Nee joh helemaal niet domquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dom van mij, ik dacht dat het de titel van een film was
Heb je hier iets aan? https://www.focusarnhem.nl/oscarnominaties-2020/quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee joh helemaal niet dom
Niet iedereen is zo'n filmnerd
Ik zal straks even rustig kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan? https://www.focusarnhem.nl/oscarnominaties-2020/
Je wordt gelukkig van iemand pijnigen die toch al een kutbaan heeft met minimum inkomen en waarschijnlijk blij is toch een baan te hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:
Ik zou heel gelukkig worden van een knop op je telefoon waarbij je 380Volt op de oren van de callcentermedewerker kan zetten die je emotioneel komt verkrachten via de telefoonlijn.
"Hallo met MKBEnergie..." .
Je hebt ook gewoon een knop waarmee je op kunt hangen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:
Ik zou heel gelukkig worden van een knop op je telefoon waarbij je 380Volt op de oren van de callcentermedewerker kan zetten die je emotioneel komt verkrachten via de telefoonlijn.
"Hallo met MKBEnergie..." .
Gemberthee met honing? Zijn hier al liters door heen gegaan de afgelopen dagenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een gouden tip tegen keelpijn?
Gember raspen in heet water, zeven, honing erbij, opdrinken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een gouden tip tegen keelpijn?
En dat op vakantiequote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gember gaat op boodschappen lijstje. Ik voel mij zoooo beroerd.
Het is vast placebo maar versgesperde sinaasappelsap wil mij ook nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gember gaat op boodschappen lijstje. Ik voel mij zoooo beroerd.
Strepfen gaat ook op het lijstjequote:Op woensdag 22 januari 2020 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gember raspen in heet water, zeven, honing erbij, opdrinken.
En vorige week heb ik Strepfen ontdekt (dochter van Strepsil en Ibuprofen denk ik). Godenspul
altijdquote:
Baad het niet.. Dan is het iig lekker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is vast placebo maar versgesperde sinaasappelsap wil mij ook nog wel eens helpen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baad het niet.. Dan is het iig lekker!
Ik heb nog nooit sinaasappel in bad zien zitten, dus baden zal het vast nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baad het niet.. Dan is het iig lekker!
Moet je eens proberen samen met een sinaasappel. Kei gezellig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sinaasappel in bad zien zitten, dus baden zal het vast niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |