Ik had nog van gister over. Maar zelfs dat kostte me moeitequote:Op maandag 20 januari 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik heb geen zin om te koken.
Oh ja!quote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch een vriendje nu?.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat m'n haar ook zo lekker zacht en glad maken?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelen![]()
Of bedoelde je dat niet?
Is vast een onderzoek die zegt dat urine goed is voor je haar.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelen![]()
Of bedoelde je dat niet?
‘quote:Op maandag 20 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is vast een onderzoek die zegt dat urine goed is voor je haar.
Een Stitch voor achter op je telefoon... Klinkt als iets dat ik moet hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb voor t eerst sinds lang weer een bestellingegdaan bij Ali expres.
Een funko pop sleutelhanger van chucky en een stitch voor achter op je telefoon voor dochter
Met een ringetje zodat je hem niet uit je handen laat vallen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Stitch voor achter op je telefoon... Klinkt als iets dat ik moet hebben.
Hebberdquote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En 55 dingen in m’n winkelwagentje zitten ofzo
Aaah okay. Daar heb ik een popsocket voorquote:Op maandag 20 januari 2020 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een ringetje zodat je hem niet uit je handen laat vallen.
Geloof niet dat Samz last had van kaalheid, de laatste keer dat ik haar zag vorig jaar zomer.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
‘
Er gaan verhalen rond die zeggen dat (ochtend)urine de haargroei bevordert en dat het haar er een gezonde glans van krijgt.’
Ik kon verder zo gauw niet iets serieus vinden.
Het is wel goed tegen schimmel, dus tijdens t douchen over je voeten plassen en je krijgt nooit voetschimmel
Nee, ik heb nog steeds erg veel en lang haar op m'n hoofdquote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat Samz last had van kaalheid, de laatste keer dat ik haar zag vorig jaar zomer.
En hoe lang heb je erop gewacht?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog poppetjes van the Beatles in de bestelling staan op Ali, kunnen elk moment binnenkomen.
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!quote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En 55 dingen in m’n winkelwagentje zitten ofzo
Ik dacht dat je bij Ali geen verzendkosten betaaldequote:Op maandag 20 januari 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!
Ik moet rustig aan doen, want heb weer n nieuw weekendje Lissabon geboektquote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog poppetjes van the Beatles in de bestelling staan op Ali, kunnen elk moment binnenkomen.
Zelfs op Ali heb ik in verhouding n dure smaak kennelijkquote:Op maandag 20 januari 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!
Je kan filteren of je dat wel of niet wil.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Ali geen verzendkosten betaalde.
Ik heb recent wat ps4 games verkocht, en wat oude rommel (printer, tafel, bureaustoel, krabpaal) voor bodemprijzen. Ruimt altijd wel lekker op.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal kopen hoor
ik wil wat playmobil verkopen, verder eigenlijk niks. Maar ik koop ook nooit zoveel.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent wat ps4 games verkocht, en wat oude rommel (printer, tafel, bureaustoel, krabpaal) voor bodemprijzen. Ruimt altijd wel lekker op.
Maar moet nog wat meer verkopen voordat ik de dingen koop die ik wilde hebben.
Iig nog een vitrinekast.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil wat playmobil verkopen, verder eigenlijk niks. Maar ik koop ook nooit zoveel.
Denk altijd eerst: waar laat ik t en wat moet ik ermee? En dan vervolgens, ook al vind ik het nog zo tof, laat ik het vrijwel altijd staan![]()
Alleen nu heb ik een funko pop sleutelhanger in de auto en vind ik het wel leuk om wat meer van die dingen in de auto te doen op de een of andere manier. En miss aan m’n tas
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.quote:
O ik vind dit nog snel.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebbenquote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.
Ik mijn trip naar Barcelonaquote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weer een nieuw tripje Lissabon heb geboekt?
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebben
Ik snap 'mquote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebben
Mijn heenvlucht was geannuleerd, dus de rest van de trip ook. Vandaar. Jij gaat gewoon voor de tweede(derde, vierde...) keer?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mijn trip naar Barcelona
Ik kocht al nooit veel. Dus dat hoefde ik nietquote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.
Barcelona ben ik al 2x geweest; deze keer ga ik samen met een vriend.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn heenvlucht was geannuleerd, dus de rest van de trip ook. Vandaar. Jij gaat gewoon voor de tweede(derde, vierde...) keer?
Wil je nog een kast hebben?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.
Leuk!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Barcelona ben ik al 2x geweest; deze keer ga ik samen met een vriend.
Ik heb een gat in m'n hand.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik koop echt nooit veel.
Zalando: 5 dingen in m’n wagentje.. nee, dat is teveel, wat heb ik echt nodig? Een spijkerbroek.
Uiteindelijk alles uit m’n wagentje en n spijkerbroek erin omdat dat t enige is wat ik nodig heb...
Soms ga ik iets halen, ik wéét wat ik wil en dan koop ik t nog niet omdat ik ga twijfelen of t niet te duur is.
Als ik echt iets wil kopen, wat ik eigenlijk misschien te duur vind, neem ik Ado mee en dan haalt hij me over om t toch te kopen
Wehequote:Op maandag 20 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet lauw meer samzz?
Omdat ik daar te heet voor benquote:Op maandag 20 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet lauw meer samzz?
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het al 10 jaar (en nog steeds blijf ik hier komen).
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.
Utopia liep nog tot halverwege afgelopen decemberquote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.
Loopt daar een poll over ergens?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.
Dat klopt dan ook weer. Gelukkig hebben we MEN en KLB nog om FOK! draaiende te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Utopia liep nog tot halverwege afgelopen december
Precies, gewoon de rit uitzitten.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.
Iedereen die die mailbox is te druk en/of ziek zekerquote:Op maandag 20 januari 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies, gewoon de rit uitzitten.
Ik stuur een mail met dat ik geld aan ze wil uitgeven, krijg gewoon geeneens antwoord.
Lol.
Ja, dat was wel meh. De aflevering met de transgender vond ik wel weer erg goed.quote:
Samzz de pamzzquote:Op maandag 20 januari 2020 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje... Ehm... Vreemde gang van zaken.
Nou goed, welkom bij t plebs.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:47 schreef Samzz het volgende:
HW! Ik heb een nieuwe laptop met Windows 10! Left the stone age!
Ik moest echt drie keer nadenken over wat hier stondquote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mocht er straks een Kaneelstokje zichtbaar zijn, tot over een week boys.
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter uit de hand dan uit de voet, anders moet je zo ver bukken.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even niet opgelet hier en het loopt weer uit de hand?
What did you do...?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koop je toch een nieuwe dopper.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel te weinig gedronken vandaag
Heb al een heel hippe andere fles.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe dopper.
De dagen waarop ik het minst drink zijn de dagen waarop ik het meest vreet.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al een heel hippe andere fles.
Ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik mis ook alle sappige zaken hier he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |