Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Maar Krea, wat ik me afvroeg; ben jij zelf weer op zoek dan?
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen?
Ah nee sorry, dan begreep ik hem verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.
Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
Dat is een vreemd effect, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Maar Krea, wat ik me afvroeg; ben jij zelf weer op zoek dan?
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen?
Als ik dit in de supermarkt doe, word ik wel eens aangekeken alsof ik haast wel een.psychose moet hebben.quote:
Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
Ik zag vandaag een meneer met een puppy en hij was er zo tegen aan het praten dat ik echt dacht dat ie niet helemaal 100 was. Toen realiseerde ik me dat ik precies het zelfde doe met mijn hond.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.
Wil niet precies weten wat mensen daarvan vinden geloof ik
Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen.
Ik vind het wel schattig. Kinderen doen het ook vaak, dan roepen ze 'DAG HONDJE' en verder niks.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....
ik niet. Ik passeer slechts.
Hehe.quote:
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:46 schreef Myraela het volgende:
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin?Ik zal morgen nog een foto in licht maken, maar zo met de lampjes is ook tof.
Wanneer is het zomer?
[ afbeelding ]
Zelluf doen hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hehe.
Verder moet je voor dat soort dingen altijd een handige scharrel hebben. Die fixt dan alles.
Het is een rijtjeshuis, daar doe je weinig aan. Maar er komt bijna overal nog groen voor. Dus dan verandert dat gevoel hopelijk wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:49 schreef Kreator het volgende:
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.
Ja heel veel. Vooral in de supermarktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.
Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
Hmm dat doe ik weleens op de fiets... koptelefoon op en meezingen. Niks aan de hand op zich.. behalve bij het stoplicht...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben meestal in mezelf aan het neuriën als ik onderweg ben. Luidop fluiten of zingen als er niet te veel mensen in de buurt zijn. Zal vast ook bijzonder overkomen
In de categorie HUILEN:
Als ik muziek heb op mijn koptelefoon, neurie ik vaak een van de gitaar/baslijnen mee of doe ik een falende poging tot het ter plekke verzinnen van een tweede stem. Voordeel is, niemand kan horen met welk liedje ik probeer mee te doen, dus kunnen ze ook niet horen hoe vals het gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik weleens op de fiets... koptelefoon op en meezingen. Niks aan de hand op zich.. behalve bij het stoplicht...
zeker omdat het vaak niet de subtielste teksten zijn als je er maar een zin of 2 van opvangt.
Dichtgroeien uiteindelijk. Nog wat hogere dingen, bijvoorbeeld tussen de tafel en schuur komt een hogere plantenbak en een meerstammige krentenboom. Aan de andere kant nog zo'n bak. Maar voor de rest alle aarde vol. En rechts bij de schutting komt er een druif tegenaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela ik ben erg benieuwd hoe het wordt als de plantjes erin staan! Laten jullie het soort van dichtgroeien of wil je grond zien tussen de planten?
Dat scheelt al wel ja. Maar er zijn miljoenen Nederlanders die die tuin prima vinden dus zo raar is het ook niet. Misschien woon ik te lang in de stad, dat ik graag eens een tuin wil zonder buren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een rijtjeshuis, daar doe je weinig aan. Maar er komt bijna overal nog groen voor. Dus dan verandert dat gevoel hopelijk wel een beetje.
Minder werk dan de hele tuinset binnen zetten. Dat doen mijn oudersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat scheelt al wel ja. Maar er zijn miljoenen Nederlanders die die tuin prima vinden dus zo raar is het ook niet. Misschien woon ik te lang in de stad, dat ik graag eens een tuin wil zonder buren.
Het ziet er wel netjes uit verder. (ga je trouwens elke avond de kussens netjes opruimen? Dat vond ik altijd zoveel werk.)
Herken je gevoel wel hoor. Al heb ik het meer vanwege het vrije gevoel, wat meer ruimte voor 'wild' groen ipv het grootste gedeelte terras. Een tuin met open uitzicht zou het fijnst zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:07 schreef Kreator het volgende:
Dat scheelt al wel ja. Maar er zijn miljoenen Nederlanders die die tuin prima vinden dus zo raar is het ook niet. Misschien woon ik te lang in de stad, dat ik graag eens een tuin wil zonder buren.
Het ziet er wel netjes uit verder. (ga je trouwens elke avond de kussens netjes opruimen? Dat vond ik altijd zoveel werk.)
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Minder werk dan de hele tuinset binnen zetten. Dat doen mijn ouders![]()
![]()
Hij is alleen van jou, of mag jouw medewoner/vriend er ook soms in komen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:46 schreef Myraela het volgende:
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin?
Ze hebben een garage waar een auto in zou passen en zetten de auto er niet in. Dan kan je tuintafel en zo er wel in als je een beetje handig stouwt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herken je gevoel wel hoor. Al heb ik het meer vanwege het vrije gevoel, wat meer ruimte voor 'wild' groen ipv het grootste gedeelte terras. Een tuin met open uitzicht zou het fijnst zijn.Van buren heb ik nooit last gehad. Maar ik woon nu tussen een alleenstaande oude vrouw, en een oud stelletje dat nooit buiten komt.
Heb je ook echt plannen om wat vrijer te gaan wonen?
Kussens kunnen in de zomer tussen mooie dagen in gewoon buiten blijven liggen. Pas als het een paar dagen minder weer is, gaan ze naar binnen. Als ik ze elke keer zou moeten opruimen, ga ik er waarschijnlijk bijna nooit zitten.
[..]![]()
![]()
![]()
Zoveel ruimte nog binnen dan? Ik heb de tafel het afgelopen half jaar al wel twee keer in de olie gezet. Maar ik vind een hoes zelfs al teveel moeite. Het staat buiten, zo mag het er ook wel uitzien.
Vriendin van mij heeft zo'n zwarte plastic set en doet er toch netjes elke keer weer een hoes overheen. Ik moet misschien wat netter met mijn spullen omgaan.
Nog beetje kaal, maar dat komt vast goedquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Myraela het volgende:
En vanaf de andere kant.
[ afbeelding ]
Oh dat is wel lekker, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben een garage waar een auto in zou passen en zetten de auto er niet in. Dan kan je tuintafel en zo er wel in als je een beetje handig stouwt.
Ze hebben losse, stapelbare stoelen. Je kan ze alleen niet in een stapel dragen, want daar zijn ze te zwaar voor![]()
Ik vind het bij zo'n houten tafel en stoelen wel mooi als het hout nog glad is. Als het verweert wordt het zo ruw. Aan de andere kant, verweerd hout zal waarschijnlijk wel mooi staan bij de roestdingen die jullie ook in de tuin hebben straks, toch?
Neeeeeee, nu zit het weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Aure het volgende:
Had geen zin en puf om te koken vandaag. Dus geīnspireerd door Krea McDonald's gehaald. Zo'n double beef ding. Niks bijzonders, maar ik vond het toch lekker
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neeeeeee, nu zit het weer in mijn hoofd.
Wat ik in dat kader erg curieus vond: sterke toename van sjans (louter mannen) toen ik duidelijk zichtbaar flink zwanger was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een vreemd effect, ja.
Was ik single, geen sjans.
Had ik een vriendje...kon ik bij wijze van spreken 🤪 kiezen uit 3 of 4 mannen.![]()
Hoorde ik wel vaker van vriendinnen...toen wij jong waren.
Er gaat niks boven een beetje maffe eigenschappenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dit in de supermarkt doe, word ik wel eens aangekeken alsof ik haast wel een.psychose moet hebben..
Ik probeer het te beperken. Soms ben ik wel zo hard aan het nadenken tegen mezelf dat ik me echt moet inhouden om het niet hardop te zeggen. Of dat ik me afvraag of ik dat niet al heb gedaan. (meestal niet)
Dat is wel apart, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Wat ik in dat kader erg curieus vond: sterke toename van sjans (louter mannen) toen ik duidelijk zichtbaar flink zwanger was.
Ja, welk liedje dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag een collega laten horen welk liedje ik altijd voor mijn kat zing. Dat vond hij ook vreemd.
Doet het in tekst niet goed hoor.quote:
Ik vind het zelf in elk geval helemaal niet seksueel aantrekkelijk, zwangere vrouwen. Echt, nope. Merkte ook echt alléén een loeisterke toename van geflirt uit mannelijke hoek en ik heb me daar in de handvol maanden dat het duurde geregeld erg over verbaasd!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel apart, ja.Ik vind zwangere vrouwen altijd bijzonder onaantrekkelijk, maar er zijn ook veel vrouwen die juist zeggen dat ze zwangere vrouwen mooi vinden. Of is dat een beleefdheidsdingetje?
Grapje toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:37 schreef golfer het volgende:
Ik vind zwangere vrouwen ook mooi. Vooral blote zwangere buikfoto's kan ik erg waarderen.
Ik zag net dat ik ruim 6 ton hypotheek kan krijgen, dus het wordt een paleis.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
.
Heb je ook echt plannen om wat vrijer te gaan wonen?
Dunno. Diepe gesprekken zijn er helaas niet zo vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
@:Kreator Kun je je overpeinzingen over zonde van geen hoi gezegd op straat ook delen met je chick of digt ze dat niet zo en bewaar je het voor ons?
Tsja. Dat ze het dan maar compenseert met een boel leuks hč?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dunno. Diepe gesprekken zijn er helaas niet zo vaak.
Of een garagebox in de randstad!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik ruim 6 ton hypotheek kan krijgen, dus het wordt een paleis.
Whaha, dat doen A en ik dus nu regelmatig. B vindt het niet zo interessant (die heeft volgens mij een "met jullie twee heb ik al sjans genoeg") maar A ziet regelmatig leuke mensen lopen en wil dan graag (eventueel achteraf aan de hand van zijn beschrijving) weten wat ik ervan zou vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
@:Kreator Kun je je overpeinzingen over zonde van geen hoi gezegd op straat ook delen met je chick of digt ze dat niet zo en bewaar je het voor ons?
Ik ben al op de helft, In makelaars termen, half vrij staand. In normaal Nederlands tweeondereenkap.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook vrijstaand wonenMaar dan hebben we aan 6 ton niet genoeg
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb altijd vrij gewoond en kan er heel slecht tegen. Maarja we willen geen hypotheek op twee salarissen en dat hebben wij wel nodig willen we een beetje vrijaf kunnen zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraag niet hoe maar ik woon wel vrijstaand. Beste beslissing ever. Mensen op gehoorsafstand
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi geworden @:myreala![]()
Ik sta altijd in mezelf te mompelen in de supermarkt. En ik groet dieren die ik onderweg tegenkom ook. Ik heb laatst Soft Kitty voor een baby gezongen. Hij leek het fijn te vinden. Volgende keer probeer ik Baby's got Back.
Over dieren die ik onderweg groet gesproken. Hier vlakbij is aan de dijk een veldje met 2 ezels, een paar pony's en een paar schapen. Het veld staat te koop, de eigenaren wonen verderop en gaan verhuizen. Onze buren hebben de ezels en een van de pony's overgenomen dus ik krijg tof uitzicht
Wij hebben gewoon een bouwval gekocht. Kan dat niet echt aanraden maar het zorgde er wel voor dat we kunnen wonen hoe we willen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb altijd vrij gewoond en kan er heel slecht tegen. Maarja we willen geen hypotheek op twee salarissen en dat hebben wij wel nodig willen we een beetje vrijaf kunnen zitten.
Ze zijn er eind februari schijnt. Ik beloof bij deze foto's.quote:
Dat kan ook nog haha. Agh ooit komt dat huis buitenaf er wel met een stel kippen enzo er wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een bouwval gekocht. Kan dat niet echt aanraden maar het zorgde er wel voor dat we kunnen wonen hoe we willen.
Ja die maken mooie termen... "Geschakelde tweeondereenkap" da's een rijtjeshuis met garages aan elkaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben al op de helft, In makelaars termen, half vrij staand. In normaal Nederlands tweeondereenkap.
Voor een tweeondereenkap betaal je hier ook meer dan 6 tonquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben al op de helft, In makelaars termen, half vrij staand. In normaal Nederlands tweeondereenkap.
Als je zoveel uitgeeft dan zou ik er wel op eigen grond omheen kunnen lopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor een tweeondereenkap betaal je hier ook meer dan 6 ton
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
als ik een vogel of insect fotografeer dank je wel voor het blijven zitten
Ik geef er dus niet zoveel aan uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je zoveel uitgeeft dan zou ik er wel op eigen grond omheen kunnen lopen.
Voor een mooi penthouse met dakterras zou ik best 6ton willen neertellen als ik het zou hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef er dus niet zoveel aan uit
Daarom woon ik nog in een rijtjeswoning
Ik vind het namelijk kolder om 6 ton uit te geven terwijl ik nog aan de buurman vastzit. Daar wil ik dan ook vanaf.
Niet mijn smaak maar voor zes ton koop je hier een herenhuis in de stad of een complete boerderij vlak daarbuiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef er dus niet zoveel aan uit
Daarom woon ik nog in een rijtjeswoning
Ik vind het namelijk kolder om 6 ton uit te geven terwijl ik nog aan de buurman vastzit. Daar wil ik dan ook vanaf.
Die boerderij vind je hier (helaas) niet voor dat geld.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar voor zes ton koop je hier een herenhuis in de stad of een complete boerderij vlak daarbuiten.
Als ik ga zoeken vind ik vast ook wel iets echt moois.
https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-40269139-de-klomp-81/
https://www.funda.nl/koop(...)21-meuienboerweg-45/
https://www.funda.nl/koop(...)aksbergerstraat-809/
Nee zou ik echt niet willen wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor een mooi penthouse met dakterras zou ik best 6ton willen neertellen als ik het zou hebben
Ik ben niet zo dol op tuinieren dus een dakterras is ideaal, en alles gelijkvloers is een vereiste.quote:
Dan kan je dr ook allemaal tegels in gooien en in een bungalow gaan zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op tuinieren dus een dakterras is ideaal, en alles gelijkvloers is een vereiste.
Ja, kan ook, maar het uitzicht van een penthousequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je dr ook allemaal tegels in gooien en in een bungalow gaan zitten
Dat wil ik als ik ouder ben. Met of zonder tegels weet ik nog niet
Ik heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, kan ook, maar het uitzicht van een penthouse
Daar zaten zowel mijn pa als schoonma op schoolquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef Aure het volgende:
Ik wil een huis aan de Rottemaar dan heb ik ook een zak geld nodig
Gewoon de tijd voor nemen toch? Komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:12 schreef kwakz0r het volgende:
Mooi je tuin Myraela!
Verder is aanhaken nog wat lastig
Wow kwak, wat zie je er fantastisch uit op de foto’s die je postte. Echt super dat het je gelukt is en dat je je zoveel beter daardoor voeltquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:12 schreef kwakz0r het volgende:
Mooi je tuin Myraela!
Verder is aanhaken nog wat lastig
Maar aan 1 kant buren en om de rest van het huis een grote groene tuinquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:58 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp ook nooit waarom het als een voordeel wordt genoemd dat een rijtjeshuis een hoekhuis is.
Bij de meeste rijtjeshuizen komt het eerder neer op precies hetzelfde huis, alleen een paadje voor iedereen langs je huis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar aan 1 kant buren en om de rest van het huis een grote groene tuin
Ja, maar dat is toch ook prettiger dan een rijtjeshuis? Met de garages aan elkaar heb je maar aan een kant buren en dus leefgeluiden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die maken mooie termen... "Geschakelde tweeondereenkap" da's een rijtjeshuis met garages aan elkaar
Wat kosten tweeondereenkap bij jou in de regio zo ongeveer?
Leefgeluiden? Ik hoef er na 9 jaar hoekhuis echt niet meer aan te denken om ingeklemd te zitten tussen twee stel mensen met hun eigen leefgewoonten. Ik vind dat echt een enorm voordeel, aan een kant vrij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vrijstaand pas echt wat waard als je echt buiten een wijk zit. Anders begrijp ik niet wat mensen er zo tof aan vinden.
Ik begrijp ook nooit waarom het als een voordeel wordt genoemd dat een rijtjeshuis een hoekhuis is.
Ja in de steden zie ik dat ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de meeste rijtjeshuizen komt het eerder neer op precies hetzelfde huis, alleen een paadje voor iedereen langs je huis.
Ik kan onze buren prima verdragen en zij ons ook, ondanks dat we elkaar best horen. Maar je weet nooit wie je treftquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:42 schreef Blues het volgende:
Rijtjeshuis hier. Gehorig, jaren 70 (maar dat wisten jullie allang). Oude buuv aan de ene kant is doof, dus je hoort (als het hier heel stil is) de tv.
Andere kant puber/19 jarige kinderen die je de trap op hoort klossen.
Stoort me verder niet.
In Utreg had ik echt burenoverlast van buur beneden die alle alcoholisten uit de omgeving uitnodigde in zijn tuintje/huisje/rechtzaak geweest.
Ik ook ooit onder studenten gewoond. Iemand hield daar van echte jazz en zette de plaat (jaren 70)Lekker hard om met zijn voet op de houten vloer mee te tappenquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kan onze buren prima verdragen en zij ons ook, ondanks dat we elkaar best horen. Maar je weet nooit wie je treftin ons vorige flatjesl hadden we een hele stille bovenbuuf, die verhuisde en toen kwam er een paar studenten dat blijkbaar nooit had geleerd rekening te houden met anderen
Ik heb in zo’n huis gewoond en altijd veel meer last gehad van het paadje. Kinderen die er gaan spelen, mensen die er hard praten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
Leefgeluiden? Ik hoef er na 9 jaar hoekhuis echt niet meer aan te denken om ingeklemd te zitten tussen twee stel mensen met hun eigen leefgewoonten. Ik vind dat echt een enorm voordeel, aan een kant vrij.
Waar in de Ardennen? Belgische?quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:58 schreef AnneX het volgende:
In één avondje geregeld: lang weekend - Ardennen - 8 volwassenen - Natuurhuisje.nlgereserveerd - geboekt en betaald.
![]()
Vrijstaand
Aha. Een clouquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook prettiger dan een rijtjeshuis? Met de garages aan elkaar heb je maar aan een kant buren en dus leefgeluiden.
Wij wonen in een drie-onder-een-kap, op de hoek, met behoorlijk wat tuin, randje Randstad voor láng geen zes tonBlijft nog steeds een boel geld in vergelijking met andere plekken (of lelijkere huizen, for that matter), maar ja, daar heb ik niet zoveel aan want daar woon ik niet
Maar waarom dan niet die studieschuld als een gek afbetalen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:22 schreef Lonaa het volgende:
En dat blijft vreemd. Dat we door een studieschuld niet een fatsoenlijk bedrag kunnen/mogen lenen. (en met fatsoenlijk bedoel ik dan zeg 2 ton of iets meer). Want die hypotheeklasten zijn beduidend lager dan onze huurlasten nu.En die kunnen we ook betalen.
Moet je ook maar net kunnen, terwijl je dus wel voor de hoofdprijs moet huren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Maar waarom dan niet die studieschuld als een gek afbetalen?
Mja kan wel.. maar dan wil je er niet de eigenaar van zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Oh Uhmp, maak je daar geen zorgen om hoor. In de prijsklasse van wat wij kunnen lenen zijn geen huizen te koop joh.![]()
Mja vind ik ook suf.. huis wat ik nu huur kan ik voor 1/3e per maand minder... kopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:22 schreef Lonaa het volgende:
En dat blijft vreemd. Dat we door een studieschuld niet een fatsoenlijk bedrag kunnen/mogen lenen. (en met fatsoenlijk bedoel ik dan zeg 2 ton of iets meer). Want die hypotheeklasten zijn beduidend lager dan onze huurlasten nu.En die kunnen we ook betalen.
En dan kun je dus niet meer gewoon een mailtje sturen om je toilet te laten maken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja vind ik ook suf.. huis wat ik nu huur kan ik voor 1/3e per maand minder... kopen.
Maarja moet je dus wel eerst die hypotheek krijgen.
Precies dat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kun je dus niet meer gewoon een mailtje sturen om je toilet te laten maken.
Dat wat Myraela zegt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet die studieschuld als een gek afbetalen?
Dat risico is ook 1 v/d redenen dat we uiteindelijk niet gekocht hebben (met een moeilijke constructie om genoeg te kunnen lenen) Het is natuurlijk wel ook zo dat als je 350 per maand bespaart op de huur dat je dat (ook) apart kan zetten voor je huis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het sowieso niet aanraden om een huis te kopen als je weinig reserve op kan bouwen. En dat is geen oordeel ofzo. Maar gewoon praktisch gedacht. Als hier de cv ketel de geest geeft mag ik het zelf oplossen. In ons eerste huis belde we de verhuurder en die mocht het oplossen.
Nu zetten wij iedere maand geld apart puur voor ons huis. Maar toen we van de zomer meerdere dingen tegelijkertijd kregen was dat alsnog krap. En als het water door je garagedak staat te zeiken kun je niet zeggen.. Doen we volgende maand wel.
Dat risico "koop" je ook af bij huur.
Mogge allen,quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het sowieso niet aanraden om een huis te kopen als je weinig reserve op kan bouwen. En dat is geen oordeel ofzo. Maar gewoon praktisch gedacht. Als hier de cv ketel de geest geeft mag ik het zelf oplossen. In ons eerste huis belde we de verhuurder en die mocht het oplossen.
Nu zetten wij iedere maand geld apart puur voor ons huis. Maar toen we van de zomer meerdere dingen tegelijkertijd kregen was dat alsnog krap. En als het water door je garagedak staat te zeiken kun je niet zeggen.. Doen we volgende maand wel.
Dat risico "koop" je ook af bij huur.
Ik zou mijn huis nu moeilijker kunnen kopen dan 23 jaar geleden. Huis is ruim een ton duurderquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de hypotheek overigens ook gewoon duur. Als ik soms hoor wat oudere mensen betalen omdat ze jaren terug gekocht hebben. Die betalen vaak de helft voor hetzelfde huis.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook wel echt blij dat we een jaar of 5 geleden gekocht hebben. Als ik zie wat je nu zou moeten betalen voor ons huis, dat zouden we niet kunnen.
Verder wel echt bij met de keuze voor koop. Straks als we halverwege de 50 zijn gewoon geen maandelijkse woonlasten meer.
Ja hoor, met jou ook?quote:
Dat is ook een smak geld, maar ja, als je hetzelfde wilt huren ben je nog meer kwijtquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de hypotheek overigens ook gewoon duur. Als ik soms hoor wat oudere mensen betalen omdat ze jaren terug gekocht hebben. Die betalen vaak de helft voor hetzelfde huis.
Hmm kan beter.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Begin langzaam wakker te worden.
Oh dat zou kunnen. Wij betalen pas sinds een jaar hoge huur nadat we uit dat krot weg zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:07 schreef derLudolf het volgende:
Maar kun je tegenwoordig niet ook een hypotheek krijgen als je kunt aantonen dat je al enkele jaren een idiote huur hebt kunnen betalen?
Nee toch? Vrienden van ons betalen al 10jaar een idioot hoge huur maar kunnen geen hypotheek krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:07 schreef derLudolf het volgende:
Maar kun je tegenwoordig niet ook een hypotheek krijgen als je kunt aantonen dat je al enkele jaren een idiote huur hebt kunnen betalen?
Een man die ervan overtuigd is dat ie overal meer over weet dan ik en die me te pas en te onpas uitlegt wat ik al weet, wat ik het verkeerd doe, hoe het echt heus beter kan etc.quote:
Oh, dan zullen er misschien nog wel wat regeltjes aan zitten hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee toch? Vrienden van ons betalen al 10jaar een idioot hoge huur maar kunnen geen hypotheek krijgen.
https://www.wegwijs.nl/ar(...)n-voor-een-hypotheekquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, dan zullen er misschien nog wel wat regeltjes aan zitten hoor.
Maar meende dat ergens gehoord te hebben. Dat als je ¤1200 aan huur betaalde je ook wel ¤800 hypotheek zou kunnen krijgen
Dat lijkt me echt heerlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:30 schreef sigme het volgende:
Had ik al gezegd dat wij hypotheekvrij zijn sinds vorige week?
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook geen andere schulden, helemaal niks![]()
![]()
Ok, momenteel hebben we dan ook even niet veel liquide middelen, maar čh, alles wat we hebben is van ons.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:30 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, momenteel hebben we dan ook even niet veel liquide middelen, maar čh, alles wat we hebben is van ons.
Boah, da's lekker. Staat hier ook op de planning, maar dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:30 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:30 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You got this!quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo, eindelijk weer, sporten. Zin in en ook een beetje bangig
Geen issue maar wel altijd leuk om iets niet meer te moeten betalenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:03 schreef Barreltje het volgende:
Hypotheek vrij dat duurt hier nog een jaar of 30.. Ik vind het zelf eigenlijk niet echt een issue om te hebben.. die hypotheek..
Dat. Probleem is alleen dat je er ook naar gaat uitgeven als er zoveel binnenkomtquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de hypotheek ook geen probleem, zolang er maar geen andere schulden of leningen bij komen. Maar op het moment kunnen we sparen als een malle, dus zolang ik mijn vriend dan een beetje inperk, gaat het dikke prima.
Niet dat hij zoveel troep koopt, maar hij wil wel het liefst over een paar maanden openslaande deuren laten maken. En zonneluiken, en een nieuwe airco, en en en... Terwijl ik liever weer even het spaarpotje aanvul na de tuin. Zodat we ondanks de grotere klussen, toch meer spaargeld opbouwen.
Dat dus. Geen probleem, maar het zou best leuk zijn om het niet te hoeven te betalenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen issue maar wel altijd leuk om iets niet meer te moeten betalen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aha. Een clouWat zeg ik, wel 3!
En ja, ik zou in mijn pms het nummer kunnen opzoeken voor als ik ooit door je straat fiets maar da's niet leuk.
Weet jij eigenlijk welk huis het mijne is?
Mja, aan de andere kant sloot ik een hypotheek af tegen 5% rente een decennium terug. Daar lach je je nu ook rot om. En in de jaren 80 was het nog veel meer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
Dat heb ik dan weer niet zo. Sparen voor de koter gebeurt wel, maar voor onszelf, nope, geen behoefte aan. Er rekening mee houden dat er een grote aankoop aankomt en daar specifiek wat voor opzij zetten wel, maar sparen om het sparen levert ons niet een jofel gevoel op. Leuke shizzle doen met geld, dat wél.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Het hebben van spaargeld is altijd wel een enorm fijn gevoel ja
Waar zat dat dan in?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb me best verkeken op hoeveel geld een eigen huis kost. De afgelopen 9 jaar zeker wel 80k ingestoken aan groot onderhoud. Nog los van de 'kleine' uitgaven als schilderwerk, nieuwe CV, kapotte kranen, lekkende dakgoten... Het is echt een bodemloze put en dan was het zeker geen bouwval, constructief is alles prima in orde. Geeft verder niet, maar bij de hypotheek en gwl blijft het zeker niet. Hypotheek afbetalen is niet echt aan de orde ook, maar dat is ook geen doel.
Van alles, dubbelglas laten plaatsen, nieuwe kozijnen, openslaande deuren, nieuwe vloer, open haard verwijderen, nieuwe badkamer, oude plafonds vervangen, zolder verbouwd. Voor deels esthetisch hoor, maar voor een deel ook gewoon noodzakelijk. Na 90 jaar bewoond worden komen er voortdurend dingen aan het licht.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar zat dat dan in?
Wij moeten dit jaar ook echt alles laten/gaan schilderen.
Ahh ja dan gaat het snel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van alles, dubbelglas laten plaatsen, nieuwe kozijnen, openslaande deuren, nieuwe vloer, open haard verwijderen, nieuwe badkamer, oude plafonds vervangen, zolder verbouwd. Voor deels esthetisch hoor, maar voor een deel ook gewoon noodzakelijk. Na 90 jaar bewoond worden komen er voortdurend dingen aan het licht.
Haha ik ken dat wel. Maar ik weet wel waar het heen gaat. Wij zijn gek op reizen. Maar dat vind ik dan weer niet erg want zou het niet willen missenquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:02 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben een vrij lege spaarrekening en kunnen alleen sparen als we een doel hebben.. zoals vorig jaar de badkamer en nu de bruiloft en hopelijk een babykamer![]()
Anders geven we het geld gewoon *ploef* uit.. en waar het dan heen gaat.. dunno
Geen verzekeringen, belastingen en onderhoud meer dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Straks als we halverwege de 50 zijn gewoon geen maandelijkse woonlasten meer.
Waarom wist ik dat jij hier weer commentaar op zou hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen verzekeringen, belastingen en onderhoud meer dan?
Idealiter zou ik een potje voor de belastingdienst hebben, en een voor het eerstvolgende dure plan, een voor vakanties en een voor noodgevallen. Zoiets.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:25 schreef Barreltje het volgende:
Maar waar wordt het spaargeld dan voor gebruikt?
Verbouwingen?
Grote aankopen?
Of kleding?
Omdat je wist dat je een domme opmerking maakte?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wist ik dat jij hier weer commentaar op zou hebben![]()
Dat zijn inderdaad vaste woonlasten.quote:Als jij dat bij vaste maandelijkse woonlasten wil rekenen moet je dat vooral doen
Verbouwingen, vakantie of echte grote aankopen zoals een nieuwe auto.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:25 schreef Barreltje het volgende:
Maar waar wordt het spaargeld dan voor gebruikt?
Verbouwingen?
Grote aankopen?
Of kleding?
Ja je wil van die paar euro echt een olifant maken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je wist dat je een domme opmerking maakte?
[..]
Dat zijn inderdaad vaste woonlasten.
Jij gaat er dus vanuit dat je de rest van jullie leven in hetzelfde huis blijft wonen met dezelfde hypotheeklasten en nooit meer naar een andere woning verhuist?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:30 schreef Sarabi het volgende:
Je weet goed dat wij het over 1000 euro per maand hebben die we op jouw leeftijd niet meer hoeven te betalen.
Yepquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat je de rest van jullie leven in hetzelfde huis blijft wonen met dezelfde hypotheeklasten en nooit meer naar een andere woning verhuist?
Jullie verhuizen toch ook niet meer?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat je de rest van jullie leven in hetzelfde huis blijft wonen met dezelfde hypotheeklasten en nooit meer naar een andere woning verhuist?
Nou ja, als ze heel slecht ter been worden op hoogbejaarde leeftijd dan is dat geen handig huis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Jullie verhuizen toch ook niet meer?
Is dat zo gek dan? Ik ben ook pas van plan weer te verhuizen als ik naar een verzorgingstehuis moet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of het jouw intentie is, ik denk van niet: door het woordgebruik komt dit berichtje best onaardig over.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je wist dat je een domme opmerking maakte?
[..]
Dat zijn inderdaad vaste woonlasten.
Dat is ie altijd tegen mij, don't worry.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:39 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het jouw intentie is, ik denk van niet: door het woordgebruik komt dit berichtje best onaardig over.
Ik verhuisde pas voor het eerst op mijn 17e. Nogal honkvastquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb met huizen een beetje bindingsangst. Als kind verhuisde ik al zo vaak, dat ik me echt niet kan voorstellen om de rest van mijn leven in hetzelfde huis te zitten.
Waarschijnlijk best wel nog een keer naar een gelijkvloerse woning.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Jullie verhuizen toch ook niet meer?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:44 schreef minilot het volgende:
ik zou echt niet weten wat ik ooit meer of anders zou willen dan de plek waar ik nu woon.
Ohh.. dan hoef ik niet meer te verhuizen..quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk best wel nog een keer naar een gelijkvloerse woning.
En gemiddeld verhuist iemand 7x in zijn of haar leven.
Mee eens, voor mij persoonlijk dan. Ik kan me ook prima voorstellen dat mensen met een andere persoonlijkheid dan de mijne er niet aan moeten denken en da's ook prima.quote:
Ik zit op 6, dus kan nog eentje voor het gemiddeldequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:45 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. dan hoef ik niet meer te verhuizen..ik zit al ver boven het gemiddelde.. (anti kraak wonen in studententijd en samenwonen met verschillende relaties
)
Nouja dit preciesquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Mee eens, voor mij persoonlijk dan. Ik kan me ook prima voorstellen dat mensen met een andere persoonlijkheid dan de mijne er niet aan moeten denken en da's ook prima.
Al denk ik eerlijk gezegd wel dat een gebrek aan ingebakken drang naar meer/groter/duurder gemiddeld genomen wel een stuk gelukkiger maakt
Je omschrijft precies wat ik ook heb.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind verhuizen en een nieuw plekje weer 'eigen' maken, juist heel fijn, eigenlijk. Ik vind het ook heerlijk dat ik daardoor nog steeds veel plekken heb die heel 'eigen' voelen. Ik nestel mezelf best snel.
Mooiquote:
Ik denk dat iedereen in elke situatie eigenlijk ontevreden mag zijn. Is dat raar?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi![]()
Mag ik iets brutaals vragen? Heb je wel het gevoel dat je ontevreden mag zijn in jouw situatie?
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:49 schreef minilot het volgende:
Ook ooit een paar jaar antikraak gewoond en sindsdien vind ik normale woonlasten nog altijd schrikbarend hoog
Ik vind dat wel lastig als je heel makkelijk iets zou kunnen veranderen aan waar je ontevreden over bent. Of nouja, het mag, tuurlijk. Maar ik kan er weinig sympathie mee hebben. Iemand die ontevreden is met dik zijn, maar wel blijft schransen. Iemand die klaagt over te weinig geld hebben, maar niet werkt terwijl hij/zij dat prima zou kunnen. Tsja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat iedereen in elke situatie eigenlijk ontevreden mag zijn. Is dat raar?
Echt hč? Heerlijk scheefgezakt en raar rijtjeshuis + tuin voor honderdtwintig gulden per maand hier. Ooo, wat een lief huis was dat!quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookIk had voor 150 gulden per maand twee keukens, twee kamers, twee badkamers met op elk een wc. En all in incl gas, water, licht en internet.
Dat, 1000x dat. Mensen die veel klagen kijken denk ik geen journaal of zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:58 schreef minilot het volgende:
globaal gezien al de fucking loterij heb gewonnen doordat ik überhaupt in Nederland geboren ben.
Ja dat snap ik ook welquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lastig als je heel makkelijk iets zou kunnen veranderen aan waar je ontevreden over bent. Of nouja, het mag, tuurlijk. Maar ik kan er weinig sympathie mee hebben. Iemand die ontevreden is met dik zijn, maar wel blijft schransen. Iemand die klaagt over te weinig geld hebben, maar niet werkt terwijl hij/zij dat prima zou kunnen. Tsja.
Echt hequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:58 schreef minilot het volgende: dan overkomt me altijd de realisatie dat ik globaal gezien al de fucking loterij heb gewonnen doordat ik überhaupt in Nederland geboren ben.
Ik woonde in een voormalig bejaardenhuis. Elke avond met de gang gezamenlijk koken in de grote keuken. GTST kijken bij steeds een ander op de gang die dan ook de koekjes verzorgde. Verwarming met 2 standen: aan en uit. En indien aan dan ook de balkondeur open want bloedheet. Het was een mooie tijdquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:00 schreef minilot het volgende:
Echt hč? Heerlijk scheefgezakt en raar rijtjeshuis + tuin voor honderdtwintig gulden per maand hier. Ooo, wat een lief huis was dat!
Ik vind mopperen ook gewoon leuk of zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik klaag wel graag. Maar niet over de grote dingen. Ik vind het gewoon fijn om soms lekker mijn ongenoegen over kleine dingen te uiten.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woonde in een voormalig bejaardenhuis. Elke avond met de gang gezamenlijk koken in de grote keuken. GTST kijken bij steeds een ander op de gang die dan ook de koekjes verzorgde. Verwarming met 2 standen: aan en uit. En indien aan dan ook de balkondeur open want bloedheet. Het was een mooie tijd
Schapen in de wei. Die lopen er sinds vorige week weer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:13 schreef minilot het volgende:
Even contra-gemopper en contra-hypotheken, wat zijn nou voor jullie dingen die (bijna) gratis zijn, maar waar je echt hartgrondig blij van word? Dus niet een milde jeej! maar serieus gelukkig?
Mijnes:
- een verse, nog ongelezen stapel prentenboeken van de bieb
- mooi gelukt zelfgebakken brood
- goeie seks
- vleermuisjes boven de tuin in de zomer![]()
![]()
Nu jullie!
Lucky werd ook al zo vrolijk van schapen!quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Schapen in de wei. Die lopen er sinds vorige week weer.
Mooie uitzichten, spelletjes spelen met vrienden en de de blije bakkes van onze Loebes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:13 schreef minilot het volgende:
Even contra-gemopper en contra-hypotheken, wat zijn nou voor jullie dingen die (bijna) gratis zijn, maar waar je echt hartgrondig blij van word? Dus niet een milde jeej! maar serieus gelukkig?
Mijnes:
- goeie seks
![]()
Nu jullie!
Wat moet ik in godsnaam in Wales doen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Lucky werd ook al zo vrolijk van schapen!
Zullen we de hele SC dan maar naar Wales verhuizen?
Schapies kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in Wales doen?
Nog specifieke soorten uitzichten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooie uitzichten, spelletjes spelen met vrienden en de de blije bakkes van onze Loebes.
Oeh ja! Tof als je dat kan, lijkt mequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Een move bedenken die perfect bij de muziek past (eureka moment).
En stiekem ook een leuk moment als je andere danseressen die move ziet 'lenen'quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeh ja! Tof als je dat kan, lijkt me
Bergen, zonsondergang, weilanden, water.. En zelfs een mooi uitzicht over een stad ik kan daar echt heel erg happy van worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog specifieke soorten uitzichten?
Die telt niet helemaal qua gratis hč?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:23 schreef Myraela het volgende:
Goede aanbiedingen, vooral op de Afrikaandermarkt.
De bibliotheek ook niet toch, behalve voor kinderen onder de 18?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Die telt niet helemaal qua gratis hč?
Snap ik wel hoor. Ik ga altijd al van hoei! bij de skyline van Rotterdam vanuit bepaalde aanrijroutesquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En zelfs een mooi uitzicht over een stad ik kan daar echt heel erg happy van worden.
Er staat dan ook prentenboeken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De bibliotheek ook niet toch, behalve voor kinderen onder de 18?
Een zak avocado's voor een euro is niet veel duurder dan jouw zelfgebakken brood.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:25 schreef minilot het volgende:
Die telt niet helemaal qua gratis hč?
Ooo, eten. Ik dacht spulletjes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een zak avocado's voor een euro is niet veel duurder dan jouw zelfgebakken brood.
Dit beeld!quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Of euh, een avond anatomie-tekeningen maken, waarbij ik dan van die intense piano/filmmuziek bij heb opstaan, en mijn huisgenoten even komen kijken of het wel goed gaat.
Ik typ het gewoon zonder na te denkenquote:
Alpacas zijn echt geweldigquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik typ het gewoon zonder na te denkenMaar ja, je zoon heeft een epische alpaca als naamgenoot!
Aan 'personal space' doet 'ie niet, hij is veel te nieuwsgierig:
[ afbeelding ]
Ha, dat zit 'm dan zeker in de naam! Aangaande het spectrum van personal space zit mijn Otto samen met de facehugger uit Alien aan één van de uiteindjesquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Aan 'personal space' doet 'ie niet, hij is veel te nieuwsgierig:
[ afbeelding ]
De glimlach van mijn kinderenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:13 schreef minilot het volgende:
Mijnes:
- goeie seks
![]()
Nu jullie!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat zit 'm dan zeker in de naam! Aangaande het spectrum van personal space zit mijn Otto samen met de facehugger uit Alien aan één van de uiteindjes
Beide.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Door jezelf gemaakt of door je broedsels?
Jaaaa. Elke taal zou er een eigen enkel woordje voor moeten hebben!quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:38 schreef broccolitaart het volgende:
Oja ik kan ook intens gelukkig worden van komorebi.
https://en.m.wiktionary.o(...)8F%E3%82%8C%E6%97%A5
Helaas allesbehalve gratisquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:39 schreef Tally het volgende:
O en wandelen door de Efteling uiteraard. Niet geheel gratis
Maar ik kan er zielsgelukkig van worden
Nee ik heb netjes betaald! Dus inderdaad niet gratis. Maar...eigenlijk geen geld, voor het werk dat er in schuil gaat om hem te makenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
En films horen natuurlijk niet gratis te zijn hč?![]()
![]()
Als ze dat wel waren dan mocht het oeuvre van Wes Anderson wel op mijn lijst qua cinematografisch orgasme.
Hoe vaak ga jij zowat?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:39 schreef Tally het volgende:
O en wandelen door de Efteling uiteraard. Niet geheel gratis
Maar ik kan er zielsgelukkig van worden
Ja, maar zulks zou je ook kunnen opperen over een puike Tesla om in te rijden of een werkelijk schitterend huisquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee ik heb netjes betaald! Dus inderdaad niet gratis. Maar...eigenlijk geen geld, voor het werk dat er in schuil gaat om hem te maken
Maar wel als ik het voor iemand anders uit kan zoeken, dus dan is het sowieso gratis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we reisjes boeken ook als gratis zien? Ik vind het plannen en uitzoeken vaak al supertof. Ook als ik daarna weer annuleer. Maar niet als ik van te voren al wist dat ik zou annuleren, natuurlijk.
Ik kijk geen journaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat, 1000x dat. Mensen die veel klagen kijken denk ik geen journaal of zo.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we reisjes boeken ook als gratis zien? Ik vind het plannen en uitzoeken vaak al supertof. Ook als ik daarna weer annuleer. Maar niet als ik van te voren al wist dat ik zou annuleren, natuurlijk.
Helaas werkt dat mbt je druk maken vooraf... ook weinig anders.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Voorpret sowieso vaak de beste pret, zo zitten we biologisch in elkaar qua interne dopamineverstrekking. Anticipatie is gewoonlijk een sterkere rush dan het ding of de gebeurtenis zelf.
Ok ok.... maar eigenlijk is bijna niks gratis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar zulks zou je ook kunnen opperen over een puike Tesla om in te rijden of een werkelijk schitterend huis
Zin om een leuke B&B voor een nachtje in of rond Enschede uit te zoeken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wel als ik het voor iemand anders uit kan zoeken, dus dan is het sowieso gratis.
Niet echt vergelijkbaar - ander systeem, andere mechanismen. Maar wel balen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Helaas werkt dat mbt je druk maken vooraf... ook weinig anders.
Je kon geen prettig werkende hakselaar vinden?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zojuist hebben we een takkehakselaar gekocht. Dat maakt dat samen met de standmixer de eerste 1000 euro van de erfenis op is.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kon geen prettig werkende hakselaar vinden?
https://www.booking.com/hotel/nl/erve-het-roolvink.en-gb.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zin om een leuke B&B voor een nachtje in of rond Enschede uit te zoeken?
Thanks maar die heeft geen plaats op 1 februari. Ben gelijk maar aan het kijken voor iets anders. Ziet er wel goed uit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://www.booking.com/hotel/nl/erve-het-roolvink.en-gb.html
Mooie toevoeging over je oudersquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig, word ik van de sleutel in de voordeur doen. Ben blij met huis, de katten die wachten (op eten dat dan weer wel).
Maar ook van mooie bloemen, blaadjes, takken etc wanneer ik wandel. Mooie wolken.
Maar ook wanneer ik bij vrienden ben, en hun zoon van 2 die ik een jaar geleden voor het laatst heb gezien, mij een paar smarties geeft toen ik binnen kwam.
En vooral gelukkig dat ik In Nederland ben geboren, ouders heb gehad waar ik vrijwel alleen fijne herinneringen aan heb (lees hier te veel dat dat niet vanzelfsprekend is)
Ik heb een automatische overboeking ALS er meer dan een bepaald bedrag op mn rekening staat op een bepaalde datum..quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer een balans te vinden tussen wel wat geld opzij zetten (voor vakanties, zieke huisdieren, onverwachte kosten die niet in 1x van de lopende rekening kunnen enzo) en ook te leven/leuke dingen te doen. F. wil graag meer sparen dan ik. Ik vind het zo wel oke gaan. Aan het begin van de maand gaat er wel een deel naar de spaarrekening en dan denk ik altijd 'als er over is, maak ik aan het einde van de maand nog wat over' uhuh.
ik zit er vrij ver boven geloof ik. Leeuwarden-Twente-Alaska-Zwolle-Maastricht-Maastricht-Maastricht-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Berlijn-Brussel. En nog minstens 1x verhuizen, denk dat we binnen nu en 2 jaar een huis gaan kopen...quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op 6, dus kan nog eentje voor het gemiddelde
Op zich wel een goed idee.....ben alleen bang dat de uitwerking hetzelfde zal zijn als bij jouquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb een automatische overboeking ALS er meer dan een bepaald bedrag op mn rekening staat op een bepaalde datum..
Dat is in 4 jaar tijd 2 keer voorgekomen..![]()
O wanneer heb je in Leeuwarden gewoond? Daar zit ik inmiddels al 24 of 25 jaar nu in 2 verschillende huizen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit er vrij ver boven geloof ik. Leeuwarden-Twente-Alaska-Zwolle-Maastricht-Maastricht-Maastricht-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Uppsala-Berlijn-Brussel. En nog minstens 1x verhuizen, denk dat we binnen nu en 2 jaar een huis gaan kopen...
van 0-6...dus 30+ jaar geleden!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
O wanneer heb je in Leeuwarden gewoond? Daar zit ik inmiddels al 24 of 25 jaar nu in 2 verschillende huizen.
Wel een mooi lijstje waar je allemaal gewoond hebt
Dan hebben we elkaar gemist, zat toen nog in Groningenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van 0-6...dus 30+ jaar geleden!
En wat voor bedrag Komt er dan iedere maand bij op de spaar rekening? 100? 250? 500? 1000? 2500?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:09 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat juist alles naar de spaarrekening. Behalve een bedrag voor de vaste lasten rekening, een maandbudget voor de betaalrekening en allebei een persoonlijk budget op onze eigen rekeningen.
maandag tweede ronde...Nog geen antwoord op m'n vragen. Had gewoon moeten bellen natuurlijk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:12 schreef Barreltje het volgende:
Heb je al verder bericht over je sollicitatie Jäger?
Is niet gratiesch dus jij bent af!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Oh. En eten. Daar word ik ook gelukkig van en ga ik NU doen.
Dumpsterdiven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Is niet gratiesch dus jij bent af!
Niet alles hoeft gratis, soms is iets wat geld kost ook heel waardevol en fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Is niet gratiesch dus jij bent af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |