abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191134067
4 gangen eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020 om 17:30: *O*

-Reservering is gedaan-

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex + 1

Sta je er niet bij, even melden bij een blauwe
----------

Shit, dat was het tweede topic dat ik deze dagen sloot :') En ik ben heel niet goed in TT's bedenken. Maar jullie doen het er maar mee.

Mini, doe jij eens een plaatjessuggestie :P
pi_191134089
Maar Krea, wat ik me afvroeg; ben jij zelf weer op zoek dan?
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen? :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2020 @ 19:24:12 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191134127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen? :P
Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.

Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
pi_191134156
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.

Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
Ah nee sorry, dan begreep ik hem verkeerd.

En ik klets de hele dag met mezelf :Y . Soms ook per ongeluk hardop :')
pi_191134159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Dat is een vreemd effect, ja.
Was ik single, geen sjans.
Had ik een vriendje...kon ik bij wijze van spreken 🤪 kiezen uit 3 of 4 mannen. 8)7
Hoorde ik wel vaker van vriendinnen...toen wij jong waren.
pi_191134205
P.S. in jezelf praten onderweg...meestal to do lijstje om geheugen te onderhouden.
Denk aan...melk...etc.
En dan steek ik daarbij ook vingers op. Drie dingen om te onthouden.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2020 @ 19:32:40 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191134265
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:25 schreef Candaasje het volgende:
:Y . Soms ook per ongeluk hardop :')
Als ik dit in de supermarkt doe, word ik wel eens aangekeken alsof ik haast wel een.psychose moet hebben. :').
Ik probeer het te beperken. Soms ben ik wel zo hard aan het nadenken tegen mezelf dat ik me echt moet inhouden om het niet hardop te zeggen. Of dat ik me afvraag of ik dat niet al heb gedaan. (meestal niet)
pi_191134331
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191134382
Ik praat bijna nonstop met mezelf. Keigezellig.
pi_191134398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.

Wil niet precies weten wat mensen daarvan vinden geloof ik _O-
pi_191134433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zag vandaag een meneer met een puppy en hij was er zo tegen aan het praten dat ik echt dacht dat ie niet helemaal 100 was. Toen realiseerde ik me dat ik precies het zelfde doe met mijn hond. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191134444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.

Wil niet precies weten wat mensen daarvan vinden geloof ik _O-
Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen. :@
pi_191134447
Ik heb vandaag een collega laten horen welk liedje ik altijd voor mijn kat zing. Dat vond hij ook vreemd.
pi_191134463
Dat je thuis komt... jas nog aan..

Dochterlief: mam, word je niet boos?

“Uh... waarom moet ik niet boos worden?”

Heeft ze het touwtje om mee door te trekken doormidden getrokken.
Fijn.. ik wilde dus graag naar de wc _O-

Maar goed.. provosorisch gefikst.. morgen de huisbaas maar even een permanente fix vragen.

Zit een heel binnenwerkje in waar het touwtje doorheen moet en ik ben, zelfs met trapje, gewoon te kort. Not to mention dat het niet het eerste knoopje was in het touwtje..

Kan in ieder geval gewoon vannacht weer naar de wc :)

#vrouwalleen
#redelijkzelfredzaam
pi_191134485
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen. :@
Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....
ik niet. Ik passeer slechts.
pi_191134491
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin? O+ Ik zal morgen nog een foto in licht maken, maar zo met de lampjes is ook tof. O+ Wanneer is het zomer?

pi_191134494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....
ik niet. Ik passeer slechts.
Ik vind het wel schattig. Kinderen doen het ook vaak, dan roepen ze 'DAG HONDJE' en verder niks. O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2020 @ 19:47:29 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191134505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
.. provosorisch
Hehe.

Verder moet je voor dat soort dingen altijd een handige scharrel hebben. Die fixt dan alles.
pi_191134517
En vanaf de andere kant. O+

pi_191134534
Nu stop ik. Tot morgen met daglicht. Ik heb het zelf nog niet in daglicht gezien, kan niet wachten. :D
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2020 @ 19:49:28 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191134536
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:46 schreef Myraela het volgende:
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin? O+ Ik zal morgen nog een foto in licht maken, maar zo met de lampjes is ook tof. O+ Wanneer is het zomer?

[ afbeelding ]
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.
pi_191134540
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hehe.

Verder moet je voor dat soort dingen altijd een handige scharrel hebben. Die fixt dan alles.
Zelluf doen he

Das handiger dan afhankelijk zijn van handige scharrels.

De scharrel is wel handig... maar niet hier zegmaar.
En de handige benedenbuur is ook al op vakantie.

En nu kan ik weer gewoon naar de wc in ieder geval. Ik mis vooral mn go-go-gadget-neck :)
pi_191134559
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:49 schreef Kreator het volgende:
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.
Het is een rijtjeshuis, daar doe je weinig aan. Maar er komt bijna overal nog groen voor. Dus dan verandert dat gevoel hopelijk wel een beetje.
pi_191134581
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja heel veel. Vooral in de supermarkt :D
Dan heb ik hele gesprekken met mezelf over wat we gaan eten en wat ik er voor nodig heb.
Op mijn werk doe ik dat ook over de dingen die ik doe of moet doen en vooral niet moet vergeten :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_191134631
Ik ben meestal in mezelf aan het neuriën als ik onderweg ben. Luidop fluiten of zingen als er niet te veel mensen in de buurt zijn. Zal vast ook bijzonder overkomen *O*

In de categorie HUILEN:
pi_191134642
@Myraela ik ben erg benieuwd hoe het wordt als de plantjes erin staan! Laten jullie het soort van dichtgroeien of wil je grond zien tussen de planten?
pi_191134648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben meestal in mezelf aan het neuriën als ik onderweg ben. Luidop fluiten of zingen als er niet te veel mensen in de buurt zijn. Zal vast ook bijzonder overkomen *O*

In de categorie HUILEN:
Hmm dat doe ik weleens op de fiets... koptelefoon op en meezingen. Niks aan de hand op zich.. behalve bij het stoplicht...
zeker omdat het vaak niet de subtielste teksten zijn als je er maar een zin of 2 van opvangt.
pi_191134683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat doe ik weleens op de fiets... koptelefoon op en meezingen. Niks aan de hand op zich.. behalve bij het stoplicht...
zeker omdat het vaak niet de subtielste teksten zijn als je er maar een zin of 2 van opvangt.
Als ik muziek heb op mijn koptelefoon, neurie ik vaak een van de gitaar/baslijnen mee of doe ik een falende poging tot het ter plekke verzinnen van een tweede stem. Voordeel is, niemand kan horen met welk liedje ik probeer mee te doen, dus kunnen ze ook niet horen hoe vals het gaat *O*
pi_191134701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela ik ben erg benieuwd hoe het wordt als de plantjes erin staan! Laten jullie het soort van dichtgroeien of wil je grond zien tussen de planten?
Dichtgroeien uiteindelijk. Nog wat hogere dingen, bijvoorbeeld tussen de tafel en schuur komt een hogere plantenbak en een meerstammige krentenboom. Aan de andere kant nog zo'n bak. Maar voor de rest alle aarde vol. En rechts bij de schutting komt er een druif tegenaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2020 @ 20:07:55 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191134783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is een rijtjeshuis, daar doe je weinig aan. Maar er komt bijna overal nog groen voor. Dus dan verandert dat gevoel hopelijk wel een beetje.
Dat scheelt al wel ja. Maar er zijn miljoenen Nederlanders die die tuin prima vinden dus zo raar is het ook niet. Misschien woon ik te lang in de stad, dat ik graag eens een tuin wil zonder buren.
Het ziet er wel netjes uit verder. (ga je trouwens elke avond de kussens netjes opruimen? Dat vond ik altijd zoveel werk.)
pi_191134802
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat scheelt al wel ja. Maar er zijn miljoenen Nederlanders die die tuin prima vinden dus zo raar is het ook niet. Misschien woon ik te lang in de stad, dat ik graag eens een tuin wil zonder buren.
Het ziet er wel netjes uit verder. (ga je trouwens elke avond de kussens netjes opruimen? Dat vond ik altijd zoveel werk.)
Minder werk dan de hele tuinset binnen zetten. Dat doen mijn ouders :') :') :')
pi_191134924
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:07 schreef Kreator het volgende:
Herken je gevoel wel hoor. Al heb ik het meer vanwege het vrije gevoel, wat meer ruimte voor 'wild' groen ipv het grootste gedeelte terras. Een tuin met open uitzicht zou het fijnst zijn. O+ Van buren heb ik nooit last gehad. Maar ik woon nu tussen een alleenstaande oude vrouw, en een oud stelletje dat nooit buiten komt.

Heb je ook echt plannen om wat vrijer te gaan wonen?

Kussens kunnen in de zomer tussen mooie dagen in gewoon buiten blijven liggen. Pas als het een paar dagen minder weer is, gaan ze naar binnen. Als ik ze elke keer zou moeten opruimen, ga ik er waarschijnlijk bijna nooit zitten. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Minder werk dan de hele tuinset binnen zetten. Dat doen mijn ouders :') :') :')
:D :D :D

Zoveel ruimte nog binnen dan? Ik heb de tafel het afgelopen half jaar al wel twee keer in de olie gezet. Maar ik vind een hoes zelfs al teveel moeite. Het staat buiten, zo mag het er ook wel uitzien.

Vriendin van mij heeft zo'n zwarte plastic set en doet er toch netjes elke keer weer een hoes overheen. Ik moet misschien wat netter met mijn spullen omgaan. :')
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:17:50 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191134957
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:46 schreef Myraela het volgende:
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin?
Hij is alleen van jou, of mag jouw medewoner/vriend er ook soms in komen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191134965
Had geen zin en puf om te koken vandaag. Dus geïnspireerd door Krea McDonald's gehaald. Zo'n double beef ding. Niks bijzonders, maar ik vond het toch lekker :9
pi_191134969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Herken je gevoel wel hoor. Al heb ik het meer vanwege het vrije gevoel, wat meer ruimte voor 'wild' groen ipv het grootste gedeelte terras. Een tuin met open uitzicht zou het fijnst zijn. O+ Van buren heb ik nooit last gehad. Maar ik woon nu tussen een alleenstaande oude vrouw, en een oud stelletje dat nooit buiten komt.

Heb je ook echt plannen om wat vrijer te gaan wonen?

Kussens kunnen in de zomer tussen mooie dagen in gewoon buiten blijven liggen. Pas als het een paar dagen minder weer is, gaan ze naar binnen. Als ik ze elke keer zou moeten opruimen, ga ik er waarschijnlijk bijna nooit zitten. :')
[..]

:D :D :D

Zoveel ruimte nog binnen dan? Ik heb de tafel het afgelopen half jaar al wel twee keer in de olie gezet. Maar ik vind een hoes zelfs al teveel moeite. Het staat buiten, zo mag het er ook wel uitzien.

Vriendin van mij heeft zo'n zwarte plastic set en doet er toch netjes elke keer weer een hoes overheen. Ik moet misschien wat netter met mijn spullen omgaan. :')
Ze hebben een garage waar een auto in zou passen en zetten de auto er niet in. Dan kan je tuintafel en zo er wel in als je een beetje handig stouwt.
Ze hebben losse, stapelbare stoelen. Je kan ze alleen niet in een stapel dragen, want daar zijn ze te zwaar voor :%
Ik vind het bij zo'n houten tafel en stoelen wel mooi als het hout nog glad is. Als het verweert wordt het zo ruw. Aan de andere kant, verweerd hout zal waarschijnlijk wel mooi staan bij de roestdingen die jullie ook in de tuin hebben straks, toch?
pi_191134992
Mooi hoor Myraela! Ik mis dat wel, een tuin.
pi_191135034
Alleen de tafel staat in de winter buiten, onder het balkon.
In de zomer staan er meestal 2 stoelen buiten, als er mensen zijn meer, maar die zet ik dan weer binnen als ze weg zijn.

/houten set met losse kussens.
pi_191135041
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Myraela het volgende:
En vanaf de andere kant. O+

[ afbeelding ]
Nog beetje kaal, maar dat komt vast goed :)
pi_191135046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben een garage waar een auto in zou passen en zetten de auto er niet in. Dan kan je tuintafel en zo er wel in als je een beetje handig stouwt.
Ze hebben losse, stapelbare stoelen. Je kan ze alleen niet in een stapel dragen, want daar zijn ze te zwaar voor :%
Ik vind het bij zo'n houten tafel en stoelen wel mooi als het hout nog glad is. Als het verweert wordt het zo ruw. Aan de andere kant, verweerd hout zal waarschijnlijk wel mooi staan bij de roestdingen die jullie ook in de tuin hebben straks, toch?
Oh dat is wel lekker, ja. :D

Volgens mij zou het vooral wat grijzer worden, maar dat weet ik niet precies. Wil het wel gewoon in de olie blijven zetten. Dan gaat het hopelijk niet te snel achteruit. Juist met dat roestige moet het er niet allemaal te slecht uit gaan zien, dan ziet het er straks verslonst uit in plaats van sjiek bewust roestig. :D

Dit zijn trouwens de kleuren. Vind ik wel warm en gezellig.
pi_191135087
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Aure het volgende:
Had geen zin en puf om te koken vandaag. Dus geïnspireerd door Krea McDonald's gehaald. Zo'n double beef ding. Niks bijzonders, maar ik vond het toch lekker :9
Neeeeeee, nu zit het weer in mijn hoofd.
pi_191135111
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neeeeeee, nu zit het weer in mijn hoofd.
:D sorry :*
pi_191135118
Vanmiddag trakteerde ze op mijn werk bittergarnituur. En sterk dat ik ben, bleef ik achter mijn bureautje zitten. En toen kwam een collega naast mijn neus hangen om haar kaassouffle te eten. Omdat ik altijd over snacks praat terwijl ik nooit mee iets ga halen omdat dieet. ;( Bitch. ;(
pi_191135120
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is een vreemd effect, ja.
Was ik single, geen sjans.
Had ik een vriendje...kon ik bij wijze van spreken 🤪 kiezen uit 3 of 4 mannen. 8)7
Hoorde ik wel vaker van vriendinnen...toen wij jong waren.
Wat ik in dat kader erg curieus vond: sterke toename van sjans (louter mannen) toen ik duidelijk zichtbaar flink zwanger was. 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_191135141
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als ik dit in de supermarkt doe, word ik wel eens aangekeken alsof ik haast wel een.psychose moet hebben. :').
Ik probeer het te beperken. Soms ben ik wel zo hard aan het nadenken tegen mezelf dat ik me echt moet inhouden om het niet hardop te zeggen. Of dat ik me afvraag of ik dat niet al heb gedaan. (meestal niet)
Er gaat niks boven een beetje maffe eigenschappen O+
pi_191135146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Wat ik in dat kader erg curieus vond: sterke toename van sjans (louter mannen) toen ik duidelijk zichtbaar flink zwanger was. 8)7
Dat is wel apart, ja. :D Ik vind zwangere vrouwen altijd bijzonder onaantrekkelijk, maar er zijn ook veel vrouwen die juist zeggen dat ze zwangere vrouwen mooi vinden. Of is dat een beleefdheidsdingetje?
pi_191135170
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag een collega laten horen welk liedje ik altijd voor mijn kat zing. Dat vond hij ook vreemd.
Ja, welk liedje dan? *O*
pi_191135187
Nee hoor er zijn echt mannen die dat echt oprecht heel mooi vinden!
pi_191135250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:29 schreef minilot het volgende:
Ja, welk liedje dan? *O*
Doet het in tekst niet goed hoor. :D Maar 'kleine snoezepoes' komt er in ieder geval in voor, dat geeft het niveautje wel aan.
pi_191135286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel apart, ja. :D Ik vind zwangere vrouwen altijd bijzonder onaantrekkelijk, maar er zijn ook veel vrouwen die juist zeggen dat ze zwangere vrouwen mooi vinden. Of is dat een beleefdheidsdingetje?
Ik vind het zelf in elk geval helemaal niet seksueel aantrekkelijk, zwangere vrouwen. Echt, nope. Merkte ook echt alléén een loeisterke toename van geflirt uit mannelijke hoek en ik heb me daar in de handvol maanden dat het duurde geregeld erg over verbaasd! :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:37:52 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191135338
Ik vind zwangere vrouwen ook mooi. Vooral blote zwangere buikfoto's kan ik erg waarderen. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')