Hij is net weggehupst. Hij zit nu bij mijn garage.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Coco. het volgende:
@:lenny_leonard hoe gaat het met het roodborstje?
En anders pakt hij je auto evenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is net weg gehupst. Hij zit nu bij mijn garage.
Ik hoop dat ie nog kan vliegen.
Lolquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders pakt hij je auto even
Hahahaha
Eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat hebben we toch een plezier in deze SC. Ik word daar erg blij van!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat @:onlogisch het topic gekaapt heeft, ik had een heel andere TT in gedachten.
Namelijk: Lenny is lief
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Was weer genot op Twitter
Moeten vaker een actie opzetten voor een ‘gezond’ Nederland
@:rensajacied
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in één keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt 5 mensen hebben me geblokt ofzo
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een tirade klaar staan voor die vetkleppen. Maar ik kom aan 900 letters. Kan je dat in één keer posten en dat Twitter er gelijk 4 berichten van maakt?
Nou, die vetkleppen zijn (hier stond eerst izjn) nog niet van mij af. Ik maak er desnoods één plaatje van en schuif het onder die dubbele kin van ze.quote:
@Anneloosquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzakken zijn heel erg slecht in het omgaan met kritiek
Daar ben je eindelijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomd goed gedaan, @:Lenny_Leonard
Schitterend beestjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ben je eigenlijk. Wat vond je van het vogeltje? Mooi beestje?
Kut, moest eindelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schitterend beestje
edit: en hoezo eigenlijk?
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos is niet dik.Dat weet jij best.
Dikke mensen kunnen niet tegen kritiek. Dat betekent niet dat iedereen die niet goed tegen kritiek kan dik is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe ze gaat reageren.
Niet gehaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Die Maarten van der Heijden heeft weer eens een recordpoging moeten staken
Toch blijft het mijn held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |