Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
pff, contact opnemen met de bank gaat niet via de app, maar moet je inloggen op de site.
Die gegevens heb ik natuurlijk niet bij me.
straks als ik thuis ben dan maar.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet mee omgaan hoor.
Geen flauw ideequote:
ja, daar moet je dus inloggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.En via de site dan?
Jaloers op overprijsde dingen.quote:
Niet? Dat is wel een serieuze handicapquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaloers op overprijsde dingen.Hun spul kunnen niet eens Excel fatsoenlijk laten werken.
Ik kan er inmiddels wel mee omgaan. Maar ik vind iPhones gewoon te duur.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan echt niet met de iPhone van werk omgaanBlij dat ik 'm donderdag weer mag inleveren
Ja, ook dat inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels wel mee omgaan. Maar ik vind iPhones gewoon te duur.
Ben nog altijd blij met mijn Nokia.
ik heb nooit een iphone gehad. niet dat ik het geen mooie telefoons vindt, maar die prijs ga ik gewoon niet voor een telefoon betalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan echt niet met de iPhone van werk omgaanBlij dat ik 'm donderdag weer mag inleveren
Nee, een keuzelijst werkt daar niet in.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Dat is wel een serieuze handicap.
sony heb ik ook een tijd gehad. prima ding.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
NokiaIk heb een Sony, ook erg blij mee
Ik had er liever ook nooit één gehad, maar helaas had ik geen keuze hier op werkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit een iphone gehad. niet dat ik het geen mooie telefoons vindt, maar die prijs ga ik gewoon niet voor een telefoon betalen.
Chinese afluistertelefoonquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sony heb ik ook een tijd gehad. prima ding.
Nu een Huawei die is helemaal mooi.
ach, je wordt toch wel door iemand afgeluisterd. of het nou chinezen, russen, google, de cia of wie dan ook zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinese afluistertelefoon
Inderdaad. En alsof die Chinezen Nederlands verstaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je wordt toch wel door iemand afgeluisterd. of het nou chinezen, russen, google, de cia of wie dan ook zijn.
Ja prima telefoons. En betaalbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
NokiaIk heb een Sony, ook erg blij mee
Ow, handig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een keuzelijst werkt daar niet in.
Niet echt nee.quote:
De dingen die ik te verbergen heb, daarvoor gebruik ik geen telefoon.quote:
Ik ook niet. Dat kalligrafeer ik met citroensap op perkament.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De dingen die ik te verbergen heb, daarvoor gebruik ik geen telefoon.
Jij weetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kalligrafeer ik met citroensap op perkament.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kalligrafeer ik met citroensap op perkament.
Ang3l.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:28 schreef Ang3l het volgende:
HALLO JONGENS EN MEISJES EN MENSEN EN HUN HUISDIEREN!
Halloquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:28 schreef Ang3l het volgende:
HALLO JONGENS EN MEISJES EN MENSEN EN HUN HUISDIEREN!
Wilde je de Chinese Nieuwjaarsduik doen?quote:
Nee blijf liever boven het waterquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde je de Chinese Nieuwjaarsduik doen?
het is ook mooi weer om binnen te zittenquote:
We're all going to die! jbpanic.gifquote:
Jezusquote:
Stel nou er gaat iets mis, niemand die Faxie dan kan helpenquote:
laat gemaakt gisteren?quote:
Vandaag vrij, maar het was niet de bedoeling dat ik zo laat wakker zou worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JezusIk heb er al een hele dag opzitten voor mijn gevoel
Lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:38 schreef KLF het volgende:
[..]
Vandaag vrij, maar het was niet de bedoeling dat ik zo laat wakker zou worden.
Halve dag alweer voorbij.
Het is niet zo verstandig in je eentje te gaan watersporten. Helemaal niet met dit weer.quote:
Niet echt. Het weer valt ook tegen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerHad je nog plannen voor je vrije dag?
Dan is het niet erg tochquote:
Heb hier in het binnenland niet eens gemerkt uit welke richting de wind kwam.quote:
Hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:39 schreef KLF het volgende:
[..]
Viel mee, was ook wel vroeg wakker maar toch weer in slaap gevallen.
ik heb alles wel gehad op weg naar het werk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb hier in het binnenland niet eens gemerkt uit welke richting de wind kwam.en er was motregen.
Wowquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alles wel gehad op weg naar het werk.
toen ik vertrok zag ik bliksem, zodra ik reed hagelde het, toen weer motregen, droog, regen, een laagje hagel/sneeuw op straat...
dat laagje op de weg zal ook maar van heel korte duur zijn geweest, want het was 4 graden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wow![]()
Hier heb ik echt alleen maar droog en wind gezien
Dit probleem heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel altijd een paar miljoen euro te weinig op mijn rekening staan.
Ook met goed weer is in je eentje watersporten geen goed ideequote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb hier in het binnenland niet eens gemerkt uit welke richting de wind kwam.en er was motregen.
Meh, stop maar weer weg die popcorn.quote:
Tijd om de voeten op het bureau te pleuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh, stop maar weer weg die popcorn.
https://www.nu.nl/buitenl(...)het-coronavirus.html
Het heeft bij ons wel echt invloed op t bedrijf trouwensWant de douane van China lag al ff plat vanwege Chinees Nieuwjaar (dus vertragingen daarna), en dat is nu alleen maar erger. Plus alle klantbezoeken zijn gecanceld, reparatiecentra's op een laag pitje, servcie engineers die niet mogen reizen etc etc.
We zitten nl in Shanghai, Shenzhen en Suzhou en Suzhou is nog best "dicht bij" Wuhan weer. En Shenzhen weer dicht bij Hong Kong (wat ook dicht is of gaat geloof ik).
ZO KOMT HET WEL HEEL DICHTBIJ!
De timing met CNY kan ook gewoon echt niet kutter
Voor de economie , maar ook voor t land en de mensen.
Ik wilde het net typen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd om de voeten op het bureau te pleuren.
Nou, we hebben ook nog Amerika en Europa hequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd om de voeten op het bureau te pleuren.
Al dampo/vicks onder je voeten geprobeerd?quote:
Even invullen plsquote:
Saus erop of ernaast?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Man/vrouw/anders:
Woonachtig in:
Geboortejaar:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je:
Hobby’s:
Heb je verkering/een relatie:
Kinderen/kinderwens/kinderhaat:
Huisdieren:
Ohquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik over anderhalve week heen ga
Is dat verplichtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Even invullen pls
Man/vrouw/anders:
Woonachtig in:
Geboortejaar:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je:
Hobby’s:
Huisdieren:
Zo'n lijstje heb ik ook nooit ingevuld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Even invullen pls
Man/vrouw/anders:
Woonachtig in:
Geboortejaar:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je:
Hobby’s:
Huisdieren:
Niet? Belachelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo'n lijstje heb ik ook nooit ingevuld.
Het is nooit te laat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij wekt ook niet de schijn van een kloonquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: dinsdag 16 januari 2007 @ 10:01
Ik wist van het hele lijstje niet af.quote:
Maar Groove is in the heart is heul niet van KLF!quote:
Nou, nog even snel invullen danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist van het hele lijstje niet af.
Doe ff normaalquote:
Ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij wekt ook niet de schijn van een kloon
[..]
Horen ook nog foto's bij in casual, gala en badpakken rondes.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist van het hele lijstje niet af.
Ik kom hier nog op terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, tenzij je je vorige account prijsgeeft.
Geen kloon-lifequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Ook nooit de behoefte gehad om een kloon aan te maken. Is alleen maar meer wachtwoorden onthouden.
Ik heb er eentjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Ook nooit de behoefte gehad om een kloon aan te maken. Is alleen maar meer wachtwoorden onthouden.
Waarom zou je voor een kloon een ander wachtwoord nemen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Ik kon geen leuk plaatje van KLF vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Groove is in the heart is heul niet van KLF!
Last train to trancentral, die wel
Deze UI is toch van die videoclip Groove is in the heart ofzoiets?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef KLF het volgende:
[..]
Ik kon geen leuk plaatje van KLF vinden.
Nee joh, ik vergeet dat steeds te kopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al dampo/vicks onder je voeten geprobeerd?
Longenquote:
Ahja, is ook niet iets wat standaard op je boodschappenlijstje staatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik vergeet dat steeds te kopen.
Inderdaad, ik gebruik gewoon altijd Berepak2.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een kloon een ander wachtwoord nemen?
Wanneer dan? En ga je het lijstje invullen of je vorige account prijsgeven. Wel even SMART graag.quote:
Ja klopt. Ik vond deze wel wat hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze UI is toch van die videoclip Groove is in the heart ofzoiets?
Ik had t nog opgeschreven. Maar thuis laten liggenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahja, is ook niet iets wat standaard op je boodschappenlijstje staat
Nicequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had t nog opgeschreven. Maar thuis laten liggen. Heb t nu in de telefoon gezet.
TwisterRGBquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gebruik gewoon altijd Berepak2.
Ik heb ook geen idee meer hoe die er uit zagenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef KLF het volgende:
[..]
Ik kon geen leuk plaatje van KLF vinden.
Oke, op je eindbestemming mag t sneeuwen.quote:
Ook weer zo inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een kloon een ander wachtwoord nemen?
Even invullen plsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, nog even snel invullen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wie wil daar nu heen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, op je eindbestemming mag t sneeuwen.
Als dat maar niet Eindhoven is. Maar ja, daar ga je toch niet heen
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Horen ook nog foto's bij in casual, gala en badpakken rondes.
bij mannen worden gele speedo's ook geaccepteerd ipv badpakken.quote:
Ik weet even niet meer waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Zeer terechte klacht van Teun hoor, over die zelfscanzombies.bij mijn AH lijkt af en toe de meerderheid van de sheeple die scanpistolen niet te gebruiken waardoor er rijen ontstaan bij de zelfscankassa's, omdat ze daar alles nog een voor een gaan lopen scannen.
Terwijl daar helemaal geen ruimte voor is.
Had helemaal gemist dat die zangeres nog optreedt, wel onder een andere naam Lady Miss Kier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee meer hoe die er uit zagen
Dee Lite is altijd beter!
https://www.reddit.com/r/(...)elfscannen_verkeerd/quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer waar dit over gaat.
quote:LUCTOR_ET_EMERGO
1 point
·
16 hours ago
Wat een zeikgeit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)elfscannen_verkeerd/
Iemand met jouw naam reageert hier
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even invullen plsHij doet het ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tomorrow!quote:
Aha, ben ik niet. Ik heb geen account daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)elfscannen_verkeerd/
Iemand met jouw naam reageert hier
[..]
Ik liep net buiten, in de koude wind, maar wel droogquote:
Deed je dat vroeger op CU2 (of andere profielsites) ook? Die lange vragenlijsten invullen?quote:
Daar heb ik nooit opgezeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deed je dat vroeger op CU2 (of andere profielsites) ook? Die lange vragenlijsten invullen?
CU2quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deed je dat vroeger op CU2 (of andere profielsites) ook? Die lange vragenlijsten invullen?
Oh hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha, ben ik niet. Ik heb geen account daar.
Ohquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit opgezeten.
Zelf nooit op gezeten, maar wist wel van die vragenlijsten die ze dan via een subsite daarvan beschikbaar steldenquote:
wel op cu2day of cu2night?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
[..]
Zelf nooit op gezeten, maar wist wel van die vragenlijsten die ze dan via een subsite daarvan beschikbaar stelden
Wel ooit op Badooquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
[..]
Zelf nooit op gezeten, maar wist wel van die vragenlijsten die ze dan via een subsite daarvan beschikbaar stelden
Nee, ik zat vroeger, qua profielensites, alleen op thatsme.nl (of het was thatsme.com, dat weet ik niet meer). Daar gebruikten sommigen ook die vragenlijsten van CU2quote:
quote:
En Hyves natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zat vroeger, qua profielensites, alleen op thatsme.nl (of het was thatsme.com, dat weet ik niet meer). Daar gebruikten sommigen ook die vragenlijsten van CU2![]()
Thatsme kon je helemaal aanpassen, geen enkel profiel leek hetzelfde qua stijl. Was vet
[..]
Oja, hyves heb ik ook kort op gezetenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Hyves natuurlijk.
Ik mis die emoticon van kou wel.
die ken ik niet eensquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zat vroeger, qua profielensites, alleen op thatsme.nl (of het was thatsme.com, dat weet ik niet meer). Daar gebruikten sommigen ook die vragenlijsten van CU2![]()
Thatsme kon je helemaal aanpassen, geen enkel profiel leek hetzelfde qua stijl. Was vet
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Hyves natuurlijk.
Ik mis die emoticon van kou wel.
msnquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
vroeger toen je gewoon nog met wildvreemden kon praten op ICQ
Zat ook een forum bij. Dat was mijn eerste forum-ervaringquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet eens
heb volgens mij ook ooit myspace gehad, maar dat gebruikte bijna niemand
Net voor mijn tijd, ik ben van de MSN-generatiequote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
incl foute naam met 20 emoji en kunstwerken uit leestekens?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat ook een forum bij. Dat was mijn eerste forum-ervaring![]()
Myspace nooit gebruikt
[..]
Net voor mijn tijd, ik ben van de MSN-generatie
Nee, dat dan weer niet. Ik deed altijd "[mijn naam] || [random songtekst]"quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
incl foute naam met 20 emoji en kunstwerken uit leestekens?
Wel 20x per seconde online komen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik deed altijd "[mijn naam] || [random songtekst]"
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel 20x per seconde online komen?
Vroeger toen je random mensen uit het telefoonboek lastig ging vallenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
"Oh Owwww!"quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
En CU2Nightquote:
Dat heb ik wel nog gedaan, jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger toen je random mensen uit het telefoonboek lastig ging vallen
Maar een koelkast loopt toch uberhaupt niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik wel nog gedaan, ja![]()
"Hoi, we bellen om te vragen of je koelkast nog loopt"
- Ja, die loopt nog
"Dan zou ik er maar snel achteraan gaanHAHAHAHAHAHA"
Wat een kutgeintjes waren dat eigenlijk
niks mis mee, om af en toe op te kijkenquote:
Ik was wat.. 7/8 ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar een koelkast loopt toch uberhaupt niet.
Ja, je hebt gelijk. Maar ik was een kind...quote:
Vooruit, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Maar ik was een kind...
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooruit, het is je vergeven.
Helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik vind het wel weer tijd om naar huis te gaan. Helaas is de klok dat nog niet met me eens
Nee, het is niet zo verstandig om in je eentje het water op te gaan als de lucht en het water 5 graden zijn, en het over 7bft isquote:
Verstandige manquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo verstandig om in je eentje het water op te gaan als de lucht en het water 5 graden zijn, en het over 7bft is
w00tquote:Per 1 april 2020 verlagen wij de rente van de betaal- en spaarrekeningen naar 0%.
1 aprilquote:
Iedere keer als ik zo'n mailtje of melding krijg, heb ik iedere keer weer een "goh, kon dat nog".quote:
Bij het volgende mailtje word ik wel heel verdrietig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere keer als ik zo'n mailtje of melding krijg, heb ik iedere keer weer een "goh, kon dat nog".
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij het volgende mailtje word ik wel heel verdrietig.
Mijn hypotheekrente is al flink laag hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat de debetrente eens omlaag dan?
Vast nog geen 0%.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn hypotheekrente is al flink laag hoor.
Goeeeed.quote:Gisteren 27 januari is er in het bos nabij de parkeerplaats aan de Rijksweg N224 te Ede, door een passant een tasje gevonden. Toen de passant deze tas opende, zag hij tot zijn schrik dat er een aantal handgranaten in zaten.
Arme jij. Ik ga er wel zo vandoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:36 schreef rival het volgende:
half 4, pak mijn jas....
Helaas, moet tot 5
Laat mij maar in de steekquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ga er wel zo vandoor
Hallo hittegolfje.quote:
"Mah DIIIIICK!"quote:
Ja prima, lekker uitgerust en klaar voor de strijdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Mah DIIIIICK!"![]()
O neee.
Hallo.
Ja niet zo veel. Lekker rustig aan he, op de ouwe dag!![]()
Hoe'st met u?
banswordennietbesproken!quote:
Ik heb me (bewust) als een doorgeslagen idioot gedragen als een stier in een porceleinwinkel om een punt te maken, en dat is gezien het nieuwe "beleid" in NWS prima geluktquote:
Maar je kleurtje ben je kwijt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me (bewust) als een doorgeslagen idioot gedragen als een stier in een porceleinwinkel om een punt te maken, en dat is gezien het nieuwe "beleid" in NWS prima gelukt.
Ik had ongelijk, moest me inhouden en ik was doorgeslagen, maar uiteindelijk is er een nieuwe policy gekomen, lijkt me dat ik ergens een klein beetje misschien wel een punt had.
Toen ik vanmorgen nog in bed lag en de regen tegen het raam hoorde beuken, wilde ik me het liefst ook nog even omdraaien en onder de dekens blijven.quote:
Ik stel me aan, want ik ben vanmorgen naar de bios geweestquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen nog in bed lag en de regen tegen het raam hoorde beuken, wilde ik me het liefst ook nog even omdraaien en onder de dekens blijven.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stel me aan, want ik ben vanmorgen naar de bios geweest
Lege zaal?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stel me aan, want ik ben vanmorgen naar de bios geweest
Vond ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het was fijn dat je er was.
Met wie ga je vechten?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja prima, lekker uitgerust en klaar voor de strijd.
Jojo Rabbitquote:
The manquote:
Ja, ik. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The man.
Neuh, zo erg is het nou ook weer niet, maar het is wel weer duidelijk wat goed en fout is en wie dat bepaalt.
Ik ben ook klaar met vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
Klaar mee. Nieuwe kantoor is nog veel te saai en kaal en ik mis planten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met vandaag
Dat is toch al een oude film. Of is het een nieuw deel.?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Child's Play op NetflixMaar heb hem natuurlijk al in de bios gezien.
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om vanavond iets te gaan doen ipv op de bank hangen.
Omg waaromquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ruilen? Mag jij gaan werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om vanavond niks te doen en onmeunig te gaan bankhangenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit, maar eerst rondje hardlopen want het is voor het eerst droog sinds 2 dagenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zin om vanavond niks te doen en onmeunig te gaan bankhangen
Ik ben al lang blij dat het niet meer mistig is hier. Wat een treurnis was dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit, maar eerst rondje hardlopen want het is voor het eerst droog sinds 2 dagen
Omdat ik anders vast weer een of andere managementrapportage moet schrijven omdat vandaag iemand een fuckup maakte.quote:
quote:My Virus, called Coronavirus, just wiped out the world in 500 days!
Echt he. Sommige van die dagenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met vandaag
Ok dan: ga! GA!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik anders vast weer een of andere managementrapportage moet schrijven omdat vandaag iemand een fuckup maakte.
Ik heb de hele dag al iets gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Remakequote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef KLF het volgende:
[..]
Dat is toch al een oude film. Of is het een nieuw deel.?
Weet alleen nog niet wat, want het zwembad is niet open om te gaan zwemmen. Misschien dat ik even een film ga kijken ergens.quote:
Stuk leuker dan zwemmen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat, want het zwembad is niet open om te gaan zwemmen. Misschien dat ik even een film ga kijken ergens.
Faxiequote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Nou dit is mijn week niet hoor. Wie vrolijkt me op.
Volgende week heb je een groot bedquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Hier was het vanaf vrijdag t/m zondagavond mistig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet meer mistig is hier. Wat een treurnis was dat.
Zelfs je 10 blikken schultenbrau helpen niet meer?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Zou niet mikken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:16 schreef DrMarten het volgende:
Energie aan het verzamelen om een pizza in de oven te mikken
Dat is wel chill. 😊quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgende week heb je een groot bed.
Dit is wel heel ernstig hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:16 schreef DrMarten het volgende:
Energieslurpende dag vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel heel ernstig hoor.
Daarna nog minder energiequote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:16 schreef DrMarten het volgende:
Oeh, dat ziet er goed uit. Mjam.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Restje van dit aan het eten, zo lekker
Daarom nooit gaan zitten zodra je thuis komt, maar eerst koken.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu nog 3 weken niet slapen?
Gewoon voor meerdere dagen koken af en toe en zorgen dat je shit in de vriezer hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom nooit gaan zitten zodra je thuis komt, maar eerst koken.
Hier komt het nooit meer uit de vriezer dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon voor meerdere dagen koken af en toe en zorgen dat je shit in de vriezer hebt.
Dat is mijn plan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Chia het volgende:
Gewoon zorgen dat iemand anders al gekookt heeft als je thuiskomt
neh, zo vroeg wil ik niet etenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Chia het volgende:
Gewoon zorgen dat iemand anders al gekookt heeft als je thuiskomt
Dat snap ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt het nooit meer uit de vriezer dan.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt het nooit meer uit de vriezer dan.
Omdat ik het "vergeet" of "geen zin" in heb om de een of andere reden. Heb het een tijd gedaan, maar zonder succes.quote:
Ik blijf niet voor eeuwig werkloos.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent toch werkloos straks. Dan moet jij koken
Dat klinkt wel echt als iets wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat denk jij. Eerst biggen en dan thuiszitten met kind,.
Ik heb net de perfecte DVD screener ge"vonden", hoef ik mijn huis niet voor uitquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is 1917 geworden. Zo maar eens richting de bioscoop lopen.
Gezellig met Djaylano naar de indoor speeltuinquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat denk jij. Eerst biggen en dan thuiszitten met kind,.
Sommige films doen het toch beter in de bioscoop. Of heb jij Dolby Atmos thuis met een huge scherm?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb net de perfecte DVD screener ge"vonden", hoef ik mijn huis niet voor uit.
Dat gaat ook vervelen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet te hopen nee. Maar je vriend is dus lekker op tijd thuis altijd?
Op tijd thuis zijn?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen hoor.
Hey Losquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef KLF het volgende:
Nooit meer werken, ik moet er niet aan denken.
Ik doe het al jaren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere avond braaf op de bank zitten.
ik wil daar best aan denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef KLF het volgende:
Nooit meer werken, ik moet er niet aan denken.
Yesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet te hopen nee. Maar je vriend is dus lekker op tijd thuis altijd?
Eenmaal op tijd thuis mag je niet meer weg?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere avond braaf op de bank zitten.
Verboden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Eenmaal op tijd thuis mag je niet meer weg?
65 inch met full size speakers 5.1, goed genoeg en geen vervelende mensen in de zaal etcquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige films doen het toch beter in de bioscoop. Of heb jij Dolby Atmos thuis met een huge scherm?
Ce vergat even tegen wie hij het had denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
65 inch met full size speakers 5.1, goed genoeg en geen vervelende mensen in de zaal etc.
Maar opzich niets mis met naar de bioscoop gaan natuurlijk.
Niet iedereen houdt alles bij etc denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ce vergat even tegen wie hij het had denk ik
Ik deel mijn Excel met mch.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt alles bij etc denk ik.
Ik vergeet alles gewoon meestalquote:
als je geld genoeg hebt kun je dat gat makkelijk vullen met hobbiesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:21 schreef KLF het volgende:
[..]
Los?
[..]
Lijkt mij zo'n gat waar je dan invalt.
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vergeet alles gewoon meestal.
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:25 schreef Elvi het volgende:
Plague Inc gedownload. Binnen 400 dagen de mensheid uitgeroeid.
Dan wel ja. Ik win ooit nog wel een miljoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je geld genoeg hebt kun je dat gat makkelijk vullen met hobbies
Heel Nederland is plat hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:25 schreef Elvi het volgende:
Plague Inc gedownload. Binnen 400 dagen de mensheid uitgeroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |