droog je iemands lichaamsdelen om de beurtAls het goed is, wordt de kleding dan niet nat.
Het is iets meer moeite om het aankleden in delen te doen, maar dan ligt iemand niet helemaal onbedekt tijdens het zorgmoment.
[..]
Precies, maar bij dementerenden wordt er toch vaak gedacht 'die heeft er toch geen last van' of iets dergelijks
Ja je zal t straks toch echt moeten, die engelbilletjes van me.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, iemand in bed zal zo gewassen worden idd. Maar dan zou je ook een laken of zo over het gewassen deel kunnen leggen.
Maar goed, ja die logica snap ik.
Alsnog lijkt het me een ontzettend naar klusje.
En je kringspier werkt niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zal t straks toch echt moeten, die engelbilletjes van me.
En die zien er dan na 20 jaar negers echt niet meer uit hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |