Die bal mocht Bijlow ook hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Van zo'n afstand koppend scoren
Dichtstbijzijnde speler 5 meter verderop
Senesi & Bottegod genotquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Van zo'n afstand koppend scoren
Dichtstbijzijnde speler 5 meter verderop
Maar sowieso, wij houden om onverklaarbare redenen bij een corner tegen al nooit iemand voorin maar hebben 40-45 man in de 16, dan slaat zo vrij staan toch nergens opquote:
Balletje breed, balletje terug, balletje op niemandquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Het voetballende probleem zit wel op ons middenveld. Wat een laffe ballen spelen ze daar de hele tijd.
Wat verwacht je dan met Fer en Toornstraquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Het voetballende probleem zit wel op ons middenveld. Wat een laffe ballen spelen ze daar de hele tijd.
Dat krijg je met een 6 die geen handelingssnelheid heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon wéér schijtslecht.
Ik vond het niet zo erg voor de winterstop omdat het toen vooral belangrijk was weer punten te pakken, maar ik had gehoopt dat ze toch iets fatsoenlijker voor de dag kwamen na dat trainingskamp. Het is echter alleen maar minder geworden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.
Niet veel anders. Zolang wij geen balvaardige middenvelders halen met overzicht, verandert er ook niks..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met Fer en Toornstra
Dick is niet z'n tactische onbenul als Jaap, maar verder vind ik dat het spel echt geen haar beter geworden. Dat er zo veel punten worden gepakt heeft voornamelijk te maken met geluk, want er zaten best een aantal gestolen overwinningen tussen de afgelopen maanden..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Dick niet heel veel beter geworden qua veldspel idd.
Wisselen!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:10 schreef Haringkop het volgende:
Inderdaad ja, we vallen weer in het oude terugquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging is het vandaag compleet kwijt.
Jorgensen idem dito.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als Malacia aan de bal komt weet je al bijna zeker dat de aanval is mislukt
Speelt altijd twee tellen te laat de bal..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als Malacia aan de bal komt weet je al bijna zeker dat de aanval is mislukt
Ik quote ‘m nog maar ffquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Jorgensen balverlies
Jorgensen niet aanspeelbaar
Jorgensen te laat
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Senesi uiterst zwak spelen. Die jongen timet om de haverklap zo slecht, dat doe ik zelfs nog beter
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.
Die’s toch juist constant kut?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit elftal is wisselvallig als de pest... Jorgensen is daar het voorbeeld van
Voetbaltechnisch kan hij de ene wedstrijd een goed aanspeelpunt zijn of kansen creeren, alleen doelpunten maken is het enige constante dat niet lukt.quote:
Ja, was geel met een donker randje zelfs. Maargoed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe was dat geen geel trouwens
Onzin. Verdedigend laatste paar wedstrijden wel heel kwetsbaar. Je ziet 'm elke wedstrijd wel een keer gek instappen oid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi is gewoon 7 miljoen door de plee gespoeld. Feyenoordgoden.
Die zit wel in een aardige dip ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gaat Berghuis nog een keer weer goed spelen of blijft het zo? Tering zeg.
Nu ik hem een tijdje aan het werk heb gezien vind ik hem nou niet echt heel veel beter dan wat we al hadden. Ik vind dat je spelers van dit kaliber gewoon uit je eigen opleiding moet halen, slaat nergens op om dan zo veel geld uit te geven aan het exotische verrassing die niet significant beter is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Verdedigend laatste paar wedstrijden wel heel kwetsbaar. Je ziet 'm elke wedstrijd wel een keer gek instappen oid.
Met deze opstelling zit er niet meer in ben ik bang. Met name Toornstra, Fer, Malacia, Botteghin en Geertruida kunnen echt niet meer.
Het hele elftal heeft een zwangere vriendin zo te zien.quote:
Ruilen voor Maguirequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi gaat ons over 3 jaar 20 mil opleveren.
TroostGod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |