Alvast een beetje oefenenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar hier kijken toch geen miljoenen mensen naar? Dus waarom al deze effort met die filmpjes enzo?
Het wordt nu wel voor het eerst op tv uitgezondenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar hier kijken toch geen miljoenen mensen naar? Dus waarom al deze effort met die filmpjes enzo?
Omdat we ons best ervoor doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik dus ook gemist..quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
één of andere Zweed (hè verrassend)
Zou het niet ook een soort testrun zijn? Ik ben tot op heden onder de indruk maar ik schakelde pas in bij het grapje van Chantalquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
het was al een Zweed gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Het geheimpje.... Ik gok dat Sietse zijn opvolger wordt.
Om alvast te laten zien wat iedereen straks in mei mag verwachten. Het is een soort visitekaartje. En..... Ik vind het al veelbelovend.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Die krijgt een peptalk van @Greysquote:
Als opvulling? Ze moesten die bakken klaarzettenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Vind ze tot nu toe wel een goeie chemie hebben!quote:
We zijn nu al genaaidquote:
Ja, voor België zou dat in ieder geval al wel goed uitkomenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Duitsland en Nederland bij elkaar.
Hopen dat België er ook bij zit.
Trein heeft vertraging?quote:
Nee, dit waren de Big 5 + host (Nederland)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:36 schreef spapaars het volgende:
Geen landen meer die rechtstreeks in de finale zitten?
Deze zes zitten al in de finale, maar mogen wel in een halve finale stemmen. Er is nu bepaald in welke.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:36 schreef spapaars het volgende:
Geen landen meer die rechtstreeks in de finale zitten?
2e.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
Waar zit France? Ik vraag dit voor Cee
Helaas in 2quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
OOHH JAAAquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |