De Loting valt vanaf 16.10 te volgen op het Youtubekanaal van Eurovisie of op NPO1 met commentaar van Cornald Maas.twitter:JanSmit twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 12:37:25Vanmorgen hebben @ChantalJanzen, @EdsiliaRombley en ik een poging gedaan om de loting voor volgende week alvast te oefenen... ? Wij komen er wel! #Eurovision #VolgendeWeekNatuurlijkSerieus https://t.co/piuPs6g8L0 reageer retweet
Funky haarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:13 schreef Guanabana het volgende: Ze hebben Jan duidelijk wat hipper gemaakt
![]()
Zou het?quote:
QFT.quote:
En ach. Het hoeft ook niet per se in Cockney accent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:15 schreef Funhouse het volgende:
Jan en Edsilia klinken nog een beetje gemaakt, maar het is wel verstaanbaar. Chantal klinkt top!
Tot nu toe foutloos dus!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb geen Cornald, of heeft ie nog niets gezegd?
Nee precies! En ze gaan echt nog wel makkelijker praten met wat meer training/repetitie voor de echte show!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ach. Het hoeft ook niet per se in Cockney accent.
Ik vind het meevallen en als voormalig student Engels ben ik altijd nogal kritisch. Waarschijnlijk had ik erger verwacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:14 schreef koffieleuk het volgende:
Erger me best wel aan Jan z'n accent eigenlijk.
Jan is stiknerveus.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef Dave het volgende:
Jan staat wat zenuwachtig heen en weer te wiegen.
Nee, nog niet, ik gok bij de loting pas.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb geen Cornald, of heeft ie nog niets gezegd?
It's TEL AVIV!!! x100quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
Wel jammer dat die maffe burgemeester er zelf niet is
Geen fluitsoloquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
Wel jammer dat die maffe burgemeester er zelf niet is
Ze hebben hem goed opgehipt ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:18 schreef Aadrianus het volgende:
Dat beetje baard doet Jan goed, moet ik zeggen.
Een van de hoogtepunten vorig jaarquote:
hij gaat zich straks weer boos maken over zijn boomhutquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:18 schreef Aadrianus het volgende:
Dat beetje baard doet Jan goed, moet ik zeggen.
FUck hier moet ik veel te hard om lachenquote:
Lekker subtiel, geweldig!quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Bedankt dat u er bent in uw eigen Stadhuis.
Hij was toch in de buurt en had niets in zijn agenda.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Bedankt dat u er bent in uw eigen Stadhuis.
Ik heb het idee dat de baard +snor afleiding isquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Jan er nou goed of slecht uit vind zien qua gezondheid
Beetje wild. En afgevallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Jan er nou goed of slecht uit vind zien qua gezondheid
Wil jij zijn slot zíjn?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:22 schreef Dave het volgende:
Hallo donkere meneer met de grote sleutelhanger.
Een echte burgemeester qua uitstraling.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Aboutaleb straalt wel een zekere rust uit die overslaat op die andere 3.
Heel Europa.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:23 schreef spapaars het volgende:
Wat een gedoe, wordt het ook nog elders live op tv gebracht?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
Altijd al geweten dat Duncan het kind van de burgemeester is.
Ik denk dat het gewoon een nieuwe look is, aangemeten door stylisten. Duncan kreeg ook een nieuwe look. Vergelijk het maar eens met 'The Voice'. Ik vind het een hippere meer sexy look dan zijn normale klassieke look. Alleen hoor ik nog wel een klein kraakje op z'n stem.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de baard +snor afleiding is
En z'n Engels is ook prima - zonder nonnetjes denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een echte burgemeester qua uitstraling.
Juh.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:22 schreef Dave het volgende:
Hallo donkere meneer met de grote sleutelhanger.
Bij mij zijn ze al een kwartier bezig. Misschien de stream even refreshen.quote:
Het is al even bezigquote:
Juist! Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
"Are you an Eurovision fan aswell?"
"No."
Dit is normaliter ook nooit live op TV. En ook helemaal niet voor een breed publiek gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie geen zender die het brengt.
Misschien in een paar verre voormalige oostbloklanden.
Neu. Dit is alleen een dingetje in het organiserde land en online.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zei Edsilia volgens mij in het voorstukje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is flink afgevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze doen het echt prima tot nu toe... Jan zijn Engels is dik in orde!
Open Upquote:
scheurt vanzelfquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:29 schreef Niels93 het volgende:
We zien nu ook een beetje de animaties van het logo. Vind het er gaaf uitzien!
Heerlijk troela.quote:
Jupquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ah dit met die oud-winnaars hebben ze zeker gecombineerd met het ZIGGO concert
Denk dat wij die niet kunnen ontvangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het hem zo gunnenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Het geheimpje.... Ik gok dat Sietse zijn opvolger wordt.
Is ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Opvolger is al bekend, een Zweedquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Was al voor dat schaatsprogramma waar hij aan mee deed. Hard getraind.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is flink afgevallen volgens mij.
Zijn opvolger is al bekendquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Oh dat heb ik even gemist danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al aangekondigd wie hem gaat vervangen?
Ik ookquote:
Alvast een beetje oefenenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar hier kijken toch geen miljoenen mensen naar? Dus waarom al deze effort met die filmpjes enzo?
Het wordt nu wel voor het eerst op tv uitgezondenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar hier kijken toch geen miljoenen mensen naar? Dus waarom al deze effort met die filmpjes enzo?
Omdat we ons best ervoor doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik dus ook gemist..quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
één of andere Zweed (hè verrassend)
Zou het niet ook een soort testrun zijn? Ik ben tot op heden onder de indruk maar ik schakelde pas in bij het grapje van Chantalquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
het was al een Zweed gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef ReMiLa het volgende:
Om alvast te laten zien wat iedereen straks in mei mag verwachten. Het is een soort visitekaartje. En..... Ik vind het al veelbelovend.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Die krijgt een peptalk van @Greysquote:
Als opvulling? Ze moesten die bakken klaarzettenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Vind ze tot nu toe wel een goeie chemie hebben!quote:
We zijn nu al genaaidquote:
Ja, voor België zou dat in ieder geval al wel goed uitkomenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Duitsland en Nederland bij elkaar.
Hopen dat België er ook bij zit.
Trein heeft vertraging?quote:
Nee, dit waren de Big 5 + host (Nederland)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:36 schreef spapaars het volgende:
Geen landen meer die rechtstreeks in de finale zitten?
Deze zes zitten al in de finale, maar mogen wel in een halve finale stemmen. Er is nu bepaald in welke.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:36 schreef spapaars het volgende:
Geen landen meer die rechtstreeks in de finale zitten?
2e.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
Waar zit France? Ik vraag dit voor Cee
Helaas in 2quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
OOHH JAAAquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef GeorgeM het volgende:
Staat sowieso in finale hequote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OOHH JAAA![]()
Semi 2
Net de semi waar ik nog geen kaartje voor hebFlink op jagen dan overmorgen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OOHH JAAA![]()
Semi 2
Net de semi waar ik nog geen kaartje voor hebFlink op jagen dan overmorgen
Ja, maar je hebt ook zo'n stukje dat ze gaan interviewen in zo'n semi en dat is bij Frankrijk dus op donderdagquote:
Die schrijven we af inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Wit-Rusland haalt de finale niet
He struikelt nog a little over his tonguequote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef iBenny het volgende:
Jan heeft nog wel een beetje moeite met het Engels. Klinkt nog niet echt soepel
Johquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Wit-Rusland haalt de finale niet
Of hij realiseert zich dat hij ook nog een trein moet halenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:40 schreef Cirilico het volgende:
Jan heeft in z'n oortje gehoord dat ie sneller moet.
Chantal has to catch a trainquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:40 schreef Cirilico het volgende:
Jan heeft in z'n oortje gehoord dat ie sneller moet.
Ik heb er wel wat over gelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JohHeb je die voorronde gezien? Wat een droevenis
![]()
Al zei ik dat vorig jaar ook en we weten wat er toen gebeurde
Als docent Engels kan ik je zeggen: hij is de beste van de drie. Zou het hoogste cijfer krijgen, zowel qua uitspraak als vloeiendheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef iBenny het volgende:
Jan heeft nog wel een beetje moeite met het Engels. Klinkt nog niet echt soepel
Ik vond alleen Naviband heel tof, in 2017quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat over gelezenHet gebeurt bijna nooit dat ik hun liedje leuk vind.
Nee dat wordt bewaard voor de finalequote:
En Chantal moet er nog heen, dat kun je ook wel horen. Even oefenen op de th-s.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Die nonnen hebben wel vakwerk afgeleverd bij Jan
Wilde ik net zeggenquote:
Ja maar ik vind haar nu al wel prima klinkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En Chantal moet er nog heen, dat kun je ook wel horen. Even oefenen op de th-s.
Jammer voor jequote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Shit geen Servië in de eerste semi :’(
Ja hoor, het is niet slecht ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haar nu al wel prima klinken
Ik heb geen ticket voor semi 1, maar als ik tussen 1 en 2 mag kiezen was ik voor 1 gegaan. Nu ga ik voor semi 2quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor jeMisschien kun je ook nog een ticket voor semi 2 krijgen?
Dan maar hopen dat we daar nog bij kom-quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
De tweede halve finale ziet er op het oog veel makkelijker uit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Portugal loot het meest gunstige van wat mogelijk is;
Ah, zoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen ticket voor semi 1, maar als ik tussen 1 en 2 mag kiezen was ik voor 1 gegaan. Nu ga ik voor semi 2![]()
Bij de eerste wave voor de finale gegaan maar dat was kansloos. Wel kaartjes voor de repetitie via de avrotros.
Volgens mij zijn die sneertjes van Chantal niet geoefendquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef VeX- het volgende:
Wat een circus dit. Alles is zo nep. Maar toch wel leuk voor NL.
Precies; hij doet het wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:47 schreef Aadrianus het volgende:
Wat Jan moet doen is met die first half and second halfs en first semifinal and second semifinal is best lastig...... Heeft met al die herhalingen qua tongenbreker een hoog she saw seashells on the sea shore gehalte....
En ook een land meer zie ikquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:48 schreef Fred_B het volgende:
BE met Nederland, maar wel in de sterkere semi
Ja dat lijkt wel de sterkere semi te worden, als je de track records van de landen mee laat wegenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind semi 1 waar ik ben wel leuk hoor
Oh dan zag ik het even verkeerdquote:
Echt he? Subliem!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond vooral het commentaar van Cornald erg sterk.
Ik heb geen foutje gehoord nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Niet gemist eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Tja, je kan moeilijk een land in twee stukken verdelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:49 schreef FruitofUtopia het volgende:
Tis niet echt eerlijk verdeeld he![]()
Dacht ook ff dat het wat te langzaam ging in het begin, maar mooi op tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:51 schreef Cyan9 het volgende:
Netjes in 40 minuten gedaan. Nederlandse effectiviteit.
Ja, dat was twee jaar terug ook. Toen leek semi final 1 heel zwak, maar hadden ze opeens heel veel goede liedjes ingestuurd. Het blijft afwachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel de sterkere semi te worden, als je de track records van de landen mee laat wegenAl kunnen die nu natuurlijk ook met kutnummers komen.
Yup, dit gaat helemaal goed komen... Edsilia heeft nog de meeste moeite maar ook die is al qua niveau beter dan wat we in Portugal of Oekraine zagen bijvoorbeeldquote:
Kan toch niet, Marocco doet niet eens mee! En ook niet in Europa!quote:
Kun je ze hier posten?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:53 schreef joko97 het volgende:
Allemaal berichtjes uit het buitenland dat dit nu al de beste editie ooit is😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |