Die bal mocht Bijlow ook hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Van zo'n afstand koppend scoren
Dichtstbijzijnde speler 5 meter verderop
Senesi & Bottegod genotquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Van zo'n afstand koppend scoren
Dichtstbijzijnde speler 5 meter verderop
Maar sowieso, wij houden om onverklaarbare redenen bij een corner tegen al nooit iemand voorin maar hebben 40-45 man in de 16, dan slaat zo vrij staan toch nergens opquote:
Balletje breed, balletje terug, balletje op niemandquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Het voetballende probleem zit wel op ons middenveld. Wat een laffe ballen spelen ze daar de hele tijd.
Wat verwacht je dan met Fer en Toornstraquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Het voetballende probleem zit wel op ons middenveld. Wat een laffe ballen spelen ze daar de hele tijd.
Dat krijg je met een 6 die geen handelingssnelheid heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon wéér schijtslecht.
Ik vond het niet zo erg voor de winterstop omdat het toen vooral belangrijk was weer punten te pakken, maar ik had gehoopt dat ze toch iets fatsoenlijker voor de dag kwamen na dat trainingskamp. Het is echter alleen maar minder geworden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.
Niet veel anders. Zolang wij geen balvaardige middenvelders halen met overzicht, verandert er ook niks..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met Fer en Toornstra
Dick is niet z'n tactische onbenul als Jaap, maar verder vind ik dat het spel echt geen haar beter geworden. Dat er zo veel punten worden gepakt heeft voornamelijk te maken met geluk, want er zaten best een aantal gestolen overwinningen tussen de afgelopen maanden..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.
Wisselen!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Inderdaad ja, we vallen weer in het oude terugquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging is het vandaag compleet kwijt.
Jorgensen idem dito.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als Malacia aan de bal komt weet je al bijna zeker dat de aanval is mislukt
Speelt altijd twee tellen te laat de bal..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als Malacia aan de bal komt weet je al bijna zeker dat de aanval is mislukt
Ik quote ‘m nog maar ffquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Jorgensen balverlies
Jorgensen niet aanspeelbaar
Jorgensen te laat
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Senesi uiterst zwak spelen. Die jongen timet om de haverklap zo slecht, dat doe ik zelfs nog beter
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.
Die’s toch juist constant kut?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit elftal is wisselvallig als de pest... Jorgensen is daar het voorbeeld van
Voetbaltechnisch kan hij de ene wedstrijd een goed aanspeelpunt zijn of kansen creeren, alleen doelpunten maken is het enige constante dat niet lukt.quote:
Ja, was geel met een donker randje zelfs. Maargoed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe was dat geen geel trouwens
Onzin. Verdedigend laatste paar wedstrijden wel heel kwetsbaar. Je ziet 'm elke wedstrijd wel een keer gek instappen oid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.
Die zit wel in een aardige dip ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gaat Berghuis nog een keer weer goed spelen of blijft het zo? Tering zeg.
Nu ik hem een tijdje aan het werk heb gezien vind ik hem nou niet echt heel veel beter dan wat we al hadden. Ik vind dat je spelers van dit kaliber gewoon uit je eigen opleiding moet halen, slaat nergens op om dan zo veel geld uit te geven aan het exotische verrassing die niet significant beter is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Verdedigend laatste paar wedstrijden wel heel kwetsbaar. Je ziet 'm elke wedstrijd wel een keer gek instappen oid.
Met deze opstelling zit er niet meer in ben ik bang. Met name Toornstra, Fer, Malacia, Botteghin en Geertruida kunnen echt niet meer.
Het hele elftal heeft een zwangere vriendin zo te zien.quote:
Ruilen voor Maguirequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi gaat ons over 3 jaar 20 mil opleveren.
TroostGod.
Wedstrijdje Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
offtopic vraag: wat is leuk om met 2 neefjes (rond de 23) in Rotterdam te doen?
geen euromast of markthal geneuzel, maar ook niet echt stappen ofzo
alvast bedankt vrienden
Als je neefjes niet uit Rotterdam komen:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
alvast bedankt vrienden
Gamestate/bowlen/bios/glowgolf/poolen Allemaal bij cor kieboompleinquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
alvast bedankt vrienden
De trein naar Amsterdam Centraal pakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
alvast bedankt vrienden
ZET UIT DIE TV!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk tien minuutjes niet.
1-2
Bordeel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
alvast bedankt vrienden
Witte de witquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:59 schreef aTypisch het volgende:
alvast bedankt vrienden
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BotteGod.
Altijd al gezegd. Toppertje.
Eens jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft gewoon dik verdiend.
Tis ook niet dat je de eerste helft compleet werd weggespeeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat is zoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen schot op doel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tis ook niet dat je de eerste helft compleet werd weggespeeld.
Klopt, maar je werd ook niet onder de voet gelopen. Nu geef je gas en scoor je drie goals. Dik verdiend zou ik zeggen.quote:
Ja, leuk. Doe dit maar niet. Want volgende week loop je weer te janken als we 3-0 klop krijgen en @PSVCL hier komt trollen. Dan regent het weer van de TR's.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:PSVCL Ben je er nog? Of kijk je de wedstrijd tegen NAC terug?
Zeker, maar wel op basis van de 2e helft vind ikquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, maar je werd ook niet onder de voet gelopen. Nu geef je gas en scoor je drie goals. Dik verdiend zou ik zeggen.
Vul je een kwartier mee, wat de rest van de dag doen dan?quote:
Met Dickie verliezen we niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, leuk. Doe dit maar niet. Want volgende week loop je weer te janken als we 3-0 klop krijgen en @:PSVCL hier komt trollen. Dan regent het weer van de TR's.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, leuk. Doe dit maar niet. Want volgende week loop je weer te janken als we 3-0 klop krijgen en @:PSVCL hier komt trollen. Dan regent het weer van de TR's.
23 uit 9 straksquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Dickie verliezen we niet.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef aTypisch het volgende:
Elke keer als het geluid bij de dug-out staat hoor je De Wolf zijn enige inbreng: ''RUSTIG''
Magic Dickquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Dickie verliezen we niet.
Sow, staaltje snelle geneeskunde hoor.quote:
Absoluut, maar niet onverdiendquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, maar wel op basis van de 2e helft vind ik
onderschat prof. dr. Casper van Eijckgod nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Sow, staaltje snelle geneeskunde hoor.
Sow speelt bij RKC.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Sow, staaltje snelle geneeskunde hoor.
Fluweel handje idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onderschat prof. dr. Casper van Eijckgod niet
SSquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sylla_Sow
Kun je nu weer terug naar het waterpolo topic
Xoxo
Gelukkig zijn we wat gewend in dat opzichtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Het kwartier billenknijpen begins now!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heb de 1-1 en 1-2 gemistquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:PSVCL Ben je er nog? Of kijk je de wedstrijd tegen NAC terug?
En dat zit ie nog in een vormdip ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Berghuis is zo enorm veel beter dan elke andere speler in onze ploeg.
Al een dik seizoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat zit ie nog in een vormdip ook
Was dan ook erg dankbaar toen hij afgelopen zomer een nieuw contract tekende. Zag dat niet aankomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Berghuis is zo enorm veel beter dan elke andere speler in onze ploeg.
Wist je dat hij een hoop heeft moeten inleveren toen hij voor Feyenoord kwam voetballen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was dan ook erg dankbaar toen hij afgelopen zomer een nieuw contract tekende. Zag dat niet aankomen.
Wat verdient hij nu?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was dan ook erg dankbaar toen hij afgelopen zomer een nieuw contract tekende. Zag dat niet aankomen.
Hoeveel was dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat hij een hoop heeft moeten inleveren toen hij voor Feyenoord kwam voetballen?
Dat bepalen we zelf welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinisterra lag er 3,5 + wissels. Niks geks.
Ik heb geen instagram.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch makkerwat vond je van mn grapje als reactie op je instagram story?
liggen bij alles, trappen waar ze kunnen idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:38 schreef Haringkop het volgende:
Wat een onsympathieke ploeg dat Heracles.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat was gewoon bewust net, op dat been staan bij Malacia.
Ja, hoe wordt daar in tijden van VAR geen rood voor gegeven?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat was gewoon bewust net, op dat been staan bij Malacia.
Die overtreedt de dopingregels, dus liever niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp moet vaker invallen.
HAHAquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die overtreedt de dopingregels, dus liever niet.
Wij waren er van overtuigd makkerquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij waren er van overtuigd makker
Tweede helft was stukken beter dan 1e in elk geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
Lekker wel dit. Was het verdiend? Tweede helft niet gezien alleen score bijgehouden.
Mooi, op naar de volgende geruchtenstroom.quote:Feyenoord is nog druk bezig met versterkingen en volgens Advocaat zal erg nog een middenvelder bijkomen, maar kan het nog even duren. 'Het is geen speler uit de Nederlandse competitie, maar het zal nog wel even duren voor er een akkoord is.'
Ik gooi maar even 2 namen in de groep;quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, op naar de volgende geruchtenstroom.
Ja, Baker kwam hier donderdag ook voorbij. Zou kunnen, als hij zijn Vitesse niveau weer kan halen prima, maar bij zijn laatste 2 clubs was het niet wat volgens mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik gooi maar even 2 namen in de groep;
Wellicht Baker (oud-speler van Vitesse) of Hendriksen, momenteel spelend bij Hull City?
Verder is Bozenik al door de medische keuring heen volgens Mikos Gouka.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 22:13:41De Slowaakse spits Robert Bozenik is door Feyenoord gekeurd en zal spoedig officieel tekenen voor de Rotterdammers. #herfey reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 22:13:41De Slowaakse spits Robert Bozenik is door Feyenoord gekeurd en zal spoedig officieel tekenen voor de Rotterdammers. #herfey reageer retweet
TOETERTJESquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAA.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:19 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA.
Jammer dat hij er niks van kan.
Je reageert op een troll.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?
Juist, dat dacht ik ook.
Laat die trol lekker...geen aandacht aan besteden.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?
Juist, dat dacht ik ook.
Hij is wel beter aan het worden maar nog steeds zit ik niet rustig als hij een tackle inzet of wanneer hij moet ingrijpen verdedigend.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:25 schreef fetX het volgende:
Nog niet verloren met Malacia in de competitie dit seizoen. #altijdopstellen
Ik vind ‘m verdedigend ook niet zo best.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is wel beter aan het worden maar nog steeds zit ik niet rustig als hij een tackle inzet of wanneer hij moet ingrijpen verdedigend.
Hopen voor je dat Van Bronckhorst niets in hem ziet dan.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Of Overmarsquote:Op zondag 26 januari 2020 10:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hopen voor je dat Van Bronckhorst niets in hem ziet dan.
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:05 schreef CR7 het volgende:
10 miljoen is toch helemaal niks? Heracles verkoopt een lb voor 4,5 ofzo?
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.
waarom een speler verkopen als die het eindelijk aardig begint te doen?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.
Nu nog wel, maar laatste tijd gaat het wel steeds beter met Malacia. Hij blijft verdedigend nog wel wat kwetsbaar, maar aanvallend vind ik ‘m vrij sterk. Kan best wat opleveren, maar we moeten inderdaad niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.
Malacia is gewoon elke maand beter aan het worden. Gek he? Dat een speler zich ontwikkelt door meer te spelen. Had het aan ons gelegen, dan was hij al lang afgeschreven. Wat mij betreft krijgt Malacia gewoon de kans om zich verder te ontwikkelen als eerste back bij een verkoop van Haps.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.
Het Dick-effect.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een heerlijk rustig zondaggevoel, overwinning al in the pocket, no stress
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haps is zijn carriere ook als linksbuiten begonnen, dus dat zal ook geen verdedigend wonder geweest zijn in het begin.
Zekerquote:
Dat bedoel ik. Al is hij wel langer en sterker dan Malacia dus qua duelkracht en koppen kan hij van nature beter mee dan Malacia.quote:
Ze onderhouden de Kuip niet meer dus van al die blikjes verf te besparen gok ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere, kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.quote:
Jij ook al? Het gaat om 5 miljoen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere en kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
Volgens mij is het idee om hem te betalen van de inkomsten van de Europa League van dit seizoen. Dat geld wordt pas aan het einde van het seizoen uitbetaald, vandaar dat Feyenoord ook in termijnen betaald.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere en kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
Ja ik zat net te kijken naar het verschil op de ranglijst na die 4-0 tegen onze vrienden uit Amsterdam en vandaagquote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.Meestercoach.
Dat is met deze selectie (ja, ja) gewoon genoeg in de Eredivisie. Wel beetje geluk dat PSV helemaal lijkt in te storten natuurlijk.
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen. Dat is het irritante aan Toornstra, je gaat er niet beter van spelen maar op zijn manier voegt hij toch wel iets toe.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.Meestercoach.
Dat is met deze selectie (ja, ja) gewoon genoeg in de Eredivisie. Wel beetje geluk dat PSV helemaal lijkt in te storten natuurlijk.
Snap de discussie ook niet, die jongen gaat nog jaren hier spelen als hij niet weer een terugval kijkt en alleen die slordigheden laat zien ipv soms al leuke dingen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben in de historie wel geteld 6 spelers verkocht voor meer dan 10m.
Gaat Malacia echt niet onder vallen hoor.
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zettenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen
Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen. Dat is het irritante aan Toornstra, je gaat er niet beter van spelen maar op zijn manier voegt hij toch wel iets toe.
Als je goed kijkt zie je dat hij nu consequent kort wordt gedekt door tegenstanders. Hij zal zich ook daar wel weer aan aanpassen. Voordeel is wel dat men nu al Sinisterra, Berghuis en Kokcu in de gaten moet houden waardoor je elders meer ruimte zou moeten krijgen. Helaas is daar weinig van te merken.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zetten
die komt er wel, is pas zijn eerste seizoen als basisspelerquote:Op zondag 26 januari 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zetten
Omdat je toch beter wilt, maar hij ook niet slecht genoeg is om er echt een prioriteit van te maken hem te vervangenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Perfecte selectiespeler voor in Nederland. Prima gozer, geen gezeik en kan idd prima statistieken overleggen. Het is vooral fijn dat je hem niet op 10 hoeft te zetten maar daar een echte voetballer hebt staan.
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef Caland het volgende:
Kokcu speelde gisteren voor het eerst in tijden matig
@:onlogisch : Kokcu weer matig
Oke
Centraal en op 6 volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind alleen Geertruida echt helemaal geen back, waar stond hij in de jeugd?
Eensquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind alleen Geertruida echt helemaal geen back, waar stond hij in de jeugd?
Leuk ventje ook afgaande op dat recente interviewquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.
@:onlogisch
Die vond ik gister dan weer heel erg meevallen. Geen gekke dingen op 1 moment in het begin na.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we niet beter zsm die Fer vervangen, man man wat een draak van een speler
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helftquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.
@:onlogisch
Botteghin ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helft
Dan nog is het een enorme spelvertragerquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vond ik gister dan weer heel erg meevallen. Geen gekke dingen op 1 moment in het begin na.
Ben het met je eens dat het een slecht schot was, maar zo evident was scoren vanaf die positie ook weer niet voor een rechtspootquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helft
Stabiele indruk.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat vinden jullie van Bijlow tot nu toe?
Primaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ook daarin vond ik hem redelijk gister.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme spelvertrager
Dat is dan de eerste keer in 15 wedstrijden dat je hem een paar succesvolle passes vooruit in één tijd ziet geven jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook daarin vond ik hem redelijk gister.
Weer een assistje erbijquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die komt er wel, is pas zijn eerste seizoen als basisspeler
heeft heel veel
Gewoon prima eigenlijk. Niks geks (nog).quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon prima eigenlijk. Niks geks (nog).
Ik vond het wel 2 vreemde tegengoals gisteren. Die kopbal en dat schot waren bijna vanaf de 16.
Die kopbal was ook perfect geplaatst.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.
Jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima interview op joeptoep van ziggo ook, is dat de 'docu'?
Eens jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.
Dat half uurtje gaat heel erg lastig worden denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:19 schreef PIETR het volgende:
Zin in dinsdag, benieuwd hoe Feyenoord dat half uurtje aan gaat pakken.
Voor het eerst in lange tijd ook weer een beetje gespannen voor een wedstrijd.
Echt als nog één iemand met het Pelle-argument komt om zijn bullshit goed te sprekenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat half uurtje gaat heel erg lastig worden denk ik.
Weer iemand die geen rekening houdt met de extreme inflatie.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben in de historie wel geteld 6 spelers verkocht voor meer dan 10m.
Gaat Malacia echt niet onder vallen hoor.
Ik denk dat we uit bij AZ wel gaan winnen, en daarna tegen de deur aanlopen tegen PEC.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Volgende week waarschijnlijk wel over PSV heen. Daarna AZ-uit. Dat wordt onze eerste nederlaag onder Advocaat denk ik.
Hmmm, weet het niet hoor. We voetballen eigenlijk elke pot maar een half uurtje goed, hooguit. Dat is het dan wel. AZ gaat gewoon 2x of 3x scoren tegen ons denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we uit bij AZ wel gaan winnen, en daarna tegen de deur aanlopen tegen PEC.
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmmm, weet het niet hoor. We voetballen eigenlijk elke pot maar een half uurtje goed, hooguit. Dat is het dan wel. AZ gaat gewoon 2x of 3x scoren tegen ons denk ik.
uhmquote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.
Ik verwacht een moeizame eerste helft waarin AZ de betere is maar niet het overwicht weet te benutten, en een tweede helft waarin Feyenoord het overneemt en snel uitloopt.
Dat, of een 0-3 voorsprong bij rust en dan 0-4 winst zoals de afgelopen jaren een beetje traditie was.
Ik hoop het, maar ik verwacht daar onze eerste nederlaag onder Advocaat. Defensief zijn we de laatste wedstrijden echt een stuk minder stabiel. Het enige voordeel is dat we inderdaad een stuk effectiever zijn dan voor de winterstop. Dat mag ook wel, want toen misten we een partij kansen. Goeiendag zeg. Vitesse-uit hebben we ongeveer 5 opgelegde kansen gemist.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.
Ik verwacht een moeizame eerste helft waarin AZ de betere is maar niet het overwicht weet te benutten, en een tweede helft waarin Feyenoord het overneemt en snel uitloopt.
Dat, of een 0-3 voorsprong bij rust en dan 0-4 winst zoals de afgelopen jaren een beetje traditie was.
Zijn maar twee weken hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
knap dat je dan al voorspellingen gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |