Hij is net weggehupst. Hij zit nu bij mijn garage.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Coco. het volgende:
@:lenny_leonard hoe gaat het met het roodborstje?
En anders pakt hij je auto evenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is net weg gehupst. Hij zit nu bij mijn garage.
Ik hoop dat ie nog kan vliegen.
Lolquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders pakt hij je auto even
Hahahaha
Eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat hebben we toch een plezier in deze SC. Ik word daar erg blij van!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat @:onlogisch het topic gekaapt heeft, ik had een heel andere TT in gedachten.
Namelijk: Lenny is lief
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Was weer genot op Twitter
Moeten vaker een actie opzetten voor een ‘gezond’ Nederland
@:rensajacied
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in één keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzo
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in één keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?
Nou, die vetkleppen zijn (hier stond eerst izjn) nog niet van mij af. Ik maak er desnoods één plaatje van en schuif het onder die dubbele kin van ze.quote:
@Anneloosquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Daar ben je eindelijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomd goed gedaan, @:Lenny_Leonard
Schitterend beestjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ben je eigenlijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?
Kut, moest eindelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schitterend beestje
edit: en hoezo eigenlijk?
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos is niet dik.Dat weet jij best.
Dikke mensen kunnen niet tegen kritiek. Dat betekent niet dat iedereen die niet goed tegen kritiek kan dik is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.
Niet gehaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Die Maarten van der Heijden heeft weer eens een recordpoging moeten staken
Toch blijft het mijn held!
Oh ik vind het maar een vreemde snuiter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Oké Caland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Zeker. Supporter hè, ook in barre tijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Lans
Hoe is het? Gisteren nog voetbal gekeken toevallig????
Hoiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:JanCees wordt gefileerd op Twitter
2011 belde..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Supporter hè, ook in barre tijden.
@:firefox1
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Daar heb jij gelukkig nooit last van
Omdat je zo aandringt ga ik maar even kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
(ondertussen valt mijn grap in het Feyenoord-topic absoluut niet in de smaak)
Mad.quote:
Ik zal eens een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos is niet dik.Dat weet jij best.
[..]
Trap nagegevenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Feyenoordsupporters zullen het lachen zo langzamerhand wel verleerd zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijk wel de SCF bij Picornie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie genade, dat was een flinke trap.
Beetje cru
Je denkt dat je hond hem nu wél opeens aankan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kwam gisteren die herdershond niet tegen. Wellicht is zometeen het moment voor zoete wraak.
Ik denk dat Rens die hond zelf gaat bijten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt dat je hond hem nu wél opeens aankan?
Waarom zou jij mij überhaupt zienquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien en dat wil ik graag zo houden
Hey annedoosquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom zou jij mij überhaupt zien?
Niet geklikt.quote:
@wollah je verknalt mijn 4 op een rijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk je dat echt voor je plezier?
Onlogischquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:wollah je verknalt mijn 4 op een rij
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk je dat echt voor je plezier?
Ja, trends volgen mijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM ik zie dat Asha nu pas trending is, je was er weer op tijd bij vandaag
Het was in ieder geval weer even lachen.quote:
ben jij ook lid van haar betaalde snapchat kanaal?quote:
Heeft ze dat jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij ook lid van haar betaalde snapchat kanaal?
Ik zit er volgensmij nog in jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Op discord zitten.
Dan ben je mijn respect echt volledig kwijt.
Jij gebruikt Apple spul, jij verliest mijn respect nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zit er volgensmij nog in ja
Maar kom er nooit
Dat is echt voor debielen inderdaad! Ik post daar niet meer! Sterker ik ben er zelfs weg!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Op discord zitten.
Dan ben je mijn respect echt volledig kwijt.
Boksquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij gebruikt Apple spul, jij verliest mijn respect nooit.
Baas.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is echt voor debielen inderdaad! Ik post daar niet meer! Sterker ik ben er zelfs weg!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:09 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond naar Drukwerk boys!
@:jancees ik weet dat je niet kan reageren, maar ik post dit voor jou.
Heb jij toch een premium abonnement aangeschaft?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij ook lid van haar betaalde snapchat kanaal?
Waar zit ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Alleen @:onlogisch en ik zitten er nog geloof ik
Terechtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-met-verf~af143cfc/
Discordquote:
Ga je wat Corona's achterover tikken?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
morgen naar Chinatown @:karina @:tarado
Ik geloof niks van de officiële aantallen qua besmettingen. Kutland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je wat Corona's achterover tikken?
25 doden en counting!!
Het zal me niet verbazen dat @haags_kwartiertje en @Drizzt_DoUrden er nog rondhangen met een fake accountquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. ja volgens mij wel. Eerst was het een andere of zo.
Lunar festival begint morgen maat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
In Rotterdam zit er ook een grote Chinese gemeenschap. Ik denk dat de Feyenoorders in de sc dit weten en het ook mee gaan vieren met de Chinezen
ik bedoelde natuurlijk morgen want dan ga ik ook naar chinatownquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunar festival begint morgen maat.
Watte?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen dat @:haags_kwartiertje en @:Drizzt_Dourden er nog rondhangen met een fake account
GOEDENAVOND MAXIMUS!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond.
Even kijken hoe snel ik Rik Klein Entink woedend krijg.
VERTEL ONS ALLESquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond.
Even kijken hoe snel ik Rik Klein Entink woedend krijg.
Rik is een ontzettend zielige PSV-supporter die vrij snel opgewonden raakt op twitter. Waarom zette ik hier ontzettend zielig bij.quote:
url naar het draadje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik is een ontzettend zielige PSV-supporter die vrij snel opgewonden raakt op twitter. Waarom zette ik hier ontzettend zielig bij.
Beest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat losse opmerkingen maken tot ik beet heb.
onlo jr. een portie kipnuggets en ik een frikandel speciaal xxl en een broodje mexicano met pindasaus.quote:
Lekker man, geniet ervan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. een portie kipnuggets en ik een frikandel speciaal xxl en een broodje mexicano met pindasaus.
Ik hoop dat hij de ballen uit de kruising tiktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gaat morgen voor het eerst een wedstrijd voetballen met zijn team
@:lange_lans
Wat toevallig! Ik had een frikandel (normaal, vet varken), en een Mexicano (normaal, geen broodje of saus, vet varken).quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. een portie kipnuggets en ik een frikandel speciaal xxl en een broodje mexicano met pindasaus.
Hallo makkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de ballen uit de kruising tikt
Meteen in de basis tegen Heracles?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Zwijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een mexicano zit knoflook. Dat i.c.m. pindasaus en de uitjes die ik bij mijn patat heb... Dat wordt een feestje als ik ruften begin te latenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik had een frikandel (normaal, vet varken), en een Mexicano (normaal, geen broodje of saus, vet varken).
Heb je ook gelezen wat hij er allemaal bij haalt? Daar kan een gemiddeld gezin een weekend van eten.quote:
Lekker maat. Dit mis ik nou aan je in de SC, lekker het vuurtje opstokenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat hij er allemaal bij haalt? Daar kan een gemiddeld gezin een weekend van eten.
Kijk je uit dat je geen morbide obesitas bent.quote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je geen morbide obesitas bent.
Ik woon naast de Mcdonalds en dichtbij de KFCquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je zou maar boven een snackbar wonen.
En je gaat nooit gok ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik woon naast de Mcdonalds en dichtbij de KFC
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan doordeweeks je voedsel wegenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat hij er allemaal bij haalt? Daar kan een gemiddeld gezin een weekend van eten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kfc is prima voer voor de bulkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mis binnenkort even KFC, maar nee
McDonalds
2 Zingers voor de prijs van 1 nu bij de KFC om de hoek hier. Weet niet of dat landelijk isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kfc is prima voer voor de bulk
Ik was laatst 3 keer in 1 week bij de McDonalds.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mis binnenkort even KFC, maar nee
McDonalds
Ik vind de Zinger wel lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
2 Zingers voor de prijs van 1 nu bij de KFC om de hoek hier. Weet niet of dat landelijk is
Alleen vind ik de Zinger kut.
wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nog nooit op denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
2 Zingers voor de prijs van 1 nu bij de KFC om de hoek hier. Weet niet of dat landelijk is
Alleen vind ik de Zinger kut.
dat is niet bestquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was laatst 3 keer in 1 week bij de McDonalds.
Namen graagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er users zijn die zich helaas op dit moment niet in Wuhan bevinden.
Wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:33 schreef KingRoland het volgende:
XiGodquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Lol China bouwt gewoon binnen 10 dagen een ziekenhuis
hoe lang duurt dat hier?
Als je dat zompige brood weglaat is het verder wel een lekker kipstukkie hoorquote:
Sla je slag zou ik zeggen. 2 voor 1 bij KFC Binnenwegpleinquote:
Zo klopt 'ie.quote:
Ik dacht dat jij ging nokken met je acts.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Succes! Jo8?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Good busy! Ik heb onlangs op Twitter een foto geplaatst van een 35 jaar oude whisky die de vader van een maatje van me op zolder had gevonden. Die is echt heerlijk. Ik heb nog een bodempje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, liep net even de nieuwe slijterij binnen en heb een fles Havana Club 7 gekocht. Uiterst genot.
Ik heb 1 keer een bundel veren in een kipstuk gevonden en sinds die tijd is KFC bij mij in de ban.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als je dat zompige brood weglaat is het verder wel een lekker kipstukkie hoor
[..]
Sla je slag zou ik zeggen. 2 voor 1 bij KFC Binnenwegplein
Ga het morgenavond nog wel een kans geven, ben dan toch zuipen.
Ik vind die broodjes sws goor. Ook bij de mcdonalds.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als je dat zompige brood weglaat is het verder wel een lekker kipstukkie hoor
[..]
Sla je slag zou ik zeggen. 2 voor 1 bij KFC Binnenwegplein
Ga het morgenavond nog wel een kans geven, ben dan toch zuipen.
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Komt vaker voor daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een bundel veren in een kipstuk gevonden en sinds die tijd is KFC bij mij in de ban.
McDonald's is gewoon goor. Het is dat ik met de verjaardagen van de kinderen er twee keer per jaar kwam anders zat dat bij mij ook in de ban.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind die broodjes sws goor. Ook bij de mcdonalds.
Ik haal toch liever een broodje kebab bij de Turk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt vaker voor daar.
Desondanks kfc > burgerking > Mcdonalds
Ik vind de mckroket, mcflurry en kipnuggets wel prima te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
McDonald's is gewoon goor. Het is dat ik met de verjaardagen van de kinderen er twee keer per jaar kwam anders zat dat bij mij ook in de ban.
Chili Chicken ook wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind de mckroket, mcflurry en kipnuggets wel prima te doen
Vetlul. Ik slaag tot op heden nog prima met dry January.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, liep net even de nieuwe slijterij binnen en heb een fles Havana Club 7 gekocht. Uiterst genot.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 20:21:40France's health minister has declared there are two confirmed cases of coronavirus in the country reageer retweet
Gaan de verkopen van Corona nu omhoogquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 20:21:40France's health minister has declared there are two confirmed cases of coronavirus in the country reageer retweet
Uh.. Goeiequote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaan de verkopen van Corona nu omhoog
@JanCees @Doublepain @Mortaxx @Dj_Day-V en ik hebben al een keer dat corona virus gekregenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klote Chinezen. Platbombarderen, dat hele land.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Nodig mij dan uit tamzakquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:37 schreef KingRoland het volgende:
bij witte de with natuurlijk @:ifrane @:caland
Ha ha ha ha.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alle spleetogen weren uit Europa dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Despardos met limoen lekker even zuipenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Om van Corona dronken te worden moet je er wel een stuk of 56 drinken.
@Mortaxx @Tjacka @Doublepainquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Despardos met limoen lekker even zuipen
Ik maak even een foutje. Dat is altijd minder erg dan een act opvoeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx @:tjacka @:doublepain
Ik drink qua frisdrank alleen fantaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied en wat drink jij altijd met coca cola?
ohquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik drink qua frisdrank alleen fanta
Niet van de hele firmquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh
dat is volgens mij ook van coca-cola. wist jij dat hun hoofdkantoor in Rotterdam ligt?
Nee. Hoerenkots.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Al over het pijnlijke verlies van gisteren heen?
Helpt maar één ding tegen. Knokken bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Hoerenkots.
Al die treurige ajaciedencollega's die nooit naar het stadion gaan met de grootste bek nu.
Als je van het weekend verliest van Twente kan je maar beter voor Feyenoord worden maat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Hoerenkots.
Al die treurige ajaciedencollega's die nooit naar het stadion gaan met de grootste bek nu.
Moet je naar het stadion gaan om een goede supporter te zijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Hoerenkots.
"Overal word je uitgelachen. Op je werruk. En dan lach je negen keer mee en de tiende keer zeg je flapdrol hou je muil eens even".quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je van het weekend verliest van Twente kan je maar beter voor Feyenoord worden maat.
Goede burn dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je naar het stadion gaan om een goede supporter te zijn?
@:jr-style-93
@:el-stinho
Helemaal niet. Maar die gasten die elke week uit en thuis naar Ajax gaan snappen een stuk beter hoe kut het is als je club naar de getver gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zwijg altijd in deze discussies. Ik ken mijn plaats op de rangorde.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik heb ook wel met jullie te doen. Een seizoen met zoveel klappen is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar die gasten die elke week uit en thuis naar Ajax gaan snappen een stuk beter hoe kut het is als je club naar de getver gaat.
Komt er één die 1 keer per drie jaar gratis naar de open dag gaat met een uitgeprint formulier van de KNVB om over te stappen naar een nieuwe club.
Van jou zou ik alle kritiek op PSV accepteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zwijg altijd in deze discussies. Ik ken mijn plaats op de rangorde.
Verliezen van Twente. Dan meld ik me ziek maandag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je van het weekend verliest van Twente kan je maar beter voor Feyenoord worden maat.
Ik ga verder met bier drinken. Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden. Een nederlaag doet bij mij al verschrikkelijk pijn; zo'n periode als die van PSV zou me depressief maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van jou zou ik alle kritiek op PSV accepteren.
Thanks maat. Fijn weekendquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga verder met bier drinken. Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden. Een nederlaag doet bij mij al verschrikkelijk pijn; zo'n periode als die van PSV zou me depressief maken.
Wat toevallig. Ik heb dit net op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Despardos met limoen lekker even zuipen
Lekker in de kroeg maatquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga verder met bier drinken. Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden. Een nederlaag doet bij mij al verschrikkelijk pijn; zo'n periode als die van PSV zou me depressief maken.
Je bent een paar straten van mijn huis verwijderd maar ben zuipen op Kop van Zuid in LantarenVenster met IFFRquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:37 schreef KingRoland het volgende:
bij witte de with natuurlijk @:ifrane @:caland
Hahahaha ik raaktquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:13 schreef Ifrane het volgende:
Gvd onbeperkt La Chouffe
Ik raakt toch helemaal naar de tering hierdoor man
Ik raaktquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:13 schreef Ifrane het volgende:
Gvd onbeperkt La Chouffe
Ik raaktquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:13 schreef Ifrane het volgende:
Gvd onbeperkt La Chouffe
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha ik raakt
Hahahaha
@:jancees @:ggmm @:onlogisch @:ggmm @:chevycaprice @:lenny_leonard
quote:
Is toch Rotterdams joh idiotenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik raakt![]()
![]()
Bedankt voor de mention @:tjacka
centraal makkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:03 schreef Tjacka het volgende:
Zal ik Amsterdam Centraal uitstappen of Amsterdam Sloterdijk? #dtv @:kingroland
Keurig Rotterdamsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is toch Rotterdams joh idioten
Als ik fucked ben praat/typ ik in Rotterdams
Ik raaktequote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:13 schreef Ifrane het volgende:
Gvd onbeperkt La Chouffe
Lekkere gekke meidquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is toch Rotterdams joh idioten
Als ik fucked ben praat/typ ik in Rotterdams
Altijd welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat ben jij vroeg voor een zaterdag.
Wie ben jij nou weer schavuit gewoon opdonderen van hierquote:
Huh, waarom doe je zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer schavuit gewoon opdonderen van hier
GA WEGquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Huh, waarom doe je zo?
Gezopen gister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2020 11:59:07 ]
Ik ben best wel aardig hoor. Je moet het alleen ff doorhebben.quote:
Ik heb eerlijk gezegd 0 interesse in jouw persoontje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ben best wel aardig hoor. Je moet het alleen ff doorhebben.
Vijf weken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd 0 interesse in jouw persoontje.
Uh, okéquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dank [ afbeelding ]
[..]
Moet jij weten
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/toeterjan/status/1220990918767075328
@:ggmm
[..]
Goedemiddag Lenny, ben je al over het bekerechec in Friesland heen?
Dat bericht wat jij quote, ik had die post al gemaakt maar op de één of andere manier bleef hij staan en ging de tekst nog een keer mee.quote:
Ik werd er een beetje emotioneel van. Ik snap echt niet dat mensen woedend worden op zo'n man, dan verdien je het leven niet.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje emotioneel van. Ik snap echt niet dat mensen woedend worden op zo'n man, dan verdien je het leven niet.
Eigenlijk ben ik er dit jaar wel blij mee. Normaal is de beker de enige prijs die er is voor ons. Maar nu we top 5 kunnen halen is dat veel leuker en unieker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemiddag Lenny, ben je al over het bekerechec in Friesland heen?
Moet wel lukken joh, PEC kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er dit jaar wel blij mee. Normaal is de beker de enige prijs die er is voor ons. Maar nu we top 5 kunnen halen is dat veel leuker en unieker.
Met de smalle selectie die we hebben is de beker echt een last. Llonch en Pavlidis zijn onzeker voor morgen.
We hebben niemand achter de hand. Ofja, Paul Gladon. Maar daar wordt niemand blij van.
Hopelijk kunnen we toch tegen PEC de punten in Tilburg houden.
Paul Gladonquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er dit jaar wel blij mee. Normaal is de beker de enige prijs die er is voor ons. Maar nu we top 5 kunnen halen is dat veel leuker en unieker.
Met de smalle selectie die we hebben is de beker echt een last. Llonch en Pavlidis zijn onzeker voor morgen.
We hebben niemand achter de hand. Ofja, Paul Gladon. Maar daar wordt niemand blij van.
Hopelijk kunnen we toch tegen PEC de punten in Tilburg houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |