quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
Vanavond lekker serie kijken. Hoezee.
Hebben de wortels de bodem van je glas al geraakt? Bij mij gingen de wortels een rondje rond de bodem, en toen heb ik m'n avocado in een potje grond gezet. Moet inmiddels eigenlijk weer verpotten, ik zie de wortels boven de grond uit komen nu.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
@:I De stengel van mijn avocado is inmiddels heel erg lang. Moet ik daar nog wat mee doen? In het glas laten zitten of in grond doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Soms vraag ik me af of er nog een ander deel van Nederland is waar ik geen weet van heb en waar ze nog in de 50's leven... dit is al de 2e keer vandaag:
NWS / Marine laat vrouwen toe op onderzeeër, laatste mannenbastion
De OP
Ik vraag me soms weleens af of die mensen ook zo in het echt zouden reageren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Soms vraag ik me af of er nog een ander deel van Nederland is waar ik geen weet van heb en waar ze nog in de 50's leven... dit is al de 2e keer vandaag:
De OP
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:59 schreef I het volgende:
[..]
Hebben de wortels de bodem van je glas al geraakt? Bij mij gingen de wortels een rondje rond de bodem, en toen heb ik m'n avocado in een potje grond gezet. Moet inmiddels eigenlijk weer verpotten, ik zie de wortels boven de grond uit komen nu.Maar heb geen juiste formaat binnenpot.
Dit is hoe hij er tien dagen geleden uitzag;Ja de wortels raken de bodem (is ook een heel lang glas, dus die wortels zijn echt behoorlijk lang), dus ik dacht al wel dat verpotten nodig zou zijn. De stengel is ook echt behoorlijk lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders app ik zo even een foto van hoe het er nu uitziet; ik ben ergens een beetje bang dat ik al te laat ben namelijk.![]()
Jouw plant ziet er wel goed uit!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik neem aan dat Nikkie bij Ellen zit om de wereld te sterken in hun idee dat alle Nederlanders reuzen zijn?![]()
[ afbeelding ]
Toegegeven, ik doe daar zelf ook wel een beetje aan mee als ik in het buitenland ben, ondanks mijn grof-bescheiden postuur.![]()
Ik dacht even; wat heeft Nikkie een apart soort hoed op, maar dat was een palmboomquote:
Die van jou ook!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de wortels raken de bodem (is ook een heel lang glas, dus die wortels zijn echt behoorlijk lang), dus ik dacht al wel dat verpotten nodig zou zijn. De stengel is ook echt behoorlijk lang.
Anders app ik zo even een foto van hoe het er nu uitziet; ik ben ergens een beetje bang dat ik al te laat ben namelijk.![]()
Jouw plant ziet er wel goed uit!
Ja hij is nog aardig kaal, maar er zitten al wel knoppen aan. Dus even een kwestie van wachten, en wat meer in het licht zettenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef I het volgende:
[..]
Die van jou ook!'t is nu wachten op het blad.
Komt helemaal goed, ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hij is nog aardig kaal, maar er zitten al wel knoppen aan. Dus even een kwestie van wachten, en wat meer in het licht zetten
Precies!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:37 schreef I het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ik heb er vertrouwen in.
Ze komt alleen een award uitreiken, dus niet zo spannend hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu even Slimste Mens, maar schakel zo ook even over!
Oh oké, dat kijk ik dan later wel terugquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze komt alleen een award uitreiken, dus niet zo spannend haha
Volgens mij welquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oké, dat kijk ik dan later wel terug![]()
Is Lazarus nog voor iets genomineerd? Daar ga ik volgende week heen
En dan vragen we ons af waarom FOK! niet altijd de beste reputatie heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
De OP
Tof!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Ze beginnen nu natuurlijk eerst met de bijrollenMaar hoorde net wel Lazarus langskomen bij Boulevard
Volgens mij o.a. voor de publieksprijs, niet 100% zeker. Samen met Anastasia en kinky boots.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oké, dat kijk ik dan later wel terug![]()
Is Lazarus nog voor iets genomineerd? Daar ga ik volgende week heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |