Hij is net weggehupst. Hij zit nu bij mijn garage.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Coco. het volgende:
@:lenny_leonard hoe gaat het met het roodborstje?
En anders pakt hij je auto evenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is net weg gehupst. Hij zit nu bij mijn garage.
Ik hoop dat ie nog kan vliegen.
Lolquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders pakt hij je auto even
Hahahaha
Eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat hebben we toch een plezier in deze SC. Ik word daar erg blij van!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat @:onlogisch het topic gekaapt heeft, ik had een heel andere TT in gedachten.
Namelijk: Lenny is lief
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Was weer genot op Twitter
Moeten vaker een actie opzetten voor een ‘gezond’ Nederland
@:rensajacied
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in n keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzo
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in n keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?
Nou, die vetkleppen zijn (hier stond eerst izjn) nog niet van mij af. Ik maak er desnoods n plaatje van en schuif het onder die dubbele kin van ze.quote:
@Anneloosquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Daar ben je eindelijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomd goed gedaan, @:Lenny_Leonard
Schitterend beestjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ben je eigenlijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?
Kut, moest eindelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schitterend beestje
edit: en hoezo eigenlijk?
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos is niet dik.Dat weet jij best.
Dikke mensen kunnen niet tegen kritiek. Dat betekent niet dat iedereen die niet goed tegen kritiek kan dik is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.
Niet gehaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Die Maarten van der Heijden heeft weer eens een recordpoging moeten staken
Toch blijft het mijn held!
Oh ik vind het maar een vreemde snuiter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ok Caland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Zeker. Supporter h, ook in barre tijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Lans
Hoe is het? Gisteren nog voetbal gekeken toevallig????
Hoiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:JanCees wordt gefileerd op Twitter
2011 belde..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Supporter h, ook in barre tijden.
@:firefox1
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Daar heb jij gelukkig nooit last van
Omdat je zo aandringt ga ik maar even kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
(ondertussen valt mijn grap in het Feyenoord-topic absoluut niet in de smaak)
Mad.quote:
Ik zal eens een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos is niet dik.Dat weet jij best.
[..]
Trap nagegevenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Feyenoordsupporters zullen het lachen zo langzamerhand wel verleerd zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijk wel de SCF bij Picornie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie genade, dat was een flinke trap.
Beetje cru
Je denkt dat je hond hem nu wl opeens aankan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kwam gisteren die herdershond niet tegen. Wellicht is zometeen het moment voor zoete wraak.
Ik denk dat Rens die hond zelf gaat bijten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt dat je hond hem nu wl opeens aankan?
Waarom zou jij mij berhaupt zienquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien en dat wil ik graag zo houden
Hey annedoosquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom zou jij mij berhaupt zien?
Niet geklikt.quote:
@wollah je verknalt mijn 4 op een rijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk je dat echt voor je plezier?
Onlogischquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:wollah je verknalt mijn 4 op een rij
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk je dat echt voor je plezier?
Ja, trends volgen mijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM ik zie dat Asha nu pas trending is, je was er weer op tijd bij vandaag
Het was in ieder geval weer even lachen.quote:
ben jij ook lid van haar betaalde snapchat kanaal?quote:
Heeft ze dat jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij ook lid van haar betaalde snapchat kanaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |