Heb je hier iets aan? https://www.focusarnhem.nl/oscarnominaties-2020/quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee joh helemaal niet dom
Niet iedereen is zo'n filmnerd
Ik zal straks even rustig kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan? https://www.focusarnhem.nl/oscarnominaties-2020/
Je wordt gelukkig van iemand pijnigen die toch al een kutbaan heeft met minimum inkomen en waarschijnlijk blij is toch een baan te hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:
Ik zou heel gelukkig worden van een knop op je telefoon waarbij je 380Volt op de oren van de callcentermedewerker kan zetten die je emotioneel komt verkrachten via de telefoonlijn.
"Hallo met MKBEnergie..." .
Je hebt ook gewoon een knop waarmee je op kunt hangen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:
Ik zou heel gelukkig worden van een knop op je telefoon waarbij je 380Volt op de oren van de callcentermedewerker kan zetten die je emotioneel komt verkrachten via de telefoonlijn.
"Hallo met MKBEnergie..." .
Gemberthee met honing? Zijn hier al liters door heen gegaan de afgelopen dagenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een gouden tip tegen keelpijn?
Gember raspen in heet water, zeven, honing erbij, opdrinken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een gouden tip tegen keelpijn?
En dat op vakantiequote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gember gaat op boodschappen lijstje. Ik voel mij zoooo beroerd.
Het is vast placebo maar versgesperde sinaasappelsap wil mij ook nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gember gaat op boodschappen lijstje. Ik voel mij zoooo beroerd.
Strepfen gaat ook op het lijstjequote:Op woensdag 22 januari 2020 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gember raspen in heet water, zeven, honing erbij, opdrinken.
En vorige week heb ik Strepfen ontdekt (dochter van Strepsil en Ibuprofen denk ik). Godenspul
altijdquote:
Baad het niet.. Dan is het iig lekker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is vast placebo maar versgesperde sinaasappelsap wil mij ook nog wel eens helpen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baad het niet.. Dan is het iig lekker!
Ik heb nog nooit sinaasappel in bad zien zitten, dus baden zal het vast nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet je eens proberen samen met een sinaasappel. Kei gezellig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sinaasappel in bad zien zitten, dus baden zal het vast niet
Oh die is gaaf. Maar wat veel ¤50,- verzendkosten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een keer zo'n soort moestuin kast ergens bij een grote winkel tegengekomen? Ze vragen 50 euro verzendkosten.
[ afbeelding ]
Leuk ding zeg, maar waar moet die dan wel vandaan komemquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een keer zo'n soort moestuin kast ergens bij een grote winkel tegengekomen? Ze vragen 50 euro verzendkosten.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet bijzonder handig. En ik vind de kosten van hout dan ook altijd tegenvallen. Zo'n kast is 70 euro, daarvoor heb ik zelf waarschijnlijk een lelijker resultaat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Mooi
Zijn jullie een beetje handig? Want volgens mij is dit niet al te lastig zelf te maken.
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bijzonder handig. En ik vind de kosten van hout dan ook altijd tegenvallen. Zo'n kast is 70 euro, daarvoor heb ik zelf waarschijnlijk een lelijker resultaat.
Wat een mooi mens jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Oh wauw. Over wat ons gelukkig maakt, hier schiet ik van vol:
https://www.noordhollands(...)nRzjUHhCDtZDaqgq3qwY
Gezien de grote bek die ik kreeg, met uitspraken als "je moet" en "ik heb niets met het belmeniet register te maken" enz, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wordt gelukkig van iemand pijnigen die toch al een kutbaan heeft met minimum inkomen en waarschijnlijk blij is toch een baan te hebben?
Hout niet bij de Praxis of Gamma kopen scheelt heel veelquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bijzonder handig. En ik vind de kosten van hout dan ook altijd tegenvallen. Zo'n kast is 70 euro, daarvoor heb ik zelf waarschijnlijk een lelijker resultaat.
Waar dan wel?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef derLudolf het volgende:
Hout niet bij de Praxis of Gamma kopen scheelt heel veel
huh?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef fietsie het volgende:
Gezien de grote bek die ik kreeg, met uitspraken als "je moet" en "ik heb niets met het belmeniet register te maken" enz, ja.
¤70? Dat lijken me een paar geïmpregneerde grenen planken. Planken kosten euro de meter ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hij belde op eega haar mobiel, begon meteen met "dat hij haar man aan de lijn moest hebben" en begon tegen mij dat ik moest luisteren, gevolgd door dat gebeuren uit mijn vorige post. Dan ben ik klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh?Dan een klacht indienen, lijkt me. Wat bijzonder. Denkt zo iemand nu dat zulk gedrag help[t bij de verkoop?
Gaafquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef Myraela het volgende:
Maar we gaan het toch proberen.Lekker eigenwijs. Ik kan verder niets tofs vinden. We volgen wel een tutorial ofzo. Is misschien uiteindelijk toch toffer.
[ afbeelding ]
Bij een houthandel of bouwgroothandel.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, tot later, ga naar de schouwburg, voorstelling van Pieter Derks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Aure het volgende:
Wat een serieuze onderwerpen hebben jullie besproken vandaag
Wij sparen momenteel te weinig, en sowieso geen vast bedrag. Gewoon dat wat over is die maand.
En (bijna) gratis geluk zit hem voor mij in seks, een fijne goede knuffel van iemand die ik graag mag, als ik aan één woord genoeg heb bij een goede vriend of vriendin en we daarna heel hard moeten lachen en niemand snapt waarom, maar wij wel.
En supercliche natuurlijk ook in Jip.. Bijvoorbeeld als we samen naar de geitjes gaan en hij ze voert met sla en dan kreetjes van plezier slaakt, als hij tegen mij aan ligt en in slaap valt of als hij überhaupt ligt te slapen en ik daar naar mag kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Deze ziet er toffer uit vind ik! Leuk idee sowiesoquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef Myraela het volgende:
Maar we gaan het toch proberen.Lekker eigenwijs. Ik kan verder niets tofs vinden. We volgen wel een tutorial ofzo. Is misschien uiteindelijk toch toffer.
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, tot later, ga naar de schouwburg, voorstelling van Pieter Derks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |