Ik heb een gat in m'n hand.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik koop echt nooit veel.
Zalando: 5 dingen in m’n wagentje.. nee, dat is teveel, wat heb ik echt nodig? Een spijkerbroek.
Uiteindelijk alles uit m’n wagentje en n spijkerbroek erin omdat dat t enige is wat ik nodig heb...
Soms ga ik iets halen, ik wéét wat ik wil en dan koop ik t nog niet omdat ik ga twijfelen of t niet te duur is.
Als ik echt iets wil kopen, wat ik eigenlijk misschien te duur vind, neem ik Ado mee en dan haalt hij me over om t toch te kopen
Wehequote:Op maandag 20 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet lauw meer samzz?
Omdat ik daar te heet voor benquote:Op maandag 20 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet lauw meer samzz?
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het al 10 jaar (en nog steeds blijf ik hier komen).
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.
Utopia liep nog tot halverwege afgelopen decemberquote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.
Loopt daar een poll over ergens?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat het vorig jaar was.
Dat klopt dan ook weer. Gelukkig hebben we MEN en KLB nog om FOK! draaiende te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Utopia liep nog tot halverwege afgelopen december
Precies, gewoon de rit uitzitten.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu kun je ook net zo goed blijven tot het definitieve einde.
Iedereen die die mailbox is te druk en/of ziek zekerquote:Op maandag 20 januari 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies, gewoon de rit uitzitten.
Ik stuur een mail met dat ik geld aan ze wil uitgeven, krijg gewoon geeneens antwoord.
Lol.
Ja, dat was wel meh. De aflevering met de transgender vond ik wel weer erg goed.quote:
Samzz de pamzzquote:Op maandag 20 januari 2020 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje... Ehm... Vreemde gang van zaken.
Nou goed, welkom bij t plebs.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:47 schreef Samzz het volgende:
HW! Ik heb een nieuwe laptop met Windows 10! Left the stone age!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |