Volgens mij is het idee om hem te betalen van de inkomsten van de Europa League van dit seizoen. Dat geld wordt pas aan het einde van het seizoen uitbetaald, vandaar dat Feyenoord ook in termijnen betaald.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere en kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
Ja ik zat net te kijken naar het verschil op de ranglijst na die 4-0 tegen onze vrienden uit Amsterdam en vandaagquote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.Meestercoach.
Dat is met deze selectie (ja, ja) gewoon genoeg in de Eredivisie. Wel beetje geluk dat PSV helemaal lijkt in te storten natuurlijk.
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen. Dat is het irritante aan Toornstra, je gaat er niet beter van spelen maar op zijn manier voegt hij toch wel iets toe.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.Meestercoach.
Dat is met deze selectie (ja, ja) gewoon genoeg in de Eredivisie. Wel beetje geluk dat PSV helemaal lijkt in te storten natuurlijk.
Snap de discussie ook niet, die jongen gaat nog jaren hier spelen als hij niet weer een terugval kijkt en alleen die slordigheden laat zien ipv soms al leuke dingen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben in de historie wel geteld 6 spelers verkocht voor meer dan 10m.
Gaat Malacia echt niet onder vallen hoor.
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zettenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen
Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra wel weer belangrijke goal. Kunnen wel lullen over scorende middenvelder maar voorlopig kan hij goede cijfers overleggen. Dat is het irritante aan Toornstra, je gaat er niet beter van spelen maar op zijn manier voegt hij toch wel iets toe.
Als je goed kijkt zie je dat hij nu consequent kort wordt gedekt door tegenstanders. Hij zal zich ook daar wel weer aan aanpassen. Voordeel is wel dat men nu al Sinisterra, Berghuis en Kokcu in de gaten moet houden waardoor je elders meer ruimte zou moeten krijgen. Helaas is daar weinig van te merken.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zetten
die komt er wel, is pas zijn eerste seizoen als basisspelerquote:Op zondag 26 januari 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü weer matig. Het wordt tijd dat die jongen stappen gaat zetten
Omdat je toch beter wilt, maar hij ook niet slecht genoeg is om er echt een prioriteit van te maken hem te vervangenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Perfecte selectiespeler voor in Nederland. Prima gozer, geen gezeik en kan idd prima statistieken overleggen. Het is vooral fijn dat je hem niet op 10 hoeft te zetten maar daar een echte voetballer hebt staan.
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef Caland het volgende:
Kokcu speelde gisteren voor het eerst in tijden matig
@:onlogisch : Kokcu weer matig
Oke
Centraal en op 6 volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind alleen Geertruida echt helemaal geen back, waar stond hij in de jeugd?
Eensquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind alleen Geertruida echt helemaal geen back, waar stond hij in de jeugd?
Leuk ventje ook afgaande op dat recente interviewquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.
@:onlogisch
Die vond ik gister dan weer heel erg meevallen. Geen gekke dingen op 1 moment in het begin na.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we niet beter zsm die Fer vervangen, man man wat een draak van een speler
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helftquote:Op zondag 26 januari 2020 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra begint ook te scoren, zoals ik voorspeld had.
@:onlogisch
Botteghin ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helft
Dan nog is het een enorme spelvertragerquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vond ik gister dan weer heel erg meevallen. Geen gekke dingen op 1 moment in het begin na.
Ben het met je eens dat het een slecht schot was, maar zo evident was scoren vanaf die positie ook weer niet voor een rechtspootquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had er nog wel één mogen maken in de eerste helft
Stabiele indruk.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat vinden jullie van Bijlow tot nu toe?
Primaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ook daarin vond ik hem redelijk gister.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme spelvertrager
Dat is dan de eerste keer in 15 wedstrijden dat je hem een paar succesvolle passes vooruit in één tijd ziet geven jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook daarin vond ik hem redelijk gister.
Weer een assistje erbijquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die komt er wel, is pas zijn eerste seizoen als basisspeler
heeft heel veel
Gewoon prima eigenlijk. Niks geks (nog).quote:Op zondag 26 januari 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon prima eigenlijk. Niks geks (nog).
Ik vond het wel 2 vreemde tegengoals gisteren. Die kopbal en dat schot waren bijna vanaf de 16.
Die kopbal was ook perfect geplaatst.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.
Jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima interview op joeptoep van ziggo ook, is dat de 'docu'?
Eens jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kopbal kan je hem misschien wel verwijten, hoewel hij vogelvrij stond om in te koppen, maar die pegel zullen niet veel keepers tegen hebben gehouden.
Dat half uurtje gaat heel erg lastig worden denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:19 schreef PIETR het volgende:
Zin in dinsdag, benieuwd hoe Feyenoord dat half uurtje aan gaat pakken.
Voor het eerst in lange tijd ook weer een beetje gespannen voor een wedstrijd.
Echt als nog één iemand met het Pelle-argument komt om zijn bullshit goed te sprekenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat half uurtje gaat heel erg lastig worden denk ik.
Weer iemand die geen rekening houdt met de extreme inflatie.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben in de historie wel geteld 6 spelers verkocht voor meer dan 10m.
Gaat Malacia echt niet onder vallen hoor.
Ik denk dat we uit bij AZ wel gaan winnen, en daarna tegen de deur aanlopen tegen PEC.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Volgende week waarschijnlijk wel over PSV heen. Daarna AZ-uit. Dat wordt onze eerste nederlaag onder Advocaat denk ik.
Hmmm, weet het niet hoor. We voetballen eigenlijk elke pot maar een half uurtje goed, hooguit. Dat is het dan wel. AZ gaat gewoon 2x of 3x scoren tegen ons denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we uit bij AZ wel gaan winnen, en daarna tegen de deur aanlopen tegen PEC.
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmmm, weet het niet hoor. We voetballen eigenlijk elke pot maar een half uurtje goed, hooguit. Dat is het dan wel. AZ gaat gewoon 2x of 3x scoren tegen ons denk ik.
uhmquote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.
Ik verwacht een moeizame eerste helft waarin AZ de betere is maar niet het overwicht weet te benutten, en een tweede helft waarin Feyenoord het overneemt en snel uitloopt.
Dat, of een 0-3 voorsprong bij rust en dan 0-4 winst zoals de afgelopen jaren een beetje traditie was.
Ik hoop het, maar ik verwacht daar onze eerste nederlaag onder Advocaat. Defensief zijn we de laatste wedstrijden echt een stuk minder stabiel. Het enige voordeel is dat we inderdaad een stuk effectiever zijn dan voor de winterstop. Dat mag ook wel, want toen misten we een partij kansen. Goeiendag zeg. Vitesse-uit hebben we ongeveer 5 opgelegde kansen gemist.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar AZ scoort de afgelopen tijd niet zo lekker. Met name Stengs heeft de laatste tijd een rendement van helemaal niks (al tien wedstrijden geen goals of assists). Met die matige achterhoede van AZ gaan we geheid kansen krijgen, en Feyenoord is in de fases waarin het goed speelt wel effectief.
Ik verwacht een moeizame eerste helft waarin AZ de betere is maar niet het overwicht weet te benutten, en een tweede helft waarin Feyenoord het overneemt en snel uitloopt.
Dat, of een 0-3 voorsprong bij rust en dan 0-4 winst zoals de afgelopen jaren een beetje traditie was.
Zijn maar twee weken hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
knap dat je dan al voorspellingen gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |